úterý 19. března 2019

Spotřebováno a novinky: únor

Milé čtenářky,

nastal čas na pravidelnou kosmetickou statistiku :). Snažím se teď více spotřebovávat a méně nakupovat, a daří se mi to... částečně :-D. Jinak mám radost z jara a probouzející se přírody, v neděli jsme byli na prvním větším výletě a bylo to super. Tak jdeme na to.

Spotřebováno


Bioderma Atoderm Créme: ANO: Už ani nespočítám, kolik jsem jich spotřebovala :).

Fixační pudr Artdeco: ANO: Tento pudr je skvělý, ale balení mi moc nevyhovovalo, asi si ho ještě někdy pořídím, ale ve větším balení.

Tužka na oči Urban decay glide on 24/7 a Bourjois Contour clubbing: ANO: Obě tužky byly skvěle pigmentované, pohodlně se s nimi líčilo a držely celý den. Nemám, co bych jim vytkla :). 

Hydratační maska Planet spa s olivovým olejem od AVONU: ANO: Moje nejoblíbenější maska, doufám, že ji nikdy nepřestanou vyrábět. Vyhovuje mi vše - konzistence, vůně, účinky. Pleť je po ní opravdu hydratovaná, rozjasněná, zkrátka spokojená :).

Tělové mléko purely pampering tělové mléko s bambuckým máslem: ANO: Nádherná vůně, skvělé hydratační účinky, Dove je zkrátka sázka na jistotu.


Ještě jsem vyhodila dvě věci - zbytek vyschlého laku Miss sporty a lesk na rty od oriflame, již notně prošlý :). 

Novinky


Koupila jsem si samé potřebné věci :). Odlakovač mi došel, bez krycího laku od essence neumím žít, světlý makeup mi doma také chyběl, fixační pudr od alverde doporučovala Černá Moora... Znáte to :). Tělový krém Balea je můj dlouhodobý oblíbenec, pěkně hydratuje, krásně voní a má i dost dobré složení, určitě se na něj mrkněte. Čisticí šampon Balea mě velmi příjemně překvapil, kupovala jsem si ho víceméně na zkoušku, a používám ho s oblibou na vlasy i štětce, je opravdu skvělý a šetrný. 


Ještě trochu podrobněji k dekorativní kosmetice. Rtěnku Dermacol Magnetique jsem dostala k narozeninám od sestřenice, barevný balzám Labelllo byl v DM za půlku ceny, takže jsem ho tam nemohla nechat. Maybelline Tattoo Liner v odstínu Intense Charcoal mě zaujala, a zatím to vypadá velmi dobře. Na rozdíl od ní je ERASER (určený na odstraňování rtěnek Superstay matte ink) na dvě věci - na nic a na prd. Koupila jsem si totiž už druhý odstín této matné dlouhotrvající rtěnky (Dancer, jasná červená) a tak jsem si říkala, že by bylo fajn vyzkoušet i jejich speciální odličovací balzám.... No, je k ničemu, a pořád se mi tyto rtěnky nejlépe odličují odličovacím mlékem.

Celkem je to osm spotřebovaných a jedenáct nových výrobků, celková bilance je tedy plus tři výrobky.

Co vy, jaké jste si pořídily jarní novinky? A máte dobrou či špatnou zkušenost s některou ze zmiňovaných kosmetických vychytávek? Ráda si počtu v komentářích :). 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).