čtvrtek 2. ledna 2020

Spotřebováno a novinky: listopad a prosinec

Milé čtenářky,

přeji vám krásný nový rok s dobře zapamatovatelným číslem 2020 :). Spotřebováno a novinky jsem se rozhodla spojit za dva měsíce dohromady, protože za listopad nebylo moc novinek, ale v prosinci to bylo zajímavější, Ježíšek byl štědrý :).

Spotřebováno listopad


Pudr Bourjois: NE: Byl docela dobrý, ale měla jsem ho věky a už se dávno neprodává.

Oční odličovač Mixa: ANO: Tento dvousložkový odličovač je objev roku v péči o pleť, miluju ho, nejlepší odličovač na moje citlivé oči, od té doby, co jej používám, nevím, co je to ekzém na očních víčkách. Používám ho i na odličování obličeje, takže docela rychle ubývá. Ale to nevadí, odličuje fakt perfektně, nedráždí, nevysušuje, není moc mastný, je zkrátka dokonalý.

Peeling na obličej Swedish spa od oriflame: ANO: Tento peeling je moc fajn, ale nejsem si jistá, zda je ještě v nabídce.

Odlakovací tapmponky ebelin s vůní kokosu: NE: Raději mám ty klasické, tyto mi trochu smrdí, a zdá se mi, že neodlakovávají tak dobře. 

Zklidňující oční krém Avéne: ANO: Je skvělý, na moje citlivé oční okolí úplně ideální, funguje úžasně i jako podklad pod korektor, rychle se vstřebává a krásně vyživí pleť. Určitě si ho pořídím znova. 

Pudr Healthy balance od Bourjois: ANO: Nejlepší pudr, jaký jsem kdy měla, kupuji jej opakovaně a do zásoby.

Korektor Healthy mix od Bourjois: ANO: Rovněž můj velký oblíbenec, mám jej doma v novějším balení.

Tužka od Bourjois smokey effet: NE: Byla boží, ale už se bohužel nedá sehnat... 

Šampon Elséve pro barvené vlasy: ANO: Nebyl špatný, šampony a kondicionéry Elséve mám obecně ráda.

Kondicionér Herbal essences s vůní jahod a máty: ANO: Byl příjemný, svěže a sladce voněl, ale hodí se spíše na léto, na zimu by asi nebyl dostatečně výživný.

Odlakovač ebelin: NE: Nebyl moc účinný, musela jsem jej vždy použít hodně a i přesto byl tamponek pořád suchý a odlakovávání trvalo věky.

Denní krém oriflame HydraCare pro suchou a citlivou pleť: ANO: Můj velký oblíbenec, kupuji si jej opakovaně. Účinně hydratuje a je skvělý jako podklad pod makeup.

Noční krém oriflame Love Nature s vojtěškou: ANO: Lehký noční krém, vhodný spíše na léto.

Baby care oil od Eurony: ANO: Tento olej jsme používaly se Zuzkou do koupele a vyhovoval nám oběma. Hezky voněl, měl dobré složení, a pokožka byla po jeho použití opravdu krásně vyživená, už  nebylo potřeba se po koupeli mazat.

Novinky listopad


Novinky, to je jen kondicionér, nová maska na ruce od Neutrogeny a tři mini výrobky od Clinique, které jsem chtěla vyzkoušet - odličovací olej, oční gel a hydratační maska.

Spotřebováno prosinec



Antiperspirant Fa se zeleným čajem: ANO: Příjemně voněl, fungoval, nedráždil, příjemně mě překvapil, asi si jej někdy koupím znova.

Odličovač Mixa: Viz výše :).

Sprchový gel Dove se zeleným čajem: ANO: Můj dlouhodobý oblíbenec, miluju ho :).

Sprchový gel Calvin Clein One: ANO: Tento sprchový gel jsem si šetřila, měla jsem ho asi rok a půl, byl super, voněl přesně stejně jako parfém, nevysušoval, byl moc příjemný, a vůně byla cátit i dlouho po umytí. 

Tělové mléko Nature box s olejem z granátového jablka: NE: Toto mléko krásně vonělo, ale špatně a dlouho se vstřebávalo, moc nehydratovalo a už jsem se těšila, až ho domažu. 

Krém Blue cap cream: ANO: Nejlepší krém na ezkémy, který znám. 

Tužka od Catrice: NE: Bohužel už se neprodává.

Podkladový a krycí lak essence: ANO: Tyto laky jsou skvělé, hlavně ten krycí miluju a jiný nepoužívám.

Hydratační maska od Avonu Heavenly Hydration: ANO: Nejlepší hydratační maska, kterou znám, už mám další v zásobě :).

Novinky prosinec

Pleťová kosmetika


Pořídila jsem si tři masky od Avonu, a zbytek jsou vánoční dárky. Krém Moisture surge od Clinique, hydratační maska od oriflame a dvě plátýnkové masky od Garnier, Armádu hydratačních přípravků uzavírá sérum od Avéne :).

Tělová kosmetika


Koupila jsem si sprchovou pěnu od Nivey a deodorant od Sebamedu, sada od Baley byla rovněž dárek :).

Dekorativní kosmetika


Koupila jsem si po dlouhé době odlakovač od Lilien, a ověřila jsem si, že je opravdu nejúčinnější a nejlepší :). Makeup, korektor a tužka na oči byly dárek, ale po konzultaci se mnou :).

Celkem je to 24 spotřebovaných věcí a 22 novinek, takže jsem dokonce v mínusu :).

A co vy, co pěkného kosmetického jste našly pod stromečkem? Těším se na vaše komentáře :-).

Mějte se krásně! 

1 komentář:

  1. Pod stromčekom som si našla krásnu voňavku Chloé Chloé a zopár masiek na tvár, ktoré asi každého potešia.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).