čtvrtek 3. prosince 2015

Spotřebováno a novinky v listopadu

Milé čtenářky,

dle zobrazení facebookového profilu jsem usoudila, že už netrpělivě vyhlížíte nový článek, což mě velmi těší :). A jelikož je začátek měsíce, čeká vás klasika: spotřebováno a novinky.

Spotřebováno


Úplná klasika, v listopadu jsem spotřebovala:

Termální voda Avene: ANO: Skvělá a nenahraditelná, používám ji pro zklidnění pleti, pro zvýšení hydratace, prostě na všecko :). V zásobě jsem měla ještě jedno balení, které se ihned přestěhovalo na toaletní stolek.

Peeling Swedish spa od oriflame: ANO: Úžasný peeling, objednávám si jej stále dokola. Nádherně voní, díky obsahu oleje i účinně hydratuje pokožku. Peelingové částečky jsou v něm hojně zastoupeny, stačí jej použít málo.

Deodorant WTA oriflame: NE: Tento deodorant byl příjemný, jemně voněl a dobře fungoval, nedělal bílé skvrny ani mě nijak nedráždil, ale byla to limitovaná edice a už není v nabídce.

Dove sprchový gel z řady purely pampering: ANO: Tyto sprchové gely jsou skvělé, obzvláště na zimu. Nádherně voní a nevysušují pokožku.

Lak Miss sporty z řady Clubbing colors: ANO: Tento lak mi vydržel v lakování schopném stavu rok a půl, nádherně kryl ve dvou vrstvách, skvěle držel na nehtech 5 až 7 dní a měl krásný odstín. Za 30 Kč je to zázrak. Určitě si jej pořídím znovu.

Garnier Fructis Densify šampon a maska: MOŽNÁ: Oba výrobky jsem nedávno recenzovala, se šamponem jsem moc spokojená nebyla, protože mi dělal lupy, ale maska byla dost dobrá, proto jsem ráda, že mám ještě jednu v zásobě.

Bioderma Atoderm Créme: ANO: Tady už jsou všechna slova zbytečná. Zkrátka super krém, který s nadcházející zimou používám čím dál častěji. Univerzální ochranný a promašťujicí krém bez zbytečných konzervantů, 500 ml mě vyšlo asi na 200 Kč (kupovala jsem ho v akci jedna plus jedna zdarma), další balení už je na toaletním stolku.

Novinky


Novinky jsou velmi skromné. Neměla jsem už žádný deodorant, takže jsem se rozhodla po dlouhé době vyzkoušet tuhý deodorant, a to Dove invisible dry. Zatím jsem s ním velmi spokojená. Lak od Miss sporty mi skočil do košíku úplně sám, fakt :). No a rtěnka Clinique pop v odstínu party pop je výsledkem 20% slevy v Marionnaud. Odstín se mi velmi líbí, zatím se spolu sžíváme, více se dozvíte v recenzi. Poslední novinkou je tužka na oči od Bourjois z řady Contour clubbing Waterproof v odstínu up and brown. Tužky z této řady mám moc ráda a chtěla jsem nějaký středně hnědý odstín. Rovněž jsem ji koupila s 20% slevou v Marionnaud.

8 spotřebovaných výrobků a 4 novinky, to jsou -4 výrobky, jsem spokojená :). Plánuji větší nákup v dm a také očekávám určité kosmetické dárky, takže prosinec bude určitě zajímavější :).

Na závěr mám pro vás bonusové fotky. Kocour, jakmile si všimne, že něco fotím, se chce ihned samozřejmě fotit taky :).


Moc mu to sluší

A co vy a vaše novinky a spotřebováno v listopadu?
Přeji vám krásný čtvrtek :). 




2 komentáře:

  1. Ahoj, laky Miss sporty jsou moje oblíbené, dlouho vydrží a cenově jsou dostupné. Avene termální vodu používám také, momentálně nejvíc po holení.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se nejvíc líbí kocour. :))
    Jinak jsem zvědavá, jak jsi spokojená s Clinique rtěnkou!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).