pátek 6. října 2017

Spotřebováno a novinky v září

Milé čtenářky,

tohle září pro mě bylo opravdu výjimečné, asi tušíte proč :). 25. 9. se mi (nám) narodila dcera Zuzanka. Od neděle 1. 10. jsme doma, Zuzka je momentálně venku v kočárku na procházce s babičkou a já se jdu pokusit vytvořit smysluplný text :).

Spotřebováno


Parfém DKNY Red delicious: ANO: Tento parfém mám moc ráda, stejně jako jeho zelenou variantu. Je velmi elegantní, ženský a sexy, přitom mladistvý. V parfumeriích není, ale na notino.cz jej seženete :).

Bioderma Atoderm: ANO: Moje stálice, už asi není co dodávat.

Dermacol Invisible fixing powder: NE: Byla jsem ráda, že jsem jej dopotřebovala, nebyl vyloženě špatný, ale sypký pudr už nechci, jsem věrná kompaktnímu od Bourjois.

Vzorek vůně YSL Mon Paris: ANO: Vůně od YSL mi moc nevoní, ale tento parfém mě zaujal. Tak možná někdy...

Tužka na obočí Catrice don´t let me brown: ANO:  Skvělá tužka v odstínu, který mi naprosto přesně sedí, na obočí nepoužívám nic jiného.

Odlakovací olejové tampony ebelin: ANO: Už jsem je tady chválila mnohokrát, takže, stále je mám moc ráda a na odlakovávání nepoužívám nic jiného.

Lak Miss Sporty: ANO: Laky Miss Sporty mám ráda, tento jsem se rozhodla vyhodit, protože už byl starší a začal trochu zlobit při lakování.

Suché šampony Batiste a oriflame už byly v minulém Spotřebovánu, pardon :).


Sprchová pěna Balea Hawaiian dream: ANO: A na pěnu Balea jsem naopak zapomněla :-). Je moc příjemná, hezky voní nevysušuje, její grepovou verzi mám asi o něco radši, kvůli parfemaci.

Novinky


Novinky jsou poměrně hojné. Jelikož teď máme i vanu, potřebovala jsem samozřejmě nějakou pěnu do koupele :). Dove Purely caring bath pampering shea butter s vanilkou a levandulovou pěnu od Baley (doporučuji, stojí 30 Kč, bohatě pění a nádherně voní). Pořídila jsem si také dva deodoranty ve spreji z limitované edice od Nivey, nejspíš si je nechám na příští léto. Od sestry jsem dostala kondicionér a masku na vlasy s rakytníkem od Natura Siberica, protože jí nevyhovovaly. Tak uvažuji, že si k nim pořídím ještě šampon, abych uspokojila potřebu mít šampon i kondicionér ze stejné řady :-D. Po dlouhé době mám taky opravdickou pěnu na holení. levandulovou Satin Care. Taky jsem si koupila tři věci od Flormaru, lak na na nehty v krásném bordó odstínu a dvě konturovací tužky na rty. Maska na nohy, červené vajíčko a antibakteriální gel na ruce jsou z objednávky oriflame. Masku na nohy i antibakteriální gel kupuji opakovaně, jsou to mí oblíbené výrobky, červená brusinková verze vajíčka je novinka.

Celkem to máme 7 spotřebovaných výrobků a 12 novinek.

No a nakonec fotky té naší největší novinky :). Ale nemusíte se bát žádných spamů a nadšených mateřských článků, spíše tady s odstupem shrnu nějaké tipy a triky, které se mi osvědčily v těhotenství a po něm, nejen kosmetické :). Takže tohle je Zuzka :).



Co vy, jaké bylo vaše září? :-) 

4 komentáře:

  1. Krásná holčička...s krásným jménem. Hodně zdraví a lásky.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, malá je moc pěkná, vlasatá:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavé výrobky, ešte som neskúšala ani jeden, ale Balea ma zaujala! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Miminko je naprosto nadherne, beruska okata <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).