středa 10. června 2015

Spotřebováno a novinky v květnu

Milé čtenářky,

poslední dobou mám opět docela dost práce, na blog tedy není tolik času. Dnes jsem ale tady s článkem z Vaší oblíbené rubriky "spotřebováno a novinky". V květnu se mi doma sešlo výrazně více novinek, které byly způsobeny dvěma situacemi: objednávkou od oriflame a velkou slevou na výrobky Garnier v Tescu. Podívejme se nejdříve na spotřebováno.

Spotřebováno Brno


Zleva to jsou:

Micelární voda Garnier: ANO. Plnohodnotná a čtyřkrát levnější náhrada Biodermy Sensibio. Co víc si přát?

Báze Urban decay original: ANO. Toto malé balení báze bylo součástí paletky NAKED 3, nemám, co bych jí vytkla, stíny na ní drží bez problémů od rána až do večera.

Podkladový lak hardening nail base a krycí lak better than gel nails od essence: ANO. S oběma těmito laky jsem maximálně spokojená, už jsem si pořídila nové, jak uvidíte na fotce novinek.

Makeup Healthy mix od Bourjois, odstín 51 Vanille clair: ANO. Nový makeup v tomto odstínu už se hřeje na kosmetickém stolku, ale uvidíte jej až v červnových novinkách :).

Tělový krém Milk and Honey od oriflame: ANO. Tento krém jsem dostala jako dárek, nikdy předtím jsem jej neměla a velmi příjemně mě překvapil. Krásně jemně voní, rychle se vstřebává a dlouhodobě vyživuje pokožku.

Maska na nohy Feet up od oriflame: ANO. Tato extra výživná maska na nohy je velmi příjemná, nádherně voní a je ideální na použití před spaním. Je opravdu účinná, zvykla jsem si ji používat místo krémů.


Novinky


Novinky, to jsou tři laky, dvě věci z dekorativní kosmetiky a pět kusů péče od oriflame. Podkladový a krycí lak jsou náhradou za spotřebované kusy, bílý lak od Miss sporty je určen na francouzskou manikúru, ale já jsem si jej koupila na drobné opravy bílých lakovaných (i nelakovaných) bot :). Rtěnku a konturovací tužku jsem dostala jako dárek, jsou spolu barevně sladěné, jedná se o fuchsiovou barvu, kterou se ale ještě budu muset naučit kombinovat s oblečením i zbytkem líčení. O očním krému ecobeauty od oriflame jste si mohly počíst v minulém článku. Suchý šampon Pure balance na mastné vlasy je moc příjemný a přes léto se velmi hodí, proto jsem objednala hned dva (pro sebe a pro manžela, který má spotřebu jak německá armáda). Chladivý krém a sprej na nohy jsou z letní limitované edice a jsou jednoduše úžasnééé. Nádherně svěže voní a sprej opravdu účinně ochlazuje unavené nohy.


Dalším velkým nákupem byl již zmiňovaný Garnier v Tescu, kde měli slevu na všechny výrobky této značky. Co se micelární vody týče, jsem zásobená tak na rok dopředu. Koupila jsem si rovnou čtyři a jedna mě se slevou vyšla na 130 Kč. Chtěla jsem také vyzkoušet řadu Densify, na kterou jsem četla mnoho pochvalných recenzí, šampon stál 45 Kč a masky 70 Kč za kus (což je skvělá cena vzhledem k množství 300 ml). Olej na ochranu před teplem a rychlejší vysoušení vlasů je mým oblíbencem již dlouho a za cenu 140 Kč jsem ho tam nemohla nechat :-). Máte-li rády Garnier, rozhodně navštivte Tesco.

Celkem je to 7 spotřebovaných kusů a 18 novinek, jsem tedy 11 výrobků v plusu, a v červnu to asi nebude lepší :-). Nějak mě to léto a oteplení ponouká více nakupovat, především lehkou a svěží kosmetiku v zářivých barvách.

A co vy a vaše jarně-letní spotřeba a nákupy? S čím jste spokojené, co vás zklamalo?


10 komentářů:

  1. já doporučuji můj nový opalovací krém coola s fyzickými filtry :-) ale ta cena! a šedavý lak od Rimmelu by Rita Ora :D jinak jsem spotřebovala eleutrokový extrakt KH a nadšení stále trvá :) jen nedoporučuji jejich esenciální oleje čajovník a jalovec - ta chuť je něco příšernýho!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Spotřeba zásob pokulhává, s nákupy se statečně držím a daří se mi nekupovat zbytečnosti.. tedy, většinou :o))
    Největší radost mi poslední dobou udělal zesvětlující gel na vlasy L´oreal, který jsem kupovala díky blogomasáži s tím, že to stejně bude na nic, ale potřebuju to vyzkoušet a on funguje úplně parádně :o)
    A stejně jako minulý rok jsem nadšená ze samoopalováku Alverde, díky kterému můžu mezi lidi v sukni, protože mi dělá krásně opálené nohy bez fleků a typického samoopalovacího smrádku.. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samoopalovák Alverde? Potřebuju! :-) A zesvětlující gel od L´oréal bych asi taky využila. Tak dík, no :-).

      Vymazat
  3. Ten chladivý sprej z Ori jsem si taky objednala a nemůžu si ho vynachválit. Překrásně voní a opravdu chladí a uleví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, asi budu potřebovat další balení. Ta vůně je úchvatná, účinky rovněž.

      Vymazat
  4. Tento make-up je můj nej! Je úplně dokonalý a miluju i ten topcoat od Essence :)
    Z novinek mě zaujaly produkty na nohy od Oriflame :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jiný makeup nekupuju :-). Produkty na nohy od Oriflame jsou obecně skvělé ;-).

      Vymazat
  5. Garnier micelárka mi prostě nevyhovuje, ale Garnier mám obecně ráda, navíce řada Fructis je dobrá.
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Garnier mám moc ráda a jejich micelárka je perfektní, takže si určitě udělala super kup na rok dopředu :D :). A já jsem teď strašně moc spokojená s rtěnkami ze Sephory :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsou pořádné Garnier zásoby :-D. Ovšem mně ta jejich micelárka uplně nesdí, to dávám raději přednost Lórealu nebo klasice v podobě Vichy nebo Biodermy ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).