neděle 24. listopadu 2019

Spotřebováno a novinky v říjnu

Milé čtenářky,

listopad byl natolik naplněný událostmi, že se k psaní článku dostávám až skoro na jeho konci. A za měsíc budou Vánoce, nějak rychle to všechno utíká.

Spotřebováno


Lak na vlasy Balea a tužidlo Nivea: NE a ANO: Zjistila jsem, že laky na vlasy mi vysušují vlasy, takže už jsem od nich úplně upustila. Tužidlo bylo celkem fajn, ale další už si nekoupím, stylingové přípravky moc nepoužívám.

Krém na ruce Manufaktura z řady Dead sea: ANO: Krémy na ruce od Manufaktury jsou úžasné, a tento nebyl výjimkou.

Peelingová maska na nohy Avon: NE: Hrozně mě štvala nutnost nanášet tu masku na suché nohy a počkat, až zaschne, zkrátka nepohodlné a časově náročné použití. Jinak nebyla tak špatná.

Hydratační sérum oriflame Optimals Hydra: ANO: Skvělé sérum, kupuji opakovaně.

Gel na intimní hygienu Jessa: ANO: Kupuji opakovaně, je skvělý.

Deodorant Eclat femme weekend od oriflame: NE: Moc mi už nesedí, pálí po aplikaci.

Maska na nohy Feet up od oriflame: ANO: Tato hydratační maska je úžasná, používám ji přes noc a dokáže zachránit i hodně suché paty.

Peelingová sůl do koupele Tetesept s mandlovým květem: ANO: Soli Tetesept mám moc ráda, kupuji si je opakovaně.



Lak na nehty Sally Hansen Salon manicure: ANO: Na rukách hůře držel, ale na nohy byl v pohodě. Pigmentace, krytí i nanášení byly vyhovující.

Tužka na oči od H&M: NE: Byla prastará, už ani nevím, jestli se ještě prodává.

Transparentní pudr Insta Fix&Matte or Rimmelu: ANO: Nepráší, vypadá přirozeně, vydrží docela dlouho, nezmění barvu makeupu, je fakt skvělý.

Makeup essence Insta perfect: NE: Četla jsem na něj dobré recenze, ale byl moc suchý, zvýrazňoval šupinky, vysušoval... To fakt nešlo.

Makeup a korektor v tyčince Always Fabulous od Bourjois: ANO: Skvělý makeup a korektor, který opravdu plnohodnotně zastane obě funkce, dá se hezky rozmazat prsty nebo houbičkou, která je jeho součástí, na cesty je úplně úžasný.

Řasšnka Volume million lashes od L´Oréal: ANO: Jedna z mých nejoblíbenějších řasenek, prodlouží, oddělí řasy, neopadává, neslepuje.

Linky od Maybelline Precise Liquid liner: NE: Málo pigmentované, nekreslily, vyhodila jsem je.

Vzorek parfému Salvador Dalí Purplelips: ANO: Docela sladká a výrazná vůně, ale sexy a příjemná.

Novinky


Dvě Biodermy Atoderm a dva krémy Blue cap jsou součástí objednávky z pilulka.cz, sprchový gel Atoderm byl dárek k nákupu. Dále jsem si koupila sedmikráskový krém na ruce od Manufaktury, brusinkové tělové mléko bylo dárek k nákupu (koupila jsem tam spoustu vánočních dárků). Potřebovala jsem také nový peeling na obličej a ten nový od Nivey mě zaujal. Také jsem si koupila noční krém od Mixy a krém od Nivey v malém balení na cestování. Oční odličovač od Mixy je pro mě objevem roku, konečně odličovač, který mi nedráždí oči. Z dekorativní kosmetiky jsem si koupila jen dvě tužky, od Maybelline a od NYX.

A to je vše, celkem je to 17 spotřebovaných výrobků a 14 novinek, celková bilance je tedy minus tři výrobky.

A co vy, pořídily jste si na podzim něco zajímavého, máte nějaký objev?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).