pátek 14. září 2018

Spotřebováno a novinky: červen a červenec

Milé čtenářky,

musím dohnat resty, abych pak mohla napsat i něco jiného než Spotřebováno :-D. Doufám tedy, že to tady ještě někdo čte. Tak jdeme na to.

Spotřebováno červen


Tady vidíte vše pohromadě, dále budou detailnější fotky.


Deodorant Nivea fresh comfort: ANO: Pěkně voní, nedráždí, funguje, Pořídím znova.

Odlakovací tamponky ebelin: ANO: Chválila jsem je tady mockrát.

Olejový parfém J´adore: NE: Nemohu ho doporučit, protože jsem jej koupila hodně dávno od nějakého pána, který měl taková etno stánek na jedné akci :D. Ale parfém byl super.

Calvin Klein Euphoria Forbidden: MOŽNÁ: Ze začátku jsem z ní byla nadšená, ale postupně mi nějak přestala vonět.

Noční výživný krém Nivea: ANO:  Skvěle hydratuje, dobře se vsakuje, krásně voní, byl moc příjemný. Celkově mi teď Nivea hodně sedí.

Balzám na rty Bioderma Atoderm: ANO: Můj nejoblíbenější balzám na rty v tyčince. 



Tahle skupinka je taková zajímavá. Mám tady tři produkty pro intimní hygienu, z nichž dva vám doporučím a jeden ne. Překvapivě ten, který mě moc nenadchnul, je ten nejdražší z nich. Je to intimní mycí olej Karel Hadek HY-Intima a prostě...No, za ty prachy (stojí několik set) určitě nestojí. Já jsem si ho koupila minulé léto a používala jsem ho během těhotenství a po porodu. Svoji funkci vykoná, ale Saloos Intimia, který je vedle něj, je mnohem lepší a stojí asi pětinu. Vpravo je intimní gel značky Jessa, který používám dlouhodobě a mám ho moc ráda. Vpředu je prázdná lahvička od Tea tree oleje značky Thursday Plantation. Tento tea tree oil se u nás nedá koupit, dovezli mi ho rodiče z Austrálie, pokud ho někde uvidíte, kupujte, je boží!


Odshora dolů:

Řasenka Volume million lashes od L´oréal: ANO: Skvělá řasenka, velmi mě překvapila, koupila jsem si ji víceméně na zkoušku, a byla boží. Neslepuje, prodlouží, drží, natočí, neobtiskuje se. Paráda.

Máslo na rty Astor v odstínu Hug me: ANO: Tato másla mám moc ráda, toto byla taková neutrální tělová barva, asi si ho koupím znovu.

Pudr na obočí Catrice: NE: Produkt samotný byl docela dobrý, ale strašně rychle jsem ho spotřebovala, takže znovu ho určitě nekoupím.

Tužka na oči essence v odstínu rockin´ taupe: ANO: Skvělá tužka v nádherném odstínu, další mám v zásobě.


Pěna do koupele Balea s vůní levandule: ANO: Tahle pěna stojí snad 25 Kč a je úplně skvělá. Krásně a autenticky voní po levanduli, nevysušuje a má i pěkné složení.

Olej na vlasy Miraculous oil od Garnier: ANO: Skvělý olej, který zásadně změnil kvalitu vlasů k lepšímu. Používám jej před každým fénováním.

Kondicionér s rakytníkem Natura Siberica: NE: Mrzí mě to, ale rakytníková řada mi prostě nesedla, vlasy po ní nebyly pěkné, měly divnou, hrubší strukturu.

Maska na vlasy Langhaar Madchen pro blond vlasy: MOŽNA: Tato maska byla průměrná, znova ji nepotřebuju.

Novinky červen


Novinky v červnu a červenci, to byla směs přípravků na opalování, mini termální voda od Avéne, deodorant, šampon a kondicionér 2v1 od Baley, nové sérum Hydrabio od Biodermy, sprchový gel a parfém Calvin Klein One a dva nové vlasové oleje. Zcela vlevo je limetkový sprchový krém Weleda pro Zuzanku, je úplně boží! :)


Nakupovala jsem i vlasovou kosmetiku, trápí mě teď suchá kůže na hlavě, hledala jsem tedy něco bez sulfátů. Schwarzkopf inovoval svou řadu Blond me a Lavera mě zaujala složením, obojí mi sedí, s obojím jsem spokojená, více se dozvíte v nějakém dalším Spotřebovánu :).


Ještě tady mám dvě věci, které jsme používali na Zuzu. Tělový a vlasový šampon od Lavery nám vydržel od narození asi do půl roku a byl bezvadný. Krásně umyl, nevysušoval, stoprocentně přírodní složení se mi též velmi líbilo a bylo šetrné. Zuzku jsme nikdy po koupeli nemuseli mazat, kůži měla krásně jemnou. Krém na zadek od Weledy je nejlepší, jiný nepoužívám. Krásně klidní a hojí jakékoli začervenání. 


Novinky z dekorativní kosmetiky byly skromné, koupila jsem si matnou červenou tekutou rtěnku od Trend it up, velký rozjasňovač Mary Lou-manizer, sypký transparentní pudr od Artdeco a dvě rtěnky z kolekce L´oréal shine. 
Spotřebováno červenec


Baby oil od Eurony: NE: Používala jsem ho do koupele, měl by intenzivně hydratovat a zvláčňovat pokožku, ale nic moc nedělal.

Micelární voda od Garnier: ANO: Moje klasika.

Skin cap krém: ANO: Bratr Blue cap krému, na ekzémy funguje spolehlivě.

Sprchový gel Nivea Hawaii flower and oil: ANO: Úžasně voní, skvěle hydratuje, boží!

Krém Nivea Care: ANO: Velmi příjemný a jemně vonící hydratační krém na obličej, jak jsem už psala výše, Nivea mi sedí.

Tělové mléko Dove Derma Spa cashmere comfort: SO MUCH NO! Na závěr jsem si nechala jeden hejt, tohle tělové mléko sice hezky voní a docela dobře hydratuje, ale tak ŠÍLĚNĚ ŽMOLKUJE NA KŮŽI, ŽE TO PROSTĚ NEJDE. Tohle si nikdy nekupujte!!!!

Celkem to za červen a červenec bylo 26 spotřebovaných a 18 nových výrobků, celkově jsem tedy v minusu :).

Tak, a snad se mi podaří na blog přispívat častěji, amen :).

Zaujalo vás něco v článku? Co pěkného jste si v létě pořídily vy? A bez čeho jste se neobešly?









1 komentář:

  1. Garnier růžovou micelárku mám taky ráda a ještě jsem zkoušela Jessa intimní sprcháč a taky jsem s ním byla spokojená :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).