sobota 9. června 2018

Spotřebováno a novinky: duben a květen

Milé čtenářky,

ozývám se po dlouhé době, Zuzka byla nemocná, plánovali jsme dovolenou, zkrátka, bylo pořád co dělat a na blog bylo ještě méně času než obvykle. Tak se na to vrhneme :).

Spotřebováno duben


Pěkně zleva:

Koupelová sůl tetesept s mandlovým mlékem: ANO: Tyto koupelové soli jsem si velice oblíbila a v podstatě všechny, které jsem vyzkoušela, jsou úžasné, nejraději mám asi variantu Herbs and Oils.

Peeling na nohy Balea: NE: Nic moc nedělal, znovu si jej už nekoupím.

Lak Sally Hansen Hard as nails: ANO: Používám jej jako ředič laků, a funguje perfektně :)

Tvářenka Bourjois Rose de Jaspe: ANO: Jedna z prvních věcí od Bourjois, které jsem si koupila. Nebyla ještě úplně spotřebovaná (to bych chtěla vidět, zda ji někdy někdo zvládl spotřebovat), ale už jsem ji měla asi dvanáct let, tak už jsem se s ní rituálně rozloučila :). 

Sérum optimals Hydra od oriflame: ANO: Naprosto úžasné hydratační sérum, objev roku, už mám doma další :).

Odlakovací olejové tamponky ebelin: ANO: Nevím, kolikáté spotřebované balení to je :). Zkrátka mi moc vyhovují.

Tužka na oči Naked 3 od Urban Decay: ANO: Doplňující oboustranná tužka k paletce stínů Naked 3, moc dobře se s ní pracovalo, spotřebovala jsem ji do mrtě.

Parfémovaný deodorant Eclat femme weekend: ANO: Tento deodorant mám moc ráda na cesty, má praktické malé balení, docela dobře ochrání před pocením a nahradí i parfém :).

Bioderma Atoderm krém: ANO: Není třeba nic dodávat.

Kondicionér s rakytníkem od Natura Siberica: NE: Tato řada bohužel mým vlasům vůbec nesedla, byly hrubé a vysušené. Přitom balení i složení i vůně se mi velice líbily, ale bohužel...

Novinky duben


Je toho hodně.... Vlasová, pleťová a tělová kosmetika, nic z dekorativky :). Vezmu to po částech.

Vlasy


Dlouho mě lákal šampon a kondicionér s kokosovou vodou, zaujala mě také nová řada péče o blond vlasy v dm, takže šlo se mnou domů oboje :). Na fotce také můžete vidět samoopalovací krém od Dove, a za šamponem se skrývá tělové mléko Dove :). Vpravo pak odlakovač od Dermacolu, který mám poprvé.


Baleu mám ráda, a volba padla na zesvětlující sprej (měla jsem docela viditelné odrosty po melíru, a funguje perfektně) a na olej, který se do vlasů aplikuje PŘED umytím. S obojím jsem velmi spokojená.

Tělo a pleť


V dubnu se mi docela zhoršil ekzém, takže výsledkem je míchaná mastička od kožní a dva výrobky z řady Eucerin AtopiControl, na které jsem četla velkou chválu, ale bohužel mi moc nesedly :-/.


Pleťová sekce... Velké i malé balení mé milované termální vody Avéne, denní, noční, oční krém a sérum od oriflame a také denní krém z jejich eko řady, za ním je opalovací krém Sun dance. Vpravo vidíte velký tělový krém od Dove, a za ním dva již zmiňované deodoranty Eclat femme weekend a můj milovaný Blue cap cream.

Za duben je to deset spotřebovaných a dvacet čtyři nových výrobků :).

Spotřebováno v květnu


Čisticí pěna Hydrabio: ANO: Jedna z mých oblíbených věcí na čištění pleti, toto je druhé spotřebované balení, můžete si s ní i oholit nohy :) Moc krásně voní a nevysušuje.

Balea tajemství krásy šampon a vlasové mléko s kokosovou vodou: ANO: Já jsem na ten kokos zkrátka zatížená. Tyto oba výrobky mi vyhovovaly, měla jsem k nim i kondicionér ze stejné řady. Vlasy byly vyživené, lesklé, nezatížené, Balea zkrátka umí.

Koupelové soli tetesept Porce lásky a Herbs and Oils: ANO: Viz výše :).

Krycí lak na na nehty oriflame: ANO: Byl dobrý, ale poměrně rychle jsem jej spotřebovala.

Lak na nehty oriflame ONE: ANO: Tato řada laků je povedená, stačí si vybrat váš oblíbený odstín.

Krycí lak na nehty better than gel nails od essence: ANO: Kupuji opakovaně.

Šampon Nivea hair milk a pěnový kondicionér Pantene: ANO: Tyto mini balení jsem měla s sebou v porodnici a moc mi vyhovoval jak šampon, tak kondicionér, kondicionér si asi koupím i v plném balení, pěnové textury mě baví :).

Deodorant Eclat femme weekend: ANO: Viz výše :).

Antiperspirant Cien: ANO: Docela pěkně voní a má praktickou velikost, před pocením ochrání, takže proč ne.

Termální voda Avéne: ANO: Je zkrátka nejlepší.

Tělové máslo Swedish spa od orilame: ANO: Velmi příjemné tělové máslo, krásně voní i hydratuje, rozhodně doporučuji.

Domáci tělový peeling s kokosovým olejem: ANO: Tento peeling jsem dostala od kamarádky, sama ho vyráběla, a byl naprosto skvělý. Složení bylo: cukr, kokosový olej, mátový esenciální olej a potravinářské barvivo. Doufám, že mi ještě nějaký vyrobí :).

Novinky květen


Novinky byly v květnu byly poměrně skromné, jen jsem si nakoupila tělovou a vlasovou kosmetiku k rodičům, u kterých cca jednou týdně se Zuzkou přespáváme, abych s sebou nemusela pořád tahat kosmetickou taštičku. No a také mi přibyly čtyři kusy dekorativní kosmetiky od Bourjois, jejich novou bázi a BB krém jsem chtěla už dlouho, zaujala mě nová řasenka Eye catching a nahradila jsem ztracenou červenou konturku, která je moje nejoblíbenější :).


Za květen je to patnáct spotřebovaných a devět nových výrobků. 

Celková statistika je plus osm nových výrobků, to není tak hrozné :).

A co vy a vaše kosmetická statistika? 

Pochlubte se v komentářích.





3 komentáře:

  1. Tak já se hlásím, že už se mi podařilo tvářenku od Bourjois spotřebovat, ale používala jsem jí prakticky denně po celý rok, možná i dva:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc zvědavá, jak ti bude vyhovovat kokosovy šampon a ten BB krém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo to je výrobků :O Já se připravuji na vyzkoušení toho BB creamu od Bourjois :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).