úterý 9. dubna 2019

Spotřebováno a novinky: březen


Milé čtenářky,

v březnu jsem pokračovala ve snaze co nejvíce spotřebovávat a co nejméně nakupovat. Jak se mi to dařilo, můžete posoudit samy :).

Spotřebováno 



Zleva je to:

Sůl do koupele s levandulí Relaxa Naturals: ANO: Dostala jsem ji jako dárek, byla příjemná, ale soli ráda střídám, takže teď si ji asi znova nekoupím. 

Kondicionér lavera pro suché a citlivé vlasy: ANO: Už jsem ho tady chválila, je boží a funguje skvěle, koupím si ho znovu. 

Hydratační kondicionér s kokosovou vodou OGX: ANO: Co se týče produktů na vlasy, mám poměrně šťastnou ruku. I tento kondicionér byl skvělý, hlavně v zimě jsem ocenila jeho hydratační vlastnosti. Krásná, dlouhotrvající vůně a velmi pěkné složení z něj činí něco, co by nemělo uniknout vaší pozornosti.

Hloubkově čisticí šampon na vlasy Balea: ANO: Miluju ho. Koupila jsem si ho původně na štětce (na ty je také skvělý), ale na vlasy je taky boží. Používám jej na první mytí (většinou si myju vlasy dvakrát), a vlasy vydrží mnohem déle pěkné. Doporučuji! :)

Vajíčko s vůní brusinek od oriflame: ANO: Klasika, tyhle vazelínky mám ráda, parfemace je mi celkem jedno.

Bělicí zubní pudr White pearl smile: ANO: Tento pudr se příjemně používá, dobře chutná a i ten bělicí efekt tam je. Za mě ano :).

Peeling Swedish spa od oriflame: NE: Tento peeling bohužel nemůžu doporučit, protože už není v nabídce :(.

Micelární voda od Garnier: ANO: Moje stálice, už mám doma novou.



Čisticí krém s černým uhlím od Sephory: MOŽNÁ: Z jednoho použití nemůžu moc soudit na jeho účinky, ale byl příjemný, hlavně jsem chtěla spotřebovat ten vzorek :).

Hydratační pleťový olej s olivovým olejem od Avonu: ANO: Je úžasný, velmi mě překvapil, skvěle hydratuje, jedna z nejlepších věcí na pleť, jaké jsem kdy měla :). Určitě si ho někdy koupím znova.

Hydratační krém Mositure surge 72hodinová hydratace od Clinique: ANO: Toto malé balení jsem si koupila na vyzkoušení v Douglasu a teď nutně potřebuju plné balení. Je geniální, fakt hydratuje dlooooouho a je vynikající i jako podklad pod makeup.



Mám tady i pár kousků dekorativní kosmetiky a vzorky parfémů, dvě rtěnky, jeden korektor, tři vzorky parfémů a jumbo tužku od Sephory. Korektor a jumbo tužka už se neprodává, takže je doporučit nemohu, u parfémů mi opět šlo spíše o spotřebování, a za rtěnky se musím pochválit :). 

Vyhazuji


Tvářenka od Artdeca mi spadla na zem (tedy spíše její zbytek) a rozbila se, měla jsem ji hroozně dlouho a milovala jsem ji, obecně se mi jejich tvářenky moc líbí. Lak od Mavaly mě zklamal. Má sice krásný odstín a dobře se lakuje a rychle zasychá, ale vysušuje a žlutí nehty a strašně špatně drží :(. Krém na oči od Baley byl už prošlý, báze pod makeup od Bourjois mi nesedla a bělicí laky na zuby vůbec nic nedělaly.

Novinky


Novinky jsou opravdu skromné, nahradila jsem spotřebované kondicionéry, a to dvěma novinkami. Kosmetická značka Nature Box mě zaujala, a kondicionér s olejem z granátového jablka nádherně voní. Co je ale naprostá pecka, je návrat Herbal essences do našich drogerií. V dm jsem napočítala osm různých druhů, mám z toho obrovskou radost, tuhle značku miluju už asi od patnácti let, a stará láska nerezaví :). Zatím jsem si koupila jen jeden kondicionér s mučenkou a rýžovým mlékem, ale určitě není poslední. Dále jsem si koupila na vyzkoušení micelární gel od Garnier a už asi patnácté balení micelární vody :). Také jsem potřebovala nový červený lak a volba padla na Sally Hansen Insta dri. Mám ho na nehtech čtvrtý den a jsem vcelku spokojená. Posledním výrobkem je sprej od L'Oréal na odrosty, který mě tedy zklamal. Měla jsem totiž u hlavy tmavší vlasy než na zbytku jejich délky, ale tento sprej tomu vůbec nepomohl. Byl tmavý, ačkoli jsem si koupila nejsvětlejší odstín, a vlasy po jeho použití byly hrozně divné a nepříjemné na dotek.

Celkem to máme 24 spotřebovaných a 6 nových výrobků, celkem tedy minus 18 výrobků. Musím se pochválit! :) A co vy, koupily jste si nějaké zajímavé jarní novinky? 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).