sobota 16. září 2017

Spotřebováno a novinky v srpnu

Milé čtenářky,

momentálně mám dva dny do termínu porodu, ale zatím to nevypadá, že by se Zuzce nějak extrémně chtělo ven. Ale já se cítím dobře a jí je u mě taky dobře, takže uvidíme, jaké datum si nakonec vybere :).

Srpnová spotřeba a novinky se nesly opět v duchu tělové a pleťové kosmetiky, tak se na to podíváme.

Spotřebováno



Bylo horko, takže jsem dopotřebovala spoustu deodorantů a antiperspirantů a sprchových gelů :-D.

Nivea fresh comfort: ANO: Moc příjemný a jemně vonicí deodorant bez hliníkových solí, který fungoval celkem spolehlivě.

Rexona shower fresh compressed antiperspirant: MOŽNÁ: Tento antiperspirant dobře posloužil v opravdu horkých červnových a červencových dnech, ale nevím, jestli mi vydržel srovnatelně dlouho se sprejem v klasické velikosti. Vůně byla příjemná, neutrální, pocení opravdu potlačoval, ale vadilo mi, že po nastříkání vytvářel dost dráždivou mlhu, vždy jsem musela odejít jinam. Na cestování nebo do kabelky je ale super, ocenila bych širší výběr těchto sprejů se zmenšeným objemem.

Adidas fresh sprchový gel: ANO: Moc příjemný a skutečně osvěžujicí sprchový gel s krásnou vůní, který nevysušoval pokožku.

Balea repair šampon: ANO: Minibalení šamponu, které jsem využívala na cesty a na bazén, účel splnil, výrobky na vlasy Balea mám všeobecně ráda :).

Suchý šampon Batiste light and blonde: ANO: Můj první Batiste, cena je sice vyšší (kolem 130 Kč), ale je opravdu skvělý, vlasy jsou po něm nadýchané, lesklé, hebké a nááádherně voní. Jo, stojí za to :).

Sprchový gel Dove s lotosem a rýžovým mlékem: NE: Tento výživný sprchový gel z řady Nourishing secrets mi nesedl svou příliš sladkou vůní, od Dove mám jiné oblíbence.


Krycí lak essence better than gel nails: ANO: Možná tak dvacátá až třicátá spotřebovaná lahvička, nejlepší krycí lak všech dob :).

Nivea výživný denní krém s mandlovým olejem: ANO: Poslední dobou se čím dál tím víc vracím ke značce Nivea a všechny výrobky mi vyhovují. Tento krém nebyl výjimkou, je skvělý na denní použití do chladnějšího počasí (asi si ho pořídím na zimu) i na noc. Pleť je po jeho použití dlouho vyživená, rozjasněná a celkově velmi spokojená :). 

Noční krém s vojtěškou love nature od oriflame: ANO: Velmi příjemný noční krém s neutrální vůní, můj nejoblíbenější od oriflame, díky své lehké textuře se hodí spíše na jaro/léto.

Šampon Elseve Nutri gloss od L'oréal: ANO: Když nevím, který šampon si koupit, Elseve je jistotou, která nezklame. Voní a pečuje o vlasy úplně stejně dobře jako před mnoha lety, kdy jsem si ho koupila poprvé.

Suchý šampon Pure balance od oriflame: ANO: Příjemný suchý šampon s neutrální vůní, který funguje. Oblíbil si jej zejména můj manžel :). Batiste má ale pro mě přidanou hodnotu v podobě hezčí vůně a o něco lepšího efektu na vlasech.

Novinky



Novinky, to je samá Nivea :-D. Pořídila jsem si nádherně voňavý sprchový gel a sprchovou pěnu z limitované edice, můj oblíbený makeup starter a výživný noční krém. Balea šampon a balzám pro blond vlasy jsou již léty osvědčené, už ani nevím, kolik balení jsem měla.


Druhou částí novinek je přírodní kosmetika. Trochu mě trápily kvasinky (jedna z radostí těhotenství), takže jsem nasadila zbraně v podobě přírodních olejů a intimního balzámu od Karla Hádka a Saloosu v kombinaci s klasickými přípravky z lékárny a naštěstí už mám pokoj. Co se týče výrobků Karla Hádka, zatím jsem spokojená, chystám podrobnější článek :).

Počty jsou naprosto vyrovnány, jedenáct spotřebovaných a jedenáct nových výrobků, takže jsem na nule :). Září bude asi podobné, uvidíme. Hlavně jsem zvědavá, kdy se ta naše netrpělivě očekávaná dcera rozhodně přijít na svět :).

Co vy a vaše spotřebováno? Pořídily jste si nějakou zajímavou kosmetickou novinku? A co jste nejvíc používaly přes léto? Jsem zvědavá :).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).