středa 6. ledna 2016

Spotřebováno a novinky v prosinci

Milé čtenářky,

přeji vám šťastný a krásný nový rok. Doufám, že jste si užily Vánoce i Silvestra ve zdraví a že vám vše vyšlo dle vašich představ. Já jsem si skvěle odpočinula a nyní se zase postupně zařazuji do pracovního procesu. Také mě velmi potěšilo překonání hranice 150 000 zobrazení mého blogu a při této příležitosti bych ráda uspořádala malou giveaway, kterou brzy uveřejním. Se začátkem měsíce se ale pojí již tradiční spotřebováno, takže jdeme na to. Prosinec byl poměrně bohatý na novinky, po dlouhé době budu asi v plusu, co se nových výrobků týče.

Spotřebováno Brno


Nivea intimo double effect: ANO: Tento gel na intimní hygienu jsem tady chválila už víckrát, jiný téměř nepoužívám.

Obličejový peeling s minerály z Mrtvého moře od Guy de On: NE: Tato značka u nás skončila stejně rychle jako začala, tudíž výrobky už nejsou dostupné. Tento peeling byl fajn, byla jsem s ním spokojená, ale momentálně asi nový peeling na obličej nechci.

Blue cap cream: ANO: Zejména v zimě můj nepostradatelný pomocník na jakékoli místo postižené atopickým ekzémem. Funguje rychle a spolehlivě :-).

Pudr Healthy balance od Bourjois, odstín 52 Vanille: ANOOO: Nejlepší kompaktní pudr na světě, amen. Vydrží celý den a vypadá neskutečně přirozeně. Vypotřebovala jsem jej do posledního kousíčku.

Odlakovací tamponky ebelin: ANO: Tyto olejové odlakovací tamponky jsem na blogu taky už vychvalovala. Miluju je, protože krásně voní, efektivně odlakovávají a nevysušují nehty, naopak je vyživí, a to včetně nehtové kůžičky.

Novinky Brno


Novinky, to je pár kousků z dekorativní kosmetiky, hodně vlasových výrobků a zásoby na odlakovávání :). Využila jsem nějaké slevové kupony ze slevové knížky v dm (což znamená výrobky Balea, ebelin a lesk Infaillible mega gloss od L´Oréalu v novém, tmavě vínovém odstínu). Dva tělové krémy Dove Silky jsem koupila v jedné "staré" drogerii Teta, kde mají veškeré výrobky za skvělé ceny. Tyto krémy už bohužel nejsou dostupné v běžných drogeriích, což je škoda, protože se jedná o jeden z mých nejoblíbenějších druhů tělových krémů. Nádherně voní a skvěle vyživí pokožku, což teď v zimě velmi oceňuji. Krém Milk and Honey byl dárek, blue cap cream byla nutnost (taky ho mám v novinkáh vyfocený rovnou dvakrát :D) a tužka Bourjois smokey effet a nový pudr Healthy balance jsou z parfums.cz.


Spotřebováno "doma"


Po dlouhé jsem strávila v rodném městě delší dobu než tři dny, a dopotřebovala jsem také několik výrobků.

Tělové máslo Balea s bambuckým máslem: ANO: Toto máslo mě velice příjemně překvapilo. Má skvělé hydratační vlastnosti, úžasně voní, rychle se vpíjí a je ho veliké množství za velmi dobrou cenu (500 ml stojí kolem 70 Kč). Jedním slovem boží.

Odlakovač Lilien s Tea tree oilem: ANO: Velmi dobrý odlakovač, funguje bezchybně a nevysušuje nehty.

Palmolive sprchový gel aroma therapy Warm Vanilla: MOŽNÁ: Tento sprchový gel voněl hezky, ale pokožku trochu vysušoval, znám lepší.

Novinky


"Doma" jsem také cítila potřebu doplnit zásoby, z dm jsem si tedy odnesla nový sprchový gel Dove z řady silk glow (miluju tu vůni), dvě kúry na blond vlasy od Baley a kúru na vlasy z řady essence ultime pro zvýšení lesku blond vlasů od Schwarzkopf. Blue cap cream je zde omylem vyfocený podruhé. Také jsem si koupila nové stíny od Mary Kay (horní paletka čtyř stínů). které mě zaujaly svými odstíny i skvělou pigmentací. Zatím jsem s nimi velmi spokojená, až bude nějaké světlo, nafotím s nimi i líčení. Parfém Versace Bright crystal Absolu je jediný kosmetický dárek od Ježíška a mám z něj velkou radost :-).

Detail stínů, barvy se mi podařilo zachytit celkem věrně







Celkem to máme 8 spotřebovaných kusů a 22 novinek. A co vy a vaše spotřebováno a novinky? Co vám o Vánocích udělalo největší radost? :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).