čtvrtek 18. dubna 2013

La Roche Posay: Hydreane extra riche a novinky :)

Milé čtenářky,

nastal nejvyšší čas sdělit Vám něco o mém oblíbeném krému na obličej, neboť se se mnou pomalu loučí. Toto je už druhé balení, které jsem měla a poučena rychlým vypotřebováním toho předchozího jsem si toto trochu více šetřila, takže mi vydrželo asi čtyři měsíce. Oficiální popis z parfums.cz, kde jsem jej také podruhé kupovala (za poloviční cenu než v lékárně, 228 Kč), zní takto:

Hydratační krém pro citlivou, suchou až velmi suchou pleť. Výživná textura obsahuje termální vodu z La-Roche-Posay. Krém dodává citlivé pleti aktivní komplex z termální vody a zanechává ji hydratovanou, zklidněnou, vláčnou, hebkou a pružnou. Neobsahuje parabeny.



Musím říci, že tento krém je opravdu velmi hydratační, takže mým potřebám zcela vyhovuje. Vybrala jsem si jej tehdy poprvé z většího množství vzorečků a musím říci, že strčí do kapsy i Sensibio riche od Biodermy (jehož vzoreček jsem měla také). Nádherně jemně voní, okamžitě se vstřebává, nežmolkuje a zanechává obličej hydratovaný a rozjasněný po celý den. Díky tomu, že neobsahuje ochranný faktor, se dá použít na den i na noc. Pro sušší a suchou pleť je ideální, nemám, co bych mu vytkla. Ani očnímu okolí nijak nevadí, je to zkrátka a dobře univerzální krém s vynikajícími vlastnostmi i složením. Nijak mi nevadil ani při použití na ekzém, šupinkovatá místa s ním mizí a textura pleti se zlepšuje. Momentálně mám za něj náhradu v podobě krému od Avéne, ale pokud hledáte krém na obličej a máte sušší pleť, tento by Vám mohl vyhovovat. Rozhodně si jej ale kupte přes internet, cena je oproti lékárnám opravdu poloviční ;-).

No a taky jsem trochu (malinko) v Praze nakupovala, jednak mi přišla objednávka z oriflame a jednak jsem byla ve Fann parfumerii v outletu ve Štěrboholech (kam se URČITĚ  ještě vrátím, ty ceny tam byly neuvěřitelné, L´oréal a Bourjois za třetinové ceny, to můžu).





Na léto jsem si pořídila sprchový gel a peeling na tělo z řady Discover s exotickou vůní (tuto řadu mám hodně ráda, takže to byla sázka na jistotu). V již zmiňované parfumerii Fann jsem nakonec koupila čtyři věci: dva rozjasňovače Lumi magique (jeden stál 100 Kč, jeden je pro mě, druhý pro maminku), sobě stíny Color infaillible (taky cca za stovku, uá!) a ještě dárek k narozeninám pro banánové pyré, který tady ale nemohu zveřejňovat, přeci :). Mezi rozjasňovačem a stíny leží lesk power shine v odstínu Soft Coral, ze kterého jsem nadšená a o němž Vám brzy napíšu víc. Ještě jsem si koupila peeling na nohy, ten jsem ale nějak nevyfotila, ale to není taková ztráta ;-).

Rozhodla jsem se trošku ještě tento článek rozšířit, a to o podrobnější fotky stínů Infaillible, které mám.

Nahoře Naughty Strawberry, vlevo dole Metallic Lilac (nové) a Forever Pink

Zleva Metallic Lilac, Naughty Strawberry a Forever Pink


Metallic Lilac se na fotce jeví jako čistě šedá, ale je to šedofialová, úplně úžasný odstín! Ze všech stínů jsem nadšená a asi si pořídím nějaké další odstíny (ovšem počkám až na outlet zase, přeci jen za 100 Kč je seženu málokde).

Ještě jsem si pořídila nové balerínky (šedé, látkové na klínku, značky Vagabond), které se hodí ke kalhotům i k sukni a se kterými jsem moc spokojená.




Přidala jsem také dvě nové věci do blogsale, tak se podívejte.  

A který je Váš oblíbený obličejový krém? A co jste si poslední dobou pořídily pěkného? :)

A jako bonus mám pro Vás video, které mě dnes naprosto odrovnalo :-). Nápověda? Kočka a vysavač. 

Předem se těším na Vaše komentáře :). 

1 komentář:

  1. O Color infaillible jsem hodně četla a většinou jen v tom nejlepším, asi jsem opravdu sto let za opicema, ale žádně ještě doma nemám :-(
    Jinak jsou všechny 3 barvy krásné, ale nejvíc se mi líbí Naughty strawberry, ta vypadá úplně k sežrání jahůdkově :-)

    PS: Můj oblíbený je Hydreane Legere :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).