neděle 15. ledna 2017

Konturovací tužky Bourjois Contour Edition

Milé čtenářky,

mám ráda tužky všeho druhu - na oči, na obočí i na rty. Dnes bych vám chtěla blíže představit trio konturovacích tužek od Bourjois, které používám velmi často a ráda, zejména ve spojení s másly na rty od Astoru, s nimiž vám je také předvedu na rtech. Jak jistě víte, značka Bourjois je mým dlouholetým favoritem v oblasti dekorativní kosmetiky, miluju jejich makeupy, pudry, řasenky, stíny i tužky na oči. Vlastním konturovací tužky více značek (oriflame, Flormar, Mary Kay, Manhattan, essence), ale po těch od Bourjois sahám nejčastěji.

Tužky jsem si koupila postupně ve třech odstínech: tělovou a v podstatě neutrální Corail aie aie (08), tmavě růžovou Alerte rose (03) a klasickou červenou Tout rouge (06). Jak můžete vidět na fotce, každá tužka je vyvedena v tom kterém odstínu a nápisy na nich jsou stříbrné a na rozdíl od nápisů na jiných rtěnkách či tužkách mají opravdu výdrž (ani po několika měsících se neošoupaly); celkově se mi tento minimalistický design velice líbí.

Shora Tout rouge, Alerte rose a Coral aie aie

Tyto tužky mám ráda z mnoha důvodů: malují sytě, rovnoměrně, nejsou ani moc měkké ani moc tvrdé, na rtech drží celý den, nevysušují je, nemažou se, ořezávají se bezproblémově a nelámou se. Navíc jsou vyrobeny v České republice.  V drogeriích stojí kolem 200 Kč, takže vám doporučuji nákup na Notino.cz, kde je seženete za 113 Kč. Níže můžete vidět jejich swatche na ruce společně s Astor lip butters.

Shora Coral aie aie  a Astor lip butter Flirt natural, Alerte rose a Astor lip butter Unguilty pleasure, Tout rouge a  Astor lip butter Cheeky cherry


U Astor lip butterů jsem měla občas problém s výdrží v linii rtů, s konturkami Bourjois tento problém zmizel, znatelně také prodlužují jejich celkovou výdrž. Myslím si, že se jedná o tři vysoce univerzální odstíny, které se hodí k široké škále rtěnek a je vhodné je používat především s lesklejšími rtěnkami s menší výdrží. Konturovací tužky jsem vám samozřejmě nafotila i na rtech, a to samostatně i se rtěnkou.

Coral aie aie

Coral aie aie plus Astor lip butter Flirt natural

Alerte rose

Alerte rose plus Astor lip butter Unguilty pleasure

Toute rouge

Toute rouge a Astor Cheeky cherry



Co se týče nanášení, pocitu na rtech a výdrže, nemám, co bych těmto konturovacím tužkám vytkla. Na rty se malují krásně rovnoměrně, nevysušují, práce s nimi je velmi jednoduchá a pohodlná, voní úplně typicky "konturkově". Samozřejmě je kombinuji i s jinými rtěnkami než s másly od Astoru a se všemi ostatními rtěnkami odvádí svou práci velmi spolehlivě. Ořezávání je také bez problémů, nejrychleji mi ubývá tělový neutrální odstín, protože neutrální barvy rtěnek teď nosím nejčastěji. Vidím výrazný rozdíl mezi líčením rtů s konturovací tužkou a bez a když mám čas, vždy se snažím použít konturovací tužku, vypadá to upraveněji, sofistikovaněji a navíc mi rtěnka déle vydrží, kde má. Se třemi odstíny, které mám, jsem velmi spokojená, ještě bych si chtěla časem koupit Nude Wave a Berry Much (ty názvy mě baví :).
Jak se vám konturovací tužky Bourjouis Contour Edition líbí? Máte s nimi nějakou zkušenost? A jaké jsou vaše oblíbené konturovací tužky, používáte nějaké?

Přeji vám krásný třetí lednový týden!

4 komentáře:

  1. Používám buď transparentní konturky nebo univerzální tělovou od Clarins.

    OdpovědětVymazat
  2. No já teda konturky vůbec nepoužívám :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  3. Konturky jsou fajn, výdrž je s nimi lepší, já bych však chtěla najít nějakou univerzální, kterou můžu dát pod jakkoukoliv rtěnku :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).