sobota 30. května 2015

Aktuální péče o pleť

Milé čtenářky,

dnes jsem se rozhodla napsat článek o všech výrobcích, které momentálně používám na obličej. Rozdělila jsem si je na dvě části: čištění a hydratace. Moje jarní a letní péče se nese v odlehčeném duchu, pleť mám obecně na jaře a v létě lepší než v zimě (akorát momentálně mi na bradě trůní mega pupínek a čelo mám ohozené ekzémem... no nic, popojedem).

Čištění


Aniž bych si to uvědomila, tak jsem výrobky seřadila podle toho, jak často je používám. Micelární vodu Garnier jsem chválila už v tomto článku. Používám ji ráno i večer, na osvěžení pleti a na odlíčení. S jejími odličujicími a pečujicími vlastnostmi jsem stále maximálně spokojená. Ráda bych zde podotkla, že v Tescu mají velmi výrazné slevy na celý sortiment Garnier,  a tato micelární voda vás momentálně vyjde na 129 Kč. Já mám čtyři :).

Další v řadě je čisticí krém 3 v 1 od Mary Kay z řady timewise (pro pleť nad třicet let). Tento odličujicí a čisticí krém, který pleť zároveň i hydratuje, mám stabilně ve sprše. Používám jej, když jsem více nalíčená a micelární voda by na to nestačila nebo tehdy, když mám pocit sušší pleti. Celkem jej používám asi čtyřikrát týdně (úplně jednoduše jej nanesu rovnoměrně na navhčenou pleť, promasíruju obličej a opláchnu vodou) a pleť následně dočistím micelární vodou. S tímto krémem jsem velmi spokojená, je neparfemovaný, nedráždí, hydratuje, za mě má plný počet bodů.

Peeling na obličej od firmy Guy de On používám cca jednou za týden nebo za dva týdny. Recenzovala jsem jej zde, stále jsem s ním spokojená. Nedráždí pleť a účinně odstraňuje vše, co na ní nechcete :).

Jako poslední mám na fotce osmotický krémový čistič od Institut Esthederm, poslední věcí, která mi zbyla z velkého nákupu z dubna minulého roku. Upřímně, raději bych si koupila ještě jeden krém na obličej (za podobnou cenu) než tento čistič. Musím jej začít více používat, aby se mi nezkazil, ale nijak zvlášť mě neuchvátil, ten od Mary Kay je příjemnější.

Péče a hydratace



Co se péče týče, tak mé oblíbené značky jsou Herbalife, oriflame a Bioderma. Kombinace zobrazených výrobků mi maximálně vyhovuje, stejně tak to, že z těchto šesti výrobků jsou tři přírodní a tři lékárenské.

Když to vezmu zase zleva, tak aloe vera gel od Herbalife v mega balení 200 ml je můj pomocník na všechny neduhy pleti. Je stoprocentně přírodní a používám jej na vše od ekzému přes různě podrážděnou pleť až po občasný pupínek. Krásně zklidní i hydratuje pleť obličeje i kůži celého těla, mnohokrát jsem si již ověřila jeho účinnost, nahradí mnoho jiných výrobků, je skutečně univerzální, miluju ho :).

Krém Hydrabio Riche od Biodermy je skvělý, rychle se vstřebává, nádherně voní, je v praktickém balení s pumpičkou, akorát by mohl ještě o malinko více hydratovat. Na to, že se jedná o variantu Riche, mi občas připadá, že nehydratuje dostatečně. Raději jej používám ráno, pod makeup je skvělý, nežmolkuje a bleskurychle se vsakuje.

Krém na oči oriflame z řady eco ebauty je překvapivě naprosto přírodní, dokonce má i certifikát Vegan. Tento oční krém je geniální, už jsem jej jednou měla a recenzovala jsem jej v tomto článku. Nadšení trvá :-). 

Záhadná oranžová lahvička vpředu je sprej na obličej z řady Radiant C od Herbalife. Tento sprej moc ráda používám pod krém, pro zvýšení hydratace. Obsahuje mnoho vitaminu C, pleť nádherně osvěží, rozjasní, trošku i hydratuje, krásně voní, je to můj velký oblíbenec.

Atoderm Créme zde nemůže chybět, používám ho na obličej, když je sušší, když nemám po ruce nic jiného nebo když se mi nechce řešit vícekrokovou péči (sérum, krém na obličej, krém na oči). Můžu jej totiž bez problému použít na celý obličej i na pleť okolo očí.

Poslední věcí je hydratační sérum od Biodermy z řady Hydrabio, věc, kterou si budu kupovat ještě hodně dlouho :). Nádherná osvěžující vůně, lehká textura, opravdu vynikající hydratační vlastnosti, bleskové vstřebávání, to jsou důvody, kvůli kterým se k tomuto séru stále vracím.

Doufám, že se vám nahlédnutí do mé koupelny a na toaletní stolek líbilo. Jak pečujete o pleť vy? Našly jste zde nějakého svého oblíbence nebo zaujal vás nějaký výrobek? Podělte se o své dojmy v komentářích :-).



1 komentář:

  1. Myry kay produkty trochu znám a nejsou špatné, ale zase mi nepřijdou tak zázračné za ty peníze. Garnier produkty mám obecně ráda, ale tato micelární voda...ne a ne si k ní najít cestu.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).