sobota 7. listopadu 2020

Spotřebováno a novinky v říjnu

 Milé čtenářky,

říjen byl průměrný, co se týče spotřeby a lehce nadprůměrný v nákupech. Tak pojďme na to.

Spotřebováno: Tělo a vlasy



Sprchový gel Nivea s marakujou: ANO: Gel je krásně krémový, nevysušuje a úplně božsky voní. Kosmetiku Nivea mám prostě ráda. 

Tělové máslo Swedish spa oriflame: ANO: Skvělé tělové máslo, nádherně jemně voní, rychle se vstřebává, hezky vyživuje pokožku, už mám doma další do zásoby.

Krém na ruce AVON Beauty sleep: NE: Bohužel moc nehydratoval, používala jsem ho na noc, ale bylo to spíš jako bych si na ruce nedala vůbec nic.

Krém na ruce Alverde Intensiv Handcreme: ANO: Měla jsem jej v kabelce, je v praktickém malém balení, krásně voní a ruce hydratuje na dlouho, navíc má moc hezké složení a stojí pár korun, určitě si jej koupím znova.

Sprchový gel a šampon Lavera Hydro feeling: ANO: Kosmetiku od Lavery mám ráda, výrobky 2v1 také, tento sprchový gel má opravdu šetrné složení, a velmi jemnou, až neznatelnou parfemaci, klidně jej můžete použít na sebe i na děti :). Nedráždí, vyživuje, určitě jej mohu doporučit.

Olej na vlasy Garnier Miraculous oil: ANO: Tento vlasový olej miluji, kupuji jej opakovaně, většinou na Notinu.



Tady to vezmu rychle. Maska Hyaluron shot je boží, maska od Avonu také, lak od Gabriely Salvette byl spíše průměrný, lak od s-he a stín Colour tattoo jsem vyhodila, protože jsem je nepoužívala. 

Novinky



Novinky, to byly dvě objednávky z eshopů. Oční stíny melted chrome od essence mám moc ráda a v drogeriích už se moc nevyskytují. Přihodila jsem tam i nějakou kosmetiku pro děti a sobě masku na vlasy od Johna Friedy v plném i cestovním balení, jsem na ni zvědavá. Objednávala jsem na parfumdreams.cz.



Mega objednávka mé oblíbené kosmetiky znašky Tesori d´Oriente jsem udělala na giulieta.shop. Vůně Ayurveda (modrorůžová) je má nejoblíbenější a už se mi po ní stýskalo, a vybrala jsem si pěnu do koupele a sprchový gel i s jinými parfemacemi. Něco si nechám, něco jsou dárky k Vánocům. Objednávku jsem dělala hlavně kvůli těm pěnám do koupele. Také vám připadá, že se z drogerií úplně vytratily? Ty od Tesori d´Oriente určitě doporučuji, mají úžasné složení, bohatě pění, provoní koupelnu na několik dní a vůbec nevysušují pokožku.

Celkem je to 11 spotřebovaných věcí a 14 novinek, to jsem si myslela, že ta čísla budou horší :). 

A co vy, čím jste si v říjnu udělaly radost?





2 komentáře:

  1. Já si v říjnu koupila adventní kalendář od Clarins :) A od Tesori jsem loni před Vánoci kupovala krásnou sadu v plechové krabičce v Albertě, ale sama jsem ji nikdy nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    já jsem v říjnu nakupovala docela dost, doufám, že listopad bude mnohem klidnější. Znám Tesori, měla jsem od nich jednu sadu, která se mi moc líbila. Dostala jsem ji jako dárek asi před dvěma lety, vůbec by mi nevadilo, kdybych ji dostala od někoho znovu:-) Měj se hezky!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).