pondělí 5. října 2020

Spotřebováno a novinky v září

Milé čtenářky,

září bylo celkem úspěšné, co se spotřeby týče, tak jdeme na to :).

Spotřebováno: Tělo



Exfoliační maska na nohy Lirene Baby soft feet: ANO: Tato maska je na jedno použití, jsou to takové ponožky napuštěné tou maskou, nechá se působit cca hodinu, a asi po týdnu se začne oddělovat stará kůže z nohou. Funguje to docela dobře, ale na hodně ztvrdlou kůži je to málo účinné. I tak jsem ale s účinky spokojená,

Tělové kokosové máslo bioten Beloved coconut: ANO: S podzimem se zvýšila moje spotřeba tělových mazadel, toto máslo jsem dostala od kamarádky, a velmi mi vyhovovalo. Je dost hutné, ale dobře se vstřebává, překrásně voní a účinně hydratuje. Tohle chcete :).

Bioderma Atoderm krém: ANO: Můj nejoblíbenější univerzální krém.

Deodorant Fa Fiji Dream: NE: V průběhu používání mi přestal vonět, moc nefungoval, spotřebovala jsem ho jen s velkým sebezapřením :).

Opalovací krém Sundance Follow the sun: ANO: Opalovací krémy této značky mám ráda, a tento nebyl výjimkou.

Deodorant Nivea Fresh comfort: ANO: Tyto deodoranty ve spreji miluji, jemně voní, nedráždí,a fungují spolehlivě.

Spotřebováno: Vlasy


Šampon Balea beautiful long: ANO: Vlasovou kosmetiku Balea mám ráda, tento šampon byl velmi příjemný, jemně voněl, vlasy po něm byly pěkné.

Kondicionéry John Frieda go blonder a Garnier Aloe vera hair food: ANO: Momentálně moje nejoblíbenější kondicionéry, střídám je.

Spotřebováno: Obličej


Hydratační oční maska Garnier: ANO: Velmi příjemná a účinná maska, pokožku pod očima účinně hydratuje a rozjasní.

Čisticí pásek na nos Nivea: ANO: Nejlepší pásky na póry na nose, kupuji opakovaně.

Oční odličovač Mixa: ANO: Můj miláček :).

Spotřebováno: Dekorativní kosmetika


Vezmu to rychle, odlakovač i odlakovací tamponky ANO, pudr Insta Fix and matte ANO, lak Mavala Dakar ANO (nádherný odstín), stín od Trend it up už se nevyrábí.

Novinky


Novinky, to je jeden větší nákup v Manufaktuře (kupovala jsem tam vánoční dárky, a sobě jsem vzala dva krémy na ruce a Sedmikráskový noční krém) a dále doplnění zásob, Kapky pro rychlejší schnutí laku od essence jsem si chtěla koupit už dlouho, jsou boží, ten podkladový lak je naopak naprd, dělá bublinky. 


Září bylo ve znamení nákupů sprchových gelů. Využila jsem v Teta drogerii slevu na Dove a znovu jsem si koupila sprchový gel od Tesori d´Oriente Ayurveda, což je jedna z nejkrásnějších vůní, které znám.

Celkem jsem spotřebovala 18 věcí a koupila jsem si 10 nových výrobků, takže jsem na krásném čísle -8 produktů. V říjnu bych chtěla pohnout s krémy na ruce a s dekorativní kosmetikou, a zbytek se uvidí :).

Co vy, pořídily jste si nějakou zajímavou podzimní novinku?

1 komentář:

  1. Ahoj,
    do Tety jsem na sprchové gely taky chtěla vyrazit, protože jsem srazila domácí zásoby, ale srpen a září mi zase vše doplnilo (svátek, různé boxy apod.). Myslím, že i s mojí enormní spotřebou mám aspoň na dvě měsíce zásobu, tak snad se pak zadaří koupit si něco nového. Láká mě to mléko Atoderm, dost mě totiž trápí ekzém. Musím s tebou souhlasit, že Nivea pásky jsou nejlepší:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).