čtvrtek 25. dubna 2013

Co je lepší než jeden balíček? Dva balíčky!

Milé čtenářky,

opět nastává to období měsíce, kdy se na nás povalí ze všech stran různé boxy, a tentokrát nebudu výjimkou. V naprosto stejnou chvíli se mi sešly dva balíčky: balíček od Schwarzkopf (psala jsem, že mi nabídli spolupráci) a Senzabox. Tak se na to podíváme :).

Vlevo Swarzkopf, vpravo Senzabox

Zásilka od Schwarzkopf


Balíček od Schwarzkopf obsahoval sprchový gel, tělové mléko a deodorant, vše z řady Sport (výrobky jsem si sama vybrala). Už se těším na testování :).

Senzabox mě nadchnul krásnou zelenou krabičkou, pro kterou jsem už našla využití (budu si do ní ukládat kosmetiku, kterou mám do zásoby :). Obsah je fajn, ale nic, z čeho bych prožívala stavy nepříčetného nadšení.  Obsah je taková všehochuť, na obličej je to sedm vzorků BB krémů (jeden od Vichy a šest od Skin79). Každý den v týdnu můžu mít na obličeji jiný BB krém :-D. Z krému od Vichy Idéalia mám radost, už jsem jej jednou zkoušela a 15 ml balení se hodí na cesty. Moc nevím, co si počnu s Rexonou Maximum protection, protože takovou silnou ochranu proti pocení opravdu nepotřebuju. Zkoušela jsem ji a voní mi, takže asi ji budu využívat na sport. Pro mě je to ale v Senzaboxu celkem zbytečná věc (deodorantů mám dost a raději si je vybírám sama, navíc mám teď ten nový od Fa). Šampon a maska na vlasy od Welly se mi líbí, voní mi a opět je využiju na cesty. Krém na ruce od Ziaji je fajn, ale žádný unikátní zázrak, který by byl jinak nesehnatelný. Používat ho budu, a ráda. A nakonec vosk do aromalampy od Yankee candle. Dostala jsem vůni A child´s wish a asi jej využiju tak, jak radí v letáčku: dám jej do skříně na provonění, neboť aromalampu nemám.


Senzabox

Péče


BB krémy
Jsem ráda, že jsem si Senzabox objednala, ale asi tomu nadlouho dám zase pokoj. Nemám ráda, když se mi hromadí výrobky ze stejné kategorie (tentokrát deodoranty), a tomu se u Senzaboxu bohužel nedá nijak zabránit. Moc se mi líbí krabička a těším se na testování výrobků.

Těším se na Vaše komentáře :).

1 komentář:

  1. Senzabox se tenhle měsíc opravdu povedl, až mě zamrzelo, že jsem opět neobjednávala :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).