středa 24. dubna 2013

Další řetězový článek: Poznej mě blíž

Tento článek jsem viděla u In your face! a u Inner beauty a líbil se mi, tudíž Vám na sebe zase něco prozradím :).

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité? 

Vždycky byly rovné a vždycky budou. Měla jsem období, kdy jsem toužila po vlnitých nebo kudrnatých vlasech, ale po několika pokusech s kulmou a s natáčkami mě to přešlo.

2.  Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi? 

Nebarvím, používám maximálně péči ke zvýraznění mé přirozené barvy (blond), aktuálně kondicionér od Baley More blond spulung a zesvětlující sprej od John Frieda. Jednou jsem si nechala udělat melír a v mých světlých vlasech to nebylo ani poznat :-D. Ke kadeřnici chodím přibližně jednou za čtvrt roku pouze na stříhání, ofina totiž vyžaduje pravidelné a odborné zastřihávání (když jsem se o to pokoušela sama, nedopadlo to podle mých představ).

3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ? 

Nosím rozpuštěné vlasy a někdy culík. Nic moc kreativního, ale já jsem ráda, že se ráno učešu a jdu. Úpravou vlasů netrávím moc času každý den, nejvíce péče jim věnuji během mytí a po umytí (vlasy si skoro pokaždé fénuji).
 
4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě? 

Lakuju si nehty na nohou podle toho, jak se mi chce. Mám je ale nalakované víceméně pořád. Je fajn, že vyžadují úpravu tak jednou za dva nebo za tři týdny, ne jak nehty na rukou :).

5. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš? 

Pět minut, když spěchám, deset až patnáct, když mám více času.

6. Líčíš první oči nebo používáš makeup? 

Vždycky začínám obličejem (make-up, korektor a pudr), pak líčím oči (nejdříve bázi, pak stíny a nakonec řasenku) dávám si tvářenku a nakonec si líčím rty.

7. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ? 

Nesbírám, ale kupuju si to, co se mi líbí a zaujme mě to...a mám na to :). Nedělám si sbírky všech odstínů tvářenek, ale rozhodně si kupuju víc produktů, než bych nutně potřebovala.

Tak tuto odpověď mám s In your face! úplně stejnou.

8. Jak často nosíš umělé řasy? 

Vůbec.

9. Líčíš se každý den? 

Ne, například když je v plánu nějaká větší sportovní aktivita, tak mě to spíše otravuje. A pokud jsem jen doma, tak to není potřeba :).

10. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou? 

Ne. Viz výše.
 
11. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu? 

Myslím, že nevypadám tak strašně, takže úplně v klidu.

12. Kolik drahých výrobků vlastníš? 

Drahý výrobek je pro mě nad 300 Kč. Do toho počítám i pleťovou kosmetiku i dekorativní. Takže tak asi patnáct až dvacet věcí.

13. Plánuješ si denně oblečení?

Většinou ano, když jezdím do Brna a zpátky, musím to mít trochu naplánované, abych s sebou netahala půlku skříně. 
 
14. Jak často střídáš kabelky?

To záleží na příležitosti, ale většinou si nějakou kabelku oblíbím a nosím ji dlouhodobě a ladím k ní pak oblečení i boty. Mám jednu šedou kabelko-tašku, kterou jsem nosila na podzim a v zimě téměř každý den, pak mám dvě červené větší kabelky, které ale přichází na řadu spíše na jaře a v létě než v zimě (takže nyní). Mám také dvě kabelky, které jsou spíše divadelní než na každodenní nošení.

15. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát? 

Ideální pro mě je jít spát kolem půlnoci a vstávat tak v 9:00. potřebuju svých osm až devět hodin spánku :). Teď, jak mám ve škole jen pár předmětů, je to fajn, téměř nikdy nemusím vstávat nějak extra brzo.

16. Jak často/kdy cvičíš? 

Třikrát nebo víckrát týdně. Chodím do posilovny, běhat nebo plavat. Nebo posiluju doma. A cvičím tehdy, když mám čas, někdy ráno, někdy odpoledne nebo večer.

17. Pravák/Levák?


Pravák.

18. Jak jsi vysoká? 

166 cm.

19. Kolika mluvíš jazyky? 

Velmi dobře anglicky a trochu německy, pár slov rusky a francouzsky. Rozumím bez problémů slovenštině a občas i polštině.

20. Kolik máš zvířat? 

Doma máme dvě kočky, jak víte :). V Brně bohužel nic, ale zatím by to nešlo, když na víkendy jezdíme pryč.

21. Čteš komentáře na blogu? 

Jo, všechny :).

22. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet? 

Ne, ale vždy mám něco v plánu, co si chci koupit :).

23. Jak jsi přišla na název svého blogu? 

Chtěla jsem, aby tento blog byl příjemným počtením pro širší publikum, aby se tady neobjevovaly jen články o kosmetice a aby Vám v ideálním případě zlepšoval den. Proto "Always look on the bright side of life" (vždy se dívej na život z té lepší stránky) podle mých oblíbených Monty Pythonů.


Mi se tento článek psal moc příjemně, těším se na Vaše komentáře :). 

4 komentáře:

  1. Tak to je opravdu milý článek :) Na spoustu věcí bych odpovídala naprosto stejně :) Fakt se mi hezky četl ... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý TAG, nevím proč, ale já prostě nejsem TAGová a nechci to lámat přes koleno, nicméně vždy si ho ráda u někoho přečtu.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné odpovědi. :))

    http://www.miraculousstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. až budeš velká, budeš žít v Brně i na víkendy?

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).