pátek 26. června 2015

L´oréal: Lak na nehty odstín Julianne

Milé čtenářky,

doufám, že dnešní krásné počasí vydrží i přes víkend. Dnes jsem si pro vás nachystala minirecenzi, jejímž tématem bude můj oblíbený nude lak, a to mini lak z Collection exclusive od L´oréal v odstínu Julianne.


Odstín se mi na fotce podařilo zachytit celkem věrně, je to krásná krémová barva, která je kombinací růžové, fialové a béžové. Myslím, že se jedná o velmi univerzální odstín, který bude slušet všem barevným typům a hodí se k jakémukoli oblečení a líčení. Je to velmi decentní lak, který občas velmi ráda prostřídám s mými oblíbenými červenými odstíny. Dále jej uvidíte na nehtech. Lakuje se skvěle, dobře kryje ve dvou tenčích vrstvách a velmi rychle schne. Jako všechny laky z této kolekce má 5 ml, nebojím se tedy, že bych ho nespotřebovala. Normálně stojí kolem 100 Kč, já jsem jej koupila se slevou za 70 Kč, což si myslím, že je za to množství celkem adekvátní cena.




Na fotkách je vidět, že lak na nehtech skutečně působí velmi přirozeně, prostě jako moje nehty, jen hezčí a upravenější :). S výdrží je na tom také velmi dobře, s podkladovým a krycím lakem vydrží ve velmi pěkném stavu pět až sedm dní (a to i navzdory mytí nádobí, uklízení atd.).

Tento lak nebo jakýkoli jiný z této kolekce vám tedy rozhodně doporučuji, často se dají najít ve slevových stojanech v Rossmannu, tak neváhejte a pořiďte si odstín dle vašeho vkusu, na výběr je jich opravdu hodně.

Máte nějaký minilak od L´oréal?  A jaký je váš oblíbený letní lak?

Přeji vám krásný víkend! :)

3 komentáře:

  1. taktéž mám ráda tyto neutrální barvičky :-) já si teď koupila od GS nový nude s matným efektem, myslím je to barva č. 2 (byly dost přebrány) v tetě za 45,- a výdrž je zatím 5 den super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva vypadá božsky, tyhle já miluju:-) jinak fajn blog ode mě máš odběr:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný odstín. Mám dost podobnou rtěnku.
    Zvu Tě na mou soutěž
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).