pondělí 30. září 2019

Spotřebováno a novinky v září

Milé čtenářky,

září bylo nakonec mnohem zajímavější, než jsem si původně myslela, takže bez dalších průtahů pojďme na to :).

Spotřebováno


Sundance opalovací krém na obličej s SPF 20: ANO: Opalovací krémy Sundance mám ráda, fungují, nedráždí, a stojí pár korun. Za mě ano, kupuji si je na každé léto.

Baby Shampoo od Eurona Cerny: NE: Od tchyně jsem dostala před časem plnou tašku výrobků Eurona a nějak jsem jim nepřišla na chuť. Tento dětský šampon obsahoval všechny možné parabeny, na Zuzku jsem ho nepoužívala, myla jsem s ním kosmetické štětce a občas jsem si s ním umyla vlasy. No, jsem ráda, že jsem ho spotřebovala, znovu ho doma nepotřebuju. 

Bioderma Atoderm krém: ANO: Moje stálice, žádný jiný krém mi tak nesedí, musím si ho koupit na zimu znova. 

Sprchový gel Palmolive Cheerful Smile: ANO: Ve složení tohoto sprchového gelu jsem sice nenašla ani stopu toho lákavého ovoce, které je vyobrazeno na obalu, ale pěkně voněl, umyl a nevysušoval :).

Kondicionér Nature Box s olejem z granátového jablka: ANO: Jak už jsem zmiňovala v minulém článku, tuto kosmetiku mám ráda. Kondicionér vlasy vyživil, nezatížil, krásně voněl, složení má taky pěkné... Doporučuji.

Kondicionér pro blond vlasy od Baley: ANO: Miluji, kupuji opakovaně.

Nad kondicionérem jsou odlakovací tamponky ebelin: ANO a dvoje mono stíny, od Trend it up a L´oréalu, ale ani jeden už se nevyrábí, tudíž vám je nemohu doporučit. 

Deodorant Dove s okurkou a zeleným čajem bez obsahu hliníkových solí: ANO: Velmi příjemný deodorant ve spreji, nedráždí, funguje, nemám mu co vytknout. 

Odlakovač Ebelin: ANO: Odlakovače Ebelin mám ráda, co víc dodat.

Novinky


Novinky jsem rozdělila na tělovou a vlasovou a obličejovou a dekorativní kosmetiku. Sprchový gel, pěna a dva deodoranty Fa jsou výsledkem akce v DM, kdy za jejich nákup bylo násobně více bodů. Čisticí šampon od Baley mám moc ráda a kondicionér od Elseve chci vyzkoušet, dlouho jsem od nich nic neměla. 


Vzhledem k přetrvávajícím problémům s ekzémy na očních víčkách jsem si koupila speciální odličovač na oči od Mixy a zatím to vypadá, že dobrý. Dále jsem si pořídila dvoje čisticí pásky na nos od Nivey a od stejné značky také denní krém - novinku pro suchou a citlivou pleť a noční masku s kyselinou hyaluronovou - holt nikdo nemládneme :-D. Z dekorativní kosmetiky jsem si koupila novou řasenku od Bourjois a od stejné značky také BB krém, který mi došel a makeup v tyčince, který mi dochází. Obojí je skvělé. Vlastně i řasenka je skvělá :). Dva pudry Insta Fix and matte od Rimmelu pocházejí z akce 50 % sleva na veškerou dekorativní kosmetiku v drogerii Rossmann, stejně jako řasenka na obočí od Catrice, lak od Catrice a dva krycí laky essence.




A na společnou fotku jsem zapomněla vyfotit micelární vodu od Garnier a tužku od essence :). 
Celkem je to 11 spotřebovaných výrobků a 22 novinek, jsem tedy 11 výrobků v plusu. Uvidíme, co přinese říjen, ale stát se může cokoli :). S tím, jak se změnilo počasí, se mi dost vysušila pleť, takže spotřeba i nákupy krémů se zvyšují...

A co vy, pořídily jste si v září něco pěkného? Byly jste v Rossmannu? :) Těším se na Vaše komentáře.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).