úterý 15. října 2013

Veselé světlo od Bourjois

Milé čtenářky,

dnes bych vám chtěla představit první z výrobků, které jsem si koupila v Paříži. Jedná se o rozjasňující korektor s názvem Happy light určený na tmavé kruhy pod očima, žilky a ostatní neplechy. Byla jsem na něj zvědavá, jak obstojí v porovnání s mým miláčkem Healthy mix. V sortimentu Bourjois se jedná o novinku a novinky se přece musí vyzkoušet. A jaké jsou tedy mé dojmy?

Korektor Happy light


Balení: Je to první tuhý korektor, který jsem kdy měla. Balení je praktické, dobře se zavírá i otvírá a obsahuje zrcátko, designově nijak nevybočuje z klasického Bourjois stylu.

Nerozetřený korektor na ruce

A rozetřený
Odstín: Tento korektor je dostupný ve třech odstínech, já mám ten nejsvětlejší, 21 Ivoire. Odstín je skutečně dostatečně světlý a pleti se přizpůsobí, nemám s ním žádný problém.

Oční okolí bez ničeho

Moje oblíbené žilky

Krytí a rozjasnění: Jak a co korektor kryje, si můžete prohlédnout na fotkách níže. Poskytuje dostatečné krytí kruhů, aniž by zvárazňoval vrásky nebo suchá místa. Pleť nevysušuje, ale doporučuji pod něj použít krém, vzhledem k tomu, že je dost hustý. S krytím jsem spokojená, nedostatky opravdu mizí. Rozjasnění jsem si taky všimla, je to podle mého názoru velmi hezký, přirozený efekt typu "takhle jsem přece už ráno vstala".

S korektorem



Výdrž: Bohužel výdrž je slabší, bez zapudrování má tento korektor silnou tendenci se slévat do záhybu na horním víčku či do malých vrásek pod očima. Za výdrž má tedy u mě minusové body, Healthy mix jej předčí. Když jej zapudrujete, není to takový problém, ale celý den prostě nevydrží, tento korektor bych tedy doporučila zejména pro úpravy během dne.

Celkově musím říci, že je to fajn nouzový korektor, ale na Healthy mix nemá. Do kabelky se snadno vleze, je v praktickém balení a snadno se nanáší. Jeho používání i krycí schopnosti jsou velice příjemné, dávám mu sedm bodů z deseti, přeci jen za horší výdrž musím něco ubrat. Pokud chcete vyzkoušet něco nového, klidně si jej pořiďte, pokud ale narazíte na Healthy mix, kupte si raději ten :). Myslím, že by již měl být u nás dostupný, zítra se půjdu podívat do Douglasu a napíšu sem ještě další informace.

Jaký je váš nejoblíbenější korektor?




5 komentářů:

  1. Vždyť ani žádné kruhy pod očima nemáš... ;)
    Jinak ale vypadá korektor moc dobře, ale na oční okolí mám raději spíš ty tekuté/krémové. :) Třeba skin match od Astor je fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že mám! :-) Akorát z fotky nějak zmizely.. To je tak, když chceš něco vyfotit. No, Healthy mix pro mě asi nic nepřekoná, akorát ho asi přestali vyrábět či co :-/

      Vymazat
  2. tiež si myslím, že nemáš žiadne kruhy - ja by som chcela takto vyzerať keď si ich úspešne zakryjem :-) a HM prestali vyrábať? to dúfam nie, mám len make up, na korektor som sa chystala keď miniem tie čo mám otvorené, ale to ho dovtedy asi zrušia aj tak... Inak Podľa mňa na kruhy nemá význam kupovať iný ako tekutý korektor, všetko iné len zvýrazní vrásky aj také o ktorých si ani nevedela..

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty kruhy taky nevidím :D

    Mně pod oči nejsou tuhé korektor moc příjemné, přijdou mi takové maskoidní a těžké :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám pod očima fakt těžké kruhy, máloco mi je překryje, asi bych tuhý korektor nesnesla, přece jen dávám trošku silnější vrstvu a to by asi s tuhým moc nešlo :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).