úterý 4. srpna 2015

Červencové nákupy: oblečení

Milé čtenářky,

na Facebooku jsem slibovala fotky mých nákupů, protože v červenci jsem si pořídila poměrně hodně oblečení. Teď zas pár měsíců nebudu nakupovat vůbec, znám se :). Když ale vidím něco, co mi sedí a hodí se mi do šatníku, beru to okamžitě. Oblečení se zde na blogu moc neobjevuje, ale proč jednou za čas neudělat výjimku :).

Nakupovala jsem v Orsay v Brně v Králově poli (jejich nová kolekce je úžasná, určitě se na ni zajděte podívat), v Cambridge a v Londýně. Do Anglie jsem jela s cílem nakoupit si nějaké oblečení hlavně do práce a na společenské příležitosti a jak se mi to povedlo, si můžete prohlédnout na následujících fotkách. 

V Orsay mají jednak zajímavé slevy a jednak krásné věci z nové kolekce v mých oblíbených barvách. Asi největší radost mám z bílých šatů s potiskem květů, které uvidíte na následujících fotkách. Fotil mě manžel v okolí Zelené hory i na ní ve Źďáru nad Sázavou, kde jsme byli u příležitosti ročního výročí svatby a vznikly z toho docela pěkné fotky :).

Šaty: Orsay
Balerínky: CCC
Rtěnka: Clinique Flamenco
Náušnice: Od tety :)









Další oblečení jsem už nafotila jen já, a to doma v pracovně, kde máme dobré zrcadlo pro tyto účely.

V Debenhams jsem si pořídila krásné tmavomodré kalhoty, skvěle mi sedly a jsou neuvěřitelně pohodlné. Kalhoty byly snad jediná věc, kterou jsem v Anglii nekupovala ve slevě, ale za těch 30 liber rozhodně stály. Černý svetr je z Orsay a ve slevě stál 150 Kč, také je moc příjemný, hlavně oceňuji, že je dostatečně dlouhý (i když aktuálně jej moc nevynosím ;-). Pod svetrem se skrývá halenka z Orsay z nové kolekce, na níž vidíte stejný vzor, jaký je na šatech. Já jsem se do ní zamilovala na první pohled. Boty jsou z Nextu, ale už asi pět let staré (a jedny z mých nejoblíbenějších a nejpohodlnějších lodiček).





Tmavěmodré kytičkované šaty jsou z Cambridge, obchod se jmenoval Retro a byl to různý mix značek. Koupila jsem si je, protože mají pěkný střih, jsou z dobrého materiálu a dají se dobře kombinovat. Také jsou poměrně krátké a krátkých šatů moc nemám (asi žádné, když nad tím tak uvažuju).



Tento model je kombinací košile Tatuum, kterou už mám déle, a sukně Orsay z nové kolekce. Netřeba asi nic dodávat, ta sukně je boží, běžte se na ni podívat :).





Byla jsem velmi zvědavá na slavnou Oxford street v Londýně, kde jsem ještě nikdy nebyla a byla jsem docela zklamaná. Koupila jsem si tam celé tři věci: džíny, halenku a kabelku (ta na fotce chybí).


Dále jsem si pořídila v mega slevách v Nextu společenské kalhoty, které mi v šatníku velmi chyběly, a sako. Se saky mám docela problém, protože mám úzká ramena a hodně sak mi je v ramenou velkých, ale toto mi sedlo krásně. Navíc bylo zlevněné ze 40 liber na 20 a tak nebylo co řešit :). Líbí se mi na něm, že není čistě černé a také se mi moc líbí materiál, ze kterého je ušito.


Detail saka

A to je vše, jsem moc ráda, že mám tolik krásných a mezi sebou dobře kombinovatelných věcí a velmi šťastně si s nákupy dám na chvíli oraz.

Co pěkného jste si v červenci pořídily vy? A který můj kousek se vám nejvíce líbí?

3 komentáře:

  1. Ty první šaty jsou super, už jsem je viděla naživo na dámě ve městě a moc se mi líbí :) Ostatní kousky jsou taky fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi líbí šaty a boty z prvních fotek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí ty kratší kytičkovaný ;) jinak závidím nákupy v londýně :( já si pořídila ve slevách sandálky a taky kabelku Neri Karra, po který jsem dlouho prahla a slevily mi ji na polovinu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).