pondělí 27. června 2016

Oriflame Swedish spa

Milé čtenářky,

přeji vám krásné pondělí a doufám, že si užíváte léto i se všemi jeho teplotními výkyvy. Rozhodla jsem se napsat souhrnnou recenzi na výrobky z řady  Swedish spa od oriflame. Dle mého názoru jsou to jedny z nejpovedenějších produktů této značky a tři z nich si kupuji opakovaně. Takže, se kterými výrobky mám zkušenosti?



Zleva to jsou výživná maska na nohy, tělový peeling, peeling na obličej, povzbuzující sprchový gel a tělový masážní olej. Masku na nohy, tělový peeling, sprchový gel i plej kupuji opakovaně, peeling na obličej mám poprvé. Maska na nohy je skvělá, nádherně voní, používám ji vždy pro hydrataci přes noc, dokáže dát do pořádku i hodně suché nohy a ztvrdlou kůži, momentálně není v katalogu, tak doufám, že neskončila, nevím, zda bych za ni našla adekvátní náhradu. Nefotila jsem ji zvlášť, protože v době focení pro tento článek už to byl jen prázdný kelímek :).

Pleťový peeling




Peeling mám ráda jako doplňkovou péči o pleť, nemám na něj nijak vysoké nároky, netrpím na černé tečky ani akné. Tento peeling mi vyhovuje, pleť vyčistí dostatečně, nevysušuje ani nedráždí. Akorát voní trochu jinak, než jsem očekávala (nevoní stejně jako sprchový gel a maska na nohy ze stejné řady, voní trochu zemitěji a ne tak výrazně), ale nijak mi to nevadí. Určitě jej můžete vyzkoušet, v koupelně se rozhodně neztratí :).

Peeling na tělo




Můj miláček, stálice mé koupelny a výrobek, který si kupuji pořád dokola. Je skvělý na jemnou masáž, používám jej na celé nohy, zadek i břicho. Má poměrně pěkné složení s obsahem přírodních olejů, zázvoru, mandlových skořápek a soli. Úžasně voní, kdyby byl k němu i sprchový gel a tělové mléko, taky jej kupuji po kilech. Ve vůni můžete poměrně silně cítit zázvor, je velmi hřejivá a smyslná a snadno si díky ní začnete připadat jako v tureckých lázních. Pokožka je po použití tohoto peelingu úžasně jemná a hydratovaná, není už potřeba se mazat, vypadá opravdu viditelně lépe, je hladší a vyživená. Tento peeling můžete až do 4. 7. koupit za skvělou cenu 119 Kč, tak neváhejte (já jsem si objednala dva).

Povzbuzující sprchový gel


Tento sprchový gel si taktéž kupuji opakovaně, a to především díky jeho úžasně osvěžující vůni. Obsahuje malé olejové kuličky, které se během sprchování rozpouští a opravdu účinně hydratují pokožku, na léto je tedy ideální. Obsahuje extrakty z mořských řas a slunečnicový olej. Za plnou cenu (249 Kč) je dost drahý, ale se slevou za 179 Kč už to docela jde. Navíc je poměrně hustý, spotřeba je tedy poměrně pomalá. Ve slevě ho najdete v příštím katalogu :).


Jak víte, mám moc ráda multifunkční a víceúčelové výrobky, a tento olej mezi ně určitě patří. Můžete je použít jako klasický masážní olej, sprchový olej, olej do koupele či pro hydrataci suchých vlasů před použitím šamponu. Jeho hlavní složkou je řepkový olej, dále obsahuje olej ze sladkých mandlí, zázvorový extrakt, slunečnicový olej nebo kokosový olej. Složení je tedy luxusní a za současnou cenu 119 Kč byste jej rozhodně neměly minout :). Jiný masážní olej už nepoužívám, tento je pro mě opravdu jednička, krásně uvolní a prohřeje svaly, úžasně relaxačně voní a nezanechává mastný film.

Co vy a výrobky Swedish spa? Máte mezi nimi své oblíbence?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).