čtvrtek 4. dubna 2013

Dubnové novinky!

Milé čtenářky,

tak zima ještě nekončí, ale já na ni kašlu. Zahájila jsem intenzivnější pohybovou aktivitu, najela jsem na zdravý jídelníček a snažím se udělat si alespoň takové své soukromé, vnitřní jaro. A doufám, že to vnější přijde už brzy. Snažím se neztrácet optimismus, ale mám se pořád na co těšit, což se mi líbí. Náladu mám momentálně výbornou, neboť včera měl můj drahý narozeniny a byli jsme na skvělé večeři v nově otevřené brněnské restauraci Monte Bú, která se specializuje na vyzrálé steaky. Maso bylo famózní, víno výborné, dezerty nebeské, moc jsme si to užili :-).

První dubnový článek bude tak trochu všehochuť, trochu jsem tento týden opět nakupovala a taky mám pro Vás po dlouhé době fotku líčení :).

Jelikož jaro se nehlásí, dělám si radost v drogeriích. V Brně mi došly všechny kondicionéry, takže jsem si v dm pořídila celkem čtyři: Gliss kur Marrakesh oil a Balea more blond (oba mám dvakrát). O řadě Balea more blond, která zvýrazňuje lesk a barvu blond vlasů,  jsem četla pochvalné recenze, ale myslela jsem si, že se už neprodává. Měla jsem tudíž z jejího objevení radost a dva kondicionéry (jeden za 29 Kč) byly čistě životní nutností. Na kondicionéry Gliss kur jsem měla slevový kupón, takže mám taky dva a jsem snad kondicionéry na delší dobu zásobená. Krém od Avéne Hydrance jsem kupovala přes internet za lepší cenu, než je v lékárnách, na recenzi se můžete těšit. Měla jsem vzorek tohoto krému ve verzi Légere a na Riche (hutnější) se moc těším. A nakonec jsem neodolala a vzala jsem si i jeden z mých nejoblíbenějších pleťových krémů od Garnier NutriSkin, na který byla 50% sleva. Takže mám teď v Brně tři pleťové krémy. No couž :). Zcela nahoře můžete vidět další veselé gumičky, snažím se jaro přivolávat, jak to jen jde.

Mám pro Vás jeden svůj velikonoční úsměv a můj gesicht v celé jeho kráse:). Takto jsem byla nalíčená minulý pátek.


Pleť: Missha BB perfect cover, pudr Dermacol fixing powder, pudr Bourjois Bio détox, tvářenka Maybelline

Oči: oční stíny Maybelline (odstín 741, jsou skvělé, nádherný skvěle pigmentovaný zelený odstín odpovídající mým očím), řasenka Maybelline Colossal Volume express Smokey eyes (která se nakonec příjemně rozmalovala, už pro mě není takovým zklamáním)

Rty: rtěnka Clinique odstín Raspberry glace (recenze bude)

Poslední novinkou je to, že mi byla nabídnuta spolupráce se značkou Fa (jupí :), takže se můžete v budoucnu těšit na recenzi tělové řady Fa pro Sport.

A nakonec bych Vám chtěla moc poděkovat za Vaše milé komentáře u velikonočního a narozeninového článku :).

A co Vy, co Vám dělá radost? Jak se bráníte přetrvávající zimě?

3 komentáře:

  1. Sluší a pěkné novinky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsme teď byli v Brně s přítelem na večeři... v Baroku... nevím jestli znáš??? :) Jinak hezký nákup a sluší ti to :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).