pátek 3. července 2015

Spotřebováno a novinky v červnu


Milé čtenářky,

vzhledem k začínajícímu novému měsíci je vhodný čas na kosmetickou statistiku. Takže, co jsem spotřebovala a co jsem si koupila?

Spotřebováno Brno



Stíny a lak mini Bourjois: ANO, ale: Vlevo nahoře a vpravo dole vidíte dvě věci z kolekce mini Bourjois. Stíny jsem měla asi osm let, lak asi tři roky (používala jsem jej jen občas). S oběma výrobky jsem byla spokojená, ale obávám se, že už nejsou k sehnání.

Dove sprchový gel Caring protection: ANO: Tento sprchový gel je novinkou v sortimentu Dove a je stejně skvělý jako všechny ostatní sprchové gely. Nevysušuje pokožku, nádherně voní, vůni cítíte i dlouho po umytí. Zkrátka paráda.

Lesk na rty Soft coral od oriflame: ANO: Tento lesk byl velice příjemný, protože nelepil, krásně voněl, rty i vyživoval. Asi si jej pořídím znova, možná i nějaký jiný odstín.

Malá báze pod oční stíny Eden od Urban decay: ANO: Tuto bázi mám doma i ve velkém balení a rozhodně ji potřebujete, je skvělá.



Spotřebováno doma



Tyčinka na oční okolí optimals: ANO, ale: Tato hydratační tyčinka na oční okolí byla skvělá, ale bohužel už není v nabídce.

Vyhlazující krém od Garnier: ANO: Tento zelený krém je asi mým nejoblíbenějším obličejovým krémem z drogerie, asi si jej zase pořídím, Je ideální na jaro a léto, není mastný, přesto pleť dostatečně hydratuje.

Termální voda Avéne: ANO: Moje stálice, jak uvidíte v novinkách, už jsem nakoupila nové zásoby :).

Gel na holení Caribbean Dreams od Baley: ANO: Tento gel byl velmi příjemný, krásně voněl kokosem, asi si jej pořídím znovu.

Novinky doma


"Doma" jsem si koupila jen jednu věc, a to gel na intimní hygienu od Herbavery, jinak se snažím mé zásoby kosmetiky redukovat na to nejnutnější, když jsem tam jednou nebo dvakrát za měsíc.

Novinky Brno



Makeup Healthy mix v odstínu Vanille clair a tužka v odstínu Taupe on the top jsou výsledkem 20% slevy ve Fann parfumerii. Makeup mi došel, jak jste mohly vidět v minulém Spotřebovánu, a tužku jsem si koupila na základě tohoto článku od Propadla do života.


Na této fotce vidíte moji objednávku oriflame. Oboustranná tužka Mocha Loca mi dochází a v poslední době jsem si ji moc oblíbila, tudíž jsem si objednala novou. Vůně Solar mě zaujala díky parfémované straně, ale bohužel má hrozně slabou výdrž. Denní a noční omlazující krém mě také zaujaly, denní mám v Brně (koupila jsem si jej také kvůli obsaženému ochrannému faktoru), noční doma. Poslední věcí je masážní kartáč do sprchy, který je fajn, ale musím jej používat pravidelně a ne na to kašlat :). 


Toto je nákup z lékárny, který mě vyšel na 199 Kč ;-). Měla jsem totiž nějaké Flexi pasy, které jsem uplatnila. Plán byl koupit si termální vodu od Avéne, balíček 1 plus 1 zdarma mě tedy velmi potěšil. Malá cestovní voda byla taktéž nutností a čisticí pěna od Biodermy (moje nejoblíbenější) byla k nákupu nad 350 Kč za 99 Kč. Zeptala jsem se, jak to tedy s tou pěnou je, a hodná lékárnice říkala, že je to pouze k nákupu věcí od Biodermy, ale že si to nějací lidi nevzali, tak že mi ji za tu cenu prodá :). Mini opalovací krém od Vichy byl dárek k nákupu.


Posledními novinkami jsou dva stíny od L´oréalu z řady Infaillible, vlevo Flashback silver, vpravo Endless chocolate. Oba to jsou nádherné odstíny, trochu se bojím spočítat, kolik už těchto stínů dohromady mám :-D. Ve výprodeji v drogerii Teta mají posledních pár kousků, každý za 100-150 Kč, tak neváhejte. Lak z kolekce Stars od Gabrielly Salvete byl dárek od sestry, která jej dostala, ale nemá ráda laky se třpytkami. Bude to můj první lak z této kolekce, tak jsem zvědavá. 

Celkem je to 14 novinek a 9 spotřebovaných výrobků, celková bilance je tedy plus pět výrobků.

A co vy a vaše kosmetická statistika? Zaujalo vás něco v dnešním článku?


11 komentářů:

  1. Termální vody jsem taky nedávno dokupovala, ale já se tentokrát rozhodla zkusit Uriage. Zajímalo by mě, jestli uvidím nějaký rozdíl oproti Avene. :)
    Stíny od L'Oréalu, těch mám doma už taky pěknou sbírku... Škoda, že končí. :)
    Já to minulý (a předminulý) měsíc s nákupy trochu přehnala, takže to teď bude chtít pauzu od nich. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že postupně nahradí všechny odstíny těch stínů, ty v těch nových baleních nevypadají špatně. Jsou moje nejoblíbenější... Barvy a výdrž neskutečná. Ty nákupy chci vidět! :-)

      Vymazat
  2. Termálnu vodu si všetci chvília no bohuzial pre mna je cena privysoka:/
    Cosmetics addiction

    OdpovědětVymazat
  3. Makeup od Bourjois mě láká už dlouho, asi budu muset nějaký vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ta UD báze je opravdu tak skvělá, jak všichni říkají.. ještě jednou ti děkuji za možnost poznat ji na vlastní víčka :o)) plné balení potřebuju!
    S nákupama se stále krotím, protože mé zásoby jsou neskutečné (vůbec nechápu, jak jsem to všechno dokázala nasyslit.. :D) ale lesku Carese za pade jsem neodolala ani já.. ale už opravdu dokážu projít drogerií a koupit jen toaleťák.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super článek, já spotřebovávám strašně pomalu, a hodně nakupuji, takže bych měla zaujmout opačnej sytém:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Masážní kartáč vypadá skvěle, ale jeden takový doma taky mám a jsem strašnej lenoch, jestli jsem ho tak 2x použila :D Spíš by někdo masíroval mě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tužku na oči mám také a je super a pěnu na holení jsem měla také.
    Moc pěkný článek.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. zaujal ma ten gél na holenie od Baley :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké nákupy, ten kup v lékárně se ti hodně povedl :)

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi věci od Bourjois včetně těch, které už nejsou k sehnání. Chystám se něco od nich pořídit. Jednu dobu jsem používala jejich makeup i oční stíny neustále.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).