neděle 3. května 2020

Spotřebováno a novinky v dubnu

Milé čtenářky,

duben byl ve znamení suché a citlivé pleti, takže jsem spotřebovávala převážně pečující kosmetiku a moc jsem se nelíčila. Nákupy byly spíše doplněním toho, co mi došlo, ale pořád je to pravidelná statistika, takže jdeme na to :).

Spotřebováno


Intimní gel Lactacyd: ANO: Klasika, která nezklame :). 

Olej Swedish spa od oriflame: NE: Bohužel jej nemůžu doporučit, protože už jej oriflame nevyrábí, jinak byl skvělý.

Balea čisticí šampon: ANO: Tento šampon miluju a kupuji ho opakovaně, akorát nyní jsem ho v DM neviděla, nevíte, jestli se ještě vyrábí?

Tělové máslo Weleda Skin food: NE: Moc jsem se na jeho používání těšila, ale bohužel mi moc nesedlo. Bylo na mě až moc hutné, dlouho se vstřebávalo, a navíc mi i dráždilo ekzémy, takže jsem ho nakonec používala jen na břicho.... Mrzí mě to, ale asi kamarádi nebudeme.

Bioderma Atoderm krém: ANO: Asi třicáté spotřebované balení.



Bioderma Atoderm krém na ruce: ANO: Vzhledem k častému mytí rukou a následné suchosti jsem ho spotřebovala fakt rychle. Krásně jemně voní, rychle se vstřebává, hydratuje dostatečně, ideální na mazání během dne.

Blue Cap cream: ANO: Neznám lepší krém na ekzémy bez obsahu kortikoidů.

Sedmikráskové sérum od Manufaktury: NE: Na obličej mi nesedlo, připadalo mi, že mi spíše vysušuje pleť, vypotřebovala jsem ho tedy na krk a dekolt, tam bylo v pohodě, ale znovu ho nepotřebuji.

Micelární voda Garnier: ANO: Jinou nepoužívám.

Nivea sleeping melt-in mask Hyaluron cellular filler: ANO: Toto byl naprosto perfektní noční krém/maska, fakt úžasně vyživoval pleť, krásně voněl, dobře se vstřebával a pleť byla ráno po probuzení krásná a hydratovaná. Má jedinou chybu, zřejmě se přestal vyrábět (já jsem ho kupovala ve výprodeji), v drogerii ani na notinu už jsem ho nenašla, na jiných eshopech ale je, takže asi zkusím si ho objednat odjinud.

Mixa Extreme nutrition: NE: Tento krém s pupalkovým olejem jsem používala jako noční krém, ale nevyhovoval mi, pleť mě po jeho použití chvíli pálila a nepřipadal mi dostatečně výživný, o nějaké extrémní hydrataci nemohla být ani řeč. Znovu už si jej určitě nekoupím.

Maska Garnier Hyaluron shot: ANO: Už jsem ji tady chválila, zachraňuje i hodně suchou pleť, určitě si ji koupím znova.

Oční gel Clinique Moisture surge: NE: Nebyl špatný, ale nijak mě neoslnil :). Měla jsem jen malinké balení a větší si kupovat rozhodně nebudu.



Vypotřebovala jsem nějaké vzorky a i nějakou dekorativní kosmetiku. Tužka od Miss sporty už se asi neprodává, báze pod oční stíny od Rimmelu byla super, stejně tak lak na nehty The ONE od oriflame, už jsem si objednala dva další odstíny. Podkladový lak 5v1 od Sally Hansen je můj oblíbený, kupuji jej opakovaně.

Novinky


Novinky jsou skromné, dvakrát Blue Cap cream, dvakrát Bioderma Atoderm.


Vlasová kosmetika, Johna Friedu jsem si kupovala už v březnu, ale zapomněla jsem ho vyfotit :-D. 




Posledními novinkami jsou termální voda Avéne, moje stálice, a Straight stylingový sprej od Nivey, který mi zatím moc nesedl, ale dám mu ještě šanci.

Celkem je to 21 spotřebovaných a 10 nových věcí, takže mám skvělé skóre minus 11 výrobků :).

A co vy, pořídily jste si nějakou zajímavou jarní novinku?

3 komentáře:

  1. Ahojky,
    já jsem spotřebovala 30 kousků, ale taky jsem něco nakoupila. Objednávala jsem na několika eshopech a taky z katalogu Avonu a Oriflame. Momentálně ale doma skoro vše mám (potřebuji nový korektor), tak si myslím, že by květen mohl být skromnější:-) Na moje nákupy a spotřebováno se můžeš mrknout u mě na blogu www.ciculka.cz.
    Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ráda čtu všechny tvé příspěvky. Jen musím zareagovat, nevím odkud máš informace, ale Blue cap bohužel kortikoidy obsahuje, betametazon, určitě není pro dlouhodobé používání. A zvlášť v těhotenství tedy nic moc...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).