neděle 11. dubna 2021

Spotřebováno a novinky v březnu

 Milé čtenářky,

březen byl poměrně průměrný, ale mám tady jeden zajímavý objev a pár novinek, na které se těším. Tak jdeme na to. 



Spotřebováno: Pleť


Vezmu to rychle: Masku od Garnier s vitaminem C i oční masku vám doporučuji, mám je moc ráda a kupuji si je opakovaně. Stejně tak čisticí pásky Nivea, fungují spolehlivě. Denní krém Essentials od Nivey byl spíše průměrný, znám lepší krémy, tento nehydratoval úplně dostatečně.

Spotřebováno: Tělo



Eclat Femme Weekend od oriflame, deodorant a tělový krém: NE a ANO: Deodorant jsem mívala ráda, ale už si jej znova neobjednám, dráždil mě. Naopak tělový krém byl velmi příjemným překvapením, nádherně voněl, dobře hydratoval, rychle se vsakoval - tohle se oriflame vážně povedlo. 

Intimní gel na mytí a holení Feminelle: ANO: Gel jako takový je výborný - je docela hustý, jemně voní, dobře myje i se s ním příjemně a pohodlně holí. Má ale poněkud nešikovný obal - špatně se z něj dostává, přelila jsem si jej do lahvičky s pumpičkou.

Krém na ruce Bioderma Atoderm: ANO: Velmi dobrý krém na suché ruce, kupuji si jej opakovaně.

Koncidionér ve spreji pro blond vlasy Blond me od Schwarzkopf: ANO: Tento fialový kondicionér skutečně funguje tak, jak má - chrání vlasy při fénování, dodává jim lesk, zvýrazňuje blond barvu, uhlazuje je, zkrátka, rozhodně vám jej doporučuji.

Spotřebováno: Dekorativní kosmetika


Vyhodila jsem jeden starý lak, fixátor rtěnky od Artdeco (moc nefungoval), rozjasňující tužku od Miss sporty a rtěnku SuperStay Matte Ink od Maybelline v odstínu Dancer - nedržela, na rtech vypadala poměrně špatně, tvořila docela výrazné šupinky, tak šla z domu. No a odlakovač, to je už klasika.

Novinky


Novinky jsou poměrně skromné, mám tady tělový olej Swedish spa od oriflame, dva univerzální krémy od Nivey, tuhý šampon od Nature Box, a hydratační ampule a denní a noční krém z nové řady od Nivey Hydra skin effect.



Nakonec tady mám dva speciální krémy na ekzematickou pokožku, o Blue cap krému už jsem se tady zmiňovala víckrát. Radioxar je krém, se kterým mě seznámila moje maminka. Jedná se o krém určený na suchou a citlivou pokožku, a já musím říci, že je to jeden z nejvíce hydratačních a zklidňujících krémů, jaké jsem kdy zkusila. Používám jej především na ruce a krk - tam mám ekzém nejhorší. Tedy měla jsem, protože se mi díky Radioxaru neuvěřitelně zlepšil. Stojí kolem 200 Kč, koupíte jej například na pilulka.cz, neobsahuje kortikoidy a je to fakt zázrak :).

Co pěkného jste si v březnu pořídily vy? 
Celkem je to patnáct spotřebovaných a deset nových výrobků, takže celková bilance je minus pět výrobků :).



3 komentáře:

  1. Ahojky,
    moc pěkná statistika. Já jsem o svých nákupech a spotřebovánu už článek vydávala, tak se můžeš mrknout. Zaujal mě hodně ten krém Blue Cap, jak funguje? Klidně bych si ho koupila, tělové mléko od Biodermy na ekzém mě moc neuchvátilo, ráda bych zkusila něco jiného. Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz
    PS: u mě na blogu právě probíhá soutěž, zvu tě:-) (http://ciculka.cz/velikonocni-giveaway/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Blue Capdokáže zklidnit i hodně rozjetý ekzém, jeho hlavní účinnou složkou je zinek. Biodermu používám spíše na promazání. A rozhodně Ti doporučuji ten i ten Radioxar :).

      Vymazat
  2. Nivea krémy se mi zamlouvají, jsem zvědavá co na ně řekneš.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).