sobota 27. října 2018

Spotřebováno a novinky: srpen a září

Milé čtenářky,

už je skoro konec října, tak by to chtělo aspoň tu pravidelně nepravidelnou statistiku :). V srpnu jsem téměř nic nespotřebovala, nemělo by tedy smysl psát samostatný článek, ovšem říjen bude podstatně zajímavější.

Spotřebováno


Zleva: 

Mléko po opalování SunDance: ANO: Velmi příjemné mléko, s chladivým efektem, rychle se vstřebává, krásně voní, koupím znova.

Hydratační sérum oriflame: ANO: Objev roku, co se týče péče o pleť, chystám článek o mých oblíbencích od oriflame.

Tělový olej Swedish spa od oriflame: ANO: Tento olej miluji, a rozhodně vám jej doporučuji, ale mám pocit, že jej nyní nahradili novým olejem, tak jej vyzkouším a doufám, že bude stejně dobrý jako tento.

Olejový peeling Swedish spa: ANO: Další můj velký oblíbenec, stihl ho stejný osud jako olej, takže asi už nebude k dostání.¨

Sprchový gel Dove go fresh: ANO: Moc příjemný sprchový gel s nádhernou vůní, jako jeden z mála neobsahuje Sodium laureth sulfate.

Sůl tetesept s mandlovým mlékem: ANO: Jako všechny soli tetesept, i tato byla skvělá.

Kondicionér Lavera pro citlivé vlasy a pokožku hlavy: ANO: Tento kondicionér společně s šamponem ze stejné řady mi zachránil kůži na hlavě, více se dočtete níže. Je úžasný a vlasy jsou po jeho použití hebké, lesklé a uhlazené.

Maska na vlasy John Frieda sheer blonde: MOŽNÁ: Jako jo, nebyla špatná, ale úplné zázraky taky nedělala, za tu cenu jsem čekala víc.

Deodorant Nivea Hello Sunshine: ANO: Příjemný sprej, pěkná vůně, krásný obal, nemám, co bych vytkla. 

Krém na ruce Ahava: ANO: Tento krém je docela drahý, ale neznám lepší na suchou/ekzematickou/citlivou pokožku rukou. Rozhodně doporučuji.

Odlakovací tamponky ebelin: ANO: Klasika, miluju je.

Níže vidíte podrobnější fotky.




Podařilo se mi spotřebovat i nějakou dekorativní kosmetiku, teď se opravdu snažím to dělat stylem, že si koupím nový kus, až když nějaký jeden starý spotřebuji.


Podkladový a krycí lak essence: ANO: Moje stálice, co víc dodat.

Lak Flormar Jelly look, odstín Amaranth: NE: Krásný odstín, ale hrozně špatně držel na nehtech.

Trio rozjasňovačů Manizer sisters: ANO: Toto trio bylo skvělé, ověřila jsem si, že tyto rozjasňovače stojí za koupi plného balení, zatím mám doma Mary Lou (ten nejsvětlejší).

Korektor Lumi Magique od L´oréal: NE: Tento rozjasňující korektor mám moc ráda, ale nemohu jej doporučit, protože už se neprodává. Ještě mám jeden v zásobě a tím s ním bohužel končím.

Řasenka Incredible lenght od oriflame: ANO: Tohle byla naprosto úžasná řasenka, skvěle prodlužuje řasy, neopadává, nedrolí se, neslepuje, řasy jsou lehké, doporučuji.

Makeup City radiance od Bourjois: NE: Vyhodila jsem jej nedopotřebovaný, oxidoval... Nevyhovoval mi, na pleti byl dost vidět, mnohem lepší je Healthy mix od stejné značky.


Odlakovač Dermacol Express: ANO: Odlakovává dobře, rychle, je celkem levný, proč ne.





Pak tady mám skupinu výrobků, které jsem vyhodila nepospotřebované. Zesvětlující gel na vlasy Casting Sunkiss od L´oréalu nic nedělal, tělové mléko bodycology mi způsobovalo vyrážku, Dermacol make up na nohy byl příšerně tmavý (dostala jsem ho jako dárek, asi bych si ho sama nekoupila). No a rozjasňující krém/korektor od Garnieru na oční okolí byl taky hrozně tmavý.


Na závěr mám tady jeden extra hejt.  Tento šampon jsem si koupila, protože jsem chtěla vyzkoušet něco nového. No a způsobil mi dost hrozné lupy, kterých jsem se nemohla zbavit několik měsíců. Teď už je to skoro v pohodě, ale mít lupy po téměř patnácti letech, kdy jsem měla vlasovou pokožku absolutně bez problémů, nebylo nic moc. Zachránil mě šampon a kondicionér od Lavery, které jsou úžasně jemné, šetrné a opravdu hydratační. Suchou pokožku ještě trochu mám, ale už je to mnohem lepší. Fotku lahvičky šamponu nemám, asi mě fakt naštval, tak jsem ho ani nefotila :). Každopádně, dopotřebovala jsem ho na mytí štětců, to bylo v pohodě.

Novinky 


Novinky, to je sprchový gel Dove, Radox, kondicionér od Lavery (miluju ho), velký sprchový olej a dva krémy od Biodermy z řady Atoderm (na zimu je to potřeba) a odlakovač Lilien, který už jsem hodně dlouho neměla, ale pořád je fajn.


Také jsem si koupila do zásoby čtyři hydratační séra na obličej od oriflame, dvoje oční stíny v tužce téže značky, nový podkladový a krycí lak, korektor a pár pudrů od Bourjois (některé budu dávat i jako dárky). Také jsem si koupila novou řasenku na obočí od Catrice a od kamarádky jsem dostala řasenku Rebel eyes od GOSH, na kterou jsem velmi zvědavá. 

Celkem je to dvacet čtyři vyhozených a dvacet jedna nových věcí, takže celkem jsem na minus třech výrobcích. 

2 komentáře:

  1. Vidím, že vyhazujeme stejné věci:-) Casting sunkiss mi taky nic nedělal a Dermacol make-up na nohy byl šíleně tmavý, obtiskával se, fakt děs, a to mám tenhle typ výrobků ráda, třeba od Sally Hansen.

    OdpovědětVymazat
  2. Dove sprchové gely vždy mám v zásobě aspoň jeden, mám je hodně ráda. :) Dermacol makeup na nohy byl strašný, taky byl až moc tmavý a prostě hrozné.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).