úterý 16. dubna 2013

Pár dojmů z posledních dnů a Clinique Raspberry Glacé

Milé čtenářky,

taky si tak užíváte jaro a krásné počasí? Já jsem dnes byla poprvé v životě "přistižena" revizorem a jelikož mi tramvajenka propadla před deseti dny (a nějak jsem ji zapomněla zkontrolovat), budu o 1400 Kč lehčí. 700 Kč je pokuta a 700 Kč stojí nová tramvajenka... No, jsou i horší věci, ale jsem na sebe naštvaná, byla to vyloženě moje blbost, že jsem na to nemyslela. To jen tak na okraj dne, jinak se mám dobře :). Na víkend jsme byli s přítelem v Praze (za kulturou a taky se pořádně potkat s jeho maminkou, která se tam přestěhovala za prací) a vzhledem k právě propuknuvšímu jaru to bylo nádherné, když je slunečno, hned se to město poznává lépe. Byli jsme mimo jiné na horolezecké stěně v Holešovicích (už podruhé, je to tam moc fajn a překvapivě mi to celkem jde), na výstavě Olbrama Zoubka na Kampě, ve fashion outletu Štěrboholy, na výstavě fotografií horolezce Radka Jaroše na Vyšehradě a zlatým hřebem našeho programu bylo nedělní představení Mikve ve Stavovském divadle (od přítelovy maminky jsme dostali lístky jako dárek :). Hlavní roli hrála Iva Janžurová, která byla úžasná, ale nijak nezastiňovala své herecké kolegyně (Vanda Hybnerová, Tatiana Medvecká, Jana Boušková, Eva Salzmannová, Jana Pidrmanová, Antonie Talacková). Pokud budete mít možnost na toto představení zajít, určitě Vám jej doporučuji, je to velmi zajímavý vhled do života ortodoxní židovské komunity. Mám pro Vás pár fotek, tak snad se Vám budou líbit. Já do Prahy jezdím moc ráda, to město má pro mě naprosto neopakovatelnou atmosféru a vždy mám úplně zvláštní, slavnostní pocit, když tam jsem.


To v modrém tričku jsem já, přede mnou v oranžových kraťasech můj drahý

Vyšehrad
Tahle fotka se mi egoisticky moc líbí

Hádejte, kde stojím já :)
Ať mě taky někdy vidíte :)

Teď už ale k tématu dnešního článku, rtěnce od Clinique v odstínu Raspberry glacé. Od té doby, co jsem si koupila rtěnku Nearly violet, jsou pro mě rtěnky této značky srdcovou záležitostí. Tuto rtěnku jsem si koupila na těchto stránkách, které Vám mohu doporučit, mají tam poměrně zajímavý výběr kosmetiky. I s poštovným mě vyšla na 180 Kč. Koupila jsem si ji, neboť Nearly violet mi pomalu dochází. Trochu jsem se obávala toho, jak mi sedne odstín, ale je nádherný, takže mé obavy brzy opadly. Málokdy se mi stane, že odstín ještě převýší má očekávání.

Clinique Raspberry Glacé



Nahoře Nearly violet, dole Raspberry Glacé

Odstín je velice přirozený a myslím, že mi sluší. Tato rtěnka se pohybuje někde mezi světlou a tmavou růžovou, hodí se k různým barvám očních stínů i oblečení. Líbí se mi možná ještě o něco více než Nearly violet, kterou můžete vidět v porovnání na fotce a která je trochu více dohněda. Raspberry glacé je tedy pro mě celkem univerzální, pigmentovaná je středně, je krémová a příjemná, ale rty příliš nehydratuje (je potřeba pod ni použít balzám). Obsahuje třpytky, ale vypadá velmi decentně a elegantně, výsledkem je velice přirozený lesk. Bez jídla a pití vydrží asi tři hodiny. Parfemace je klasická, rtěnková, nepůsobí nijak rušivě. Já jsem s ní moc spokojená a jsem ráda, že jsem si ji pořídila. Opět jsem si potvrdila, že Clinique rtěnky jsou mé oblíbené :).

A jak se máte Vy? Máte rády Prahu? :) A co Vy a Clinique? ;-)

3 komentáře:

  1. Krásný výlet. Já se tedy v Praze moc slavnostně necítím, ale mám to tam celkem ráda.
    Rtěnka Ti sluší. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mě mrzí na "tramvajenkách" na čipové kartě - člověk jedním kouknutím nezjistí, do kdy mu to ještě platí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka je úžasná :) Na mém blogu probíhá GA- budu ráda za tvojí účast. http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).