středa 18. dubna 2018

Spotřebováno a novinky: březen

Milé čtenářky,

březen byl náročný, co se mého ekzému týče, takže se to odrazilo i na spotřebovaných výrobcích, klíčové bylo hlavně hydratovat, když jsem se nebyla líná mazat, bylo to lepší :).

Spotřebováno



Sprchové gely Nivea: ANO a NE: Sprchový gel ve verzi waterlily&oil mě nadchnul nádhernou vůní i péčí, kterou pokožce poskytoval. Oproti tomu verze Creme soft byla úplně obyčejná, vůně nic moc, jsem ráda, že jsem ho spotřebovala.

Tělový peeling Avon naturals s lesním ovocem: NE: Znám lepší peelingy, a dávám přednost olejovým před krémovými, tento už si znova nekoupím. Měl dost hrubé peelingové částečky, nerozpustné, a nebyl moc příjemný,

Maska na vlasy Natura siberica s rakytníkem: NE: Mám z této řady i šampon a kondicionér a pořád nevím, co si o nich myslet. Mají posilovat vlasy a zhušťovat je, složení je krásné, ale moje vlasy jsou po nich spíše suché a rozlítané. Plusem je krásná vůně a krásné balení, ale to mi asi nestačí.

Tělové mléko Garnier Repairing Care: ANO: Toto tělové mléko mohu doporučit všem atopikům, zdá se mi, že kromě velmi dobré hydratace i aktivně hojí. Určitě si jej někdy koupím znova.

Maska s olivovým olejem Planet spa od Avonu: ANO: Skvělá, účinná, příjemná pleťová hydratační maska s krásnou vůní. Už jsem načala další balení :).

Univerzální kokosový krém od oriflame (zcela vpředu) ANO: Příjemný krém, rychle se vstřebává a zanechává pokožku opravdu jemnou.

Výživný denní krém pro suchou pleť Nivea: ANO: Byl to skvělý krém na zimu, dlouhodobě hydratoval, byl dobrý i jako podklad pod makeup, určitě si jej koupím zas.

Kondicionér Balea Tajemství krásy s kokosovou vodou: MOŽNÁ: Balení hezké, cena příznivá (29 Kč, myslím), v§ně pěkná, ale hydratační a vyživující schopnosti spíše průměrné. Takže neurazí, nenadchne.

Makeup Healthy Mix a korektor Radiance reveal: ANO ANO ANO: Oba výrobky jsou naprosto skvělé, Bourjois makeupy i korektory mám dlouhodobě moc ráda, měla jsem je v nejsvětlejším odstínu (01 u korektoru a 51 u makeupu). Mají tyto společné vlastnosti: odstínově mi sedí, nevysušují, nezalézají do pórů ani do vrásek, mají velmi dobrou výdrž, vyživují a rozjasňují pleť. Oba výrobky si určitě koupím znova.

Celkem to máme jedenáct spotřebovaných kusů.

Novinky



Novinky, to je jeden nákup v dm :D. Chtěla jsem si po delší době zase koupit klasický odlakovač, ale s tímto nejsem moc spokojená. Je ho potřeba hrozně moc na to, aby něco dělal, takže tento odlakovač vám nedoporučuji. Dál jsem si koupila podkladový a krycí lak essence, s oběma jsem velmi spokojená, stejně tak s kapkami pro rychlé schnutí laku, které mám poprvé. Béžový lak trend it up byl ve slevě a zaujal mě :). Dále jsem si nemohla nechat ujít novinky od Bourjois, jsem tedy bohatší o duo tvářenku v odstínu Inséparoses a rozjasňovač Le petit strober. Já ta balení Bourjois prostě miluju :).


Co se tělové kosmetiky týče, využila jsem slev na koupelové soli tetesept (celkem mám čtyři nová balení, od každé varianty na fotce dva kusy), koupila jsem si v lékárně hydratační pěnu od Triaderm a udělala malinkou objednávku od oriflame (tělové máslo a obličejový peeling z řady Swedish spa). Sprchová pěna Balea s vůní citrusů je moje nejoblíbenější a sprchový gel Tesori d´Oriente jsem si koupila, protože do koupelové pěny ze stejné řady jsem se zamilovala. Voní nádherně, složení je moc hezké (převažují přírodní složky) a není nijak drahý.

To je vše, celkem to máme šestnáct novinek, takže plus pět kusů. Bilance za duben bude ještě zajímavější, včera jsem řádila v dm :-D.

A co vy a vaše spotřebováno a novinky? Užívejte duben! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).