sobota 19. ledna 2019

Spotřebováno a novinky: říjen, listopad, prosinec


Milé čtenářky, vítám vás u prvního článku tohoto roku a doufám, že se mi podaří přispívat pravidelněji. Přeji vám do nového roku vše dobré, hlavně hodně zdraví a pohody. No, a jdeme na to, je toho celkem dost.

Spotřebováno říjen a listopad



Intimní gel Jessa Sensitiv: ANO: Vyhovuje mi, kupuji opakovaně.

Suchý šampon Batiste brilliant blonde: ANO: Suché šampony Batiste jsou klasika, tento mi vyhovoval
.
Antiperspirant Garnier InvisiClear: MOŽNÁ: Nebyl špatný, ale znám i lepší deodoranty a antiperspiranty.

Odličovací mléko eco beauty od oriflame: MOŽNÁ: Toto mléko bylo fajn, ale s řadou eco beauty mám obecně problém, že se rychle kazí, tudíž jsem ho nestihla spotřebovat a část jsem jej musela vyhodit.

Tonikum s růží od Garnier: ANO: Tato řada mi sedí, už mám doma jiné tonikum.

Tělový krém Dove DermaSpa Goodness: ANO: Tyto tělové krémy v kelímku mám od Dove nejraději, a je celkem jedno, o jakou variantu se jedná. Krásně hydratují, rychle se vstřebávají, nezanechávají film, nežmolkují, vyhovuje mi, že z balení dostanu opravdu všechen produkt a mám ráda i jejich různé parfemace.

Bioderma Atoderm krém: ANO: Asi dvacátá spotřebovaná lahev, miluju ho :).

Denní krém na obličej OPTIMALS HydraCare od oriflame: ANO: Tento krém bych se nebála označit z objev roku, hodně příjemně mě překvapil, fakt úžasně hydratuje, není parfémovaný, bleskově se vstřebává, pleť po jeho použití vypadá pěkně i sama o sobě, ale je úžasný i jako podklad pod makeup.

Olej na intimní hygienu Lactacyd: ANO: Když jsem si ho kupovala, byl tento olej novinkou, a příjemně mě překvapil. Je jemný, šetrný, a jeho používání je velmi příjemné. Doporučuji.

Řasenka Eyecatching od Bourjois: ANO: Řasenky od Bourjois mi obecně vyhovují, a ani tato nebyla výjimkou. Je dostatečně černá, s kartáčkem se dobře pracovalo, neopadávala, neslepovala, prostě dobrá řasenka.

Vajíčko od oriflame: ANO: Nějakou variantu této malé vazelínky má doma asi každý, jsou fajn, a baví mě především jejich různé limitované varianty.

Maska na vlasy Banana hair food od Garnier: ANO: Garnier přišel minulý rok s těmito maskami, které jsou složeny z 98 % z ingrediencí přírodního původu, jsou baleny v recyklovaných obalech, a celkově představují hezký kompromis mezi konvenční a přírodní kosmetikou. Tato maska je naprosto úžasná, nádherně voní, vlasy jsou po ní hebké, lesklé a vyživené. Aktuálně mám doma jinou variantu, kterou uvidíte dále. Jelikož na fotce tak trochu zaniká, dám vám sem ještě lepší fotku :).



Odlakovač na nehty Lilien s tea tree olejem: ANO: Fajn odlakovač, co víc dodat :). 

Bělicí zubní pudr White pearl smile: ANO: První věc, která skutečně funguje na bělená zubů, zároveň je velmi jemný a jeho používání je příjemné. A stojí kolem stovky, doporučuji vyzkoušet.

Intimní gel a suchý šampon už jste viděli na předchozí fotce, takže popojedem. 

Sprchový olej Bioderma Atoderm: ANO: Vynikající hydratační sprchový olej, používám jej na sebe i na Zuzku, krásně předchází suché pokožce a ekzémům.

Levandulový sprchový gel Dove Nourishing secrets: MOŽNÁ: Nějak mě ty sprchové gely od Dove přestávají bavit. 

Tužka na oči Waterproof contour clubbing, odstín Purple Night: ANO: Stále se jedná o moje nejoblíbenější tužky na oči, určitě nějaký odstín vyzkoušejte.


Nakonec tady mám makeup, který mě překvapil, jmenuje se The ONE Illuskin foundation a vyrábí jej oriflame. Dostala jsem jej jako dárek, a naprosto jsem si ho zamilovala. Měla jsem odstín porcelain a naprosto mi sednul, je lehce hydratační, úžasně splyne s pletí, je na ní téměř neviditelný, skvěle se roztírá.... Mám pro něj zkrátka jen samá superlativa, akorát teď už dlouho nebyl v katalogu, tak na něj číhám.
Novinky v říjnu a listopadu


Novinky, to jsou nákupy hlavně tělové kosmetiky, dále jsem obdržela zásilku k recenzi od pilulka.cz a koupila jsem si také šampon na čištění štětců a další balení zubního pudru a bělicí zubní pastu.


V balíčku od pilulky byl suchý šampon Klorane, hydratační krém Avéne, vyživující lak od Eveline a Tea tree olej od renovality, Vše už používám, recenze bude brzy :).


V říjnu a listopadu jsem si koupila poměrně dost dekorativní kosmetiky, využila jsem akci v Tetě, kde měli slevu 50 % na veškerou dekorativní kosmetiku, takže jsem si koupila novou paletku od Gabrielly Salvete ve variantě Violet, dvě másla na rty od Astoru, dvě řasenky Volume million lashes od L´oréalu a a oční linky od Maybelline. Také jsem si pořídila nový rozjasňovač od the Balm, dvoje oční stíny od essence z řady melted chrome (a jsou fakt boží), oční linky od Makeup Revolution a krycí lak Flormar a kapky pro rychlejší schnutí laku od Sally Hansen.

Detailní fotka stínů

No a tohle je naprostá pecka. Koupila jsem si v současností velmi populární tekutou rtěnku Mayelline Stay matte ink v odstínu Pioneer a naprosto jsem si ji zamilovala. Opravdu skvěle drží, neobtiskuje se, nevysušuje rty, je to určitě ta nejlepší dlouhotrvající rtěnka, jakou jsem kdy vyzkoušela. A ten odstín? Naprosto dokonalá červená.


Spotřebováno v prosinci


Máslo na rty Astor v odstínu Flirt natural a korektor Healthy mix od Bourjois: ANO: Oba to jsou mé velmi oblíbené výrobky, už mám za ně oba náhradu.

Kapky pro rychlé schnutí laku od essence: ANO: Fungují, jak mají, nemám jim co vytknout.

Sprchová pěna Balea s vůní grepu: ANO: Velmi příjemná pěna s krásnou vůní, používala jsem ji i na holení.

Micelární voda Garnier: ANO: Nic jiného na odličování nepoužívám, kromě odličovacího mléka téže značky.

Tělový krém Dove silky: ANO: Tento tělový krém Dove miluju asi nejvíc :). Ta vůně! Ta hebkost! 

Kondicionér na blond vlasy Schwarzkopf Blondme: ANO: Tuto řadu mám moc ráda, střídám ji s přírodním šamponem a kondicionérem a vlasy si libují. Krásně zvýrazní studený tón blond, a krásná vůně, lesk a hebkost vlasů jsou zaručeny.

Radox sprchový gel fell free se zeleným čajem: MOŽNÁ: Samotný sprchový gel je velmi příjemný, nádherně voní a vůně vydrží na pokožce opravdu dlouho. Ale nevyhovovalo mi balení, tuba se špatně mačkala a asi tak od půlky bylo obtížné dostat gel ven.

Koupelová sůl tetesept Herbs and Oils: ANO:  Je skvělá, ale v dm už ji nemají, aspoň ne u nás. Dá se ale koupit různě na internetu. 

Novinky prosinec


Prosincové novinky, to je objednávka z pilulky, z Avonu, a vánoční dárky :). Koupila jsem si do zásoby novou termální vodu Avéne a krém Bluecap, mé stálice. Také jsem si objednala z Avonu sadu Heavenly hydration, protože tu masku na obličej miluju, a v sadě k ní bylo i sérum na krk a dekolt, oční gel a krém na ruce. Vše je super, podrobněji se o tom rozěpíšu v dalším článku. Také jsem si objednala rtěnku v odstínu Uptown pink. Dostala jsem novou tvářenku od oriflame z řady Giordani gold, ta stará už mi dochází. Také jsem od kamarádky dostala tvářenku Douglas. 


Sada očního, nočního a denního krému Love Naturals je dárek od tchyně, tyto krémy mám moc ráda a používám je už dlouho. Jsou velmi příjemné, dostatečně hydratují a mám po nich opravdu hezkou pleť. 


Přála jsem si (a dostala jsem) k Vánocům taky tuto sadu Blond me od Schwarzkopf, která obsahuje šampon, nesmývatelný kondicionér a masku. 

Detail sady od Avonu



Nezařazeno


Mám tady ještě pár novinek, které jsem nezdokumentovala a už je používám nějakou dobu. Je to trio micelární vody mléka a tonika od Garnier, šampon od Baley (který jsem ale už zmínila výše, takže ten je zařazen u příslušného měsíce) a maska na vlasy také od Garnier, tentokrát ve verzi papaya.

A to je vše, celkem je to plus sedmnáct výrobků, budu se tedy muset  posnažit s nenakupováním  a spotřebou. Díky všem, kdo dočetli až sem, a můžete se v brzké době těšit na další články :).

A co jste dostali k Vánocům vy? Co vám udělalo největší radost? :)

2 komentáře:

  1. Maybelline som práve oľutovala, že som si nekúpila. Predvčerom som ju videla v akcii v 101 drogerie a mohla som ju už mať. Každý ju chváli! :D
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Maybelline tekutá rtěnka je moc fajn, mám ji v nude odstínu a na celý pracovní den je fajn, nemusím na ní vůbec myslet. Někdo si stěžoval, že šíleně lepí a vysušuje, nic takového nepozoruji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).