středa 3. listopadu 2021

Spotřebováno a novinky v říjnu

Milé čtenářky,

říjen byl bohatý na nákupy i spotřebu, tak pojďme na to :).

Spotřebováno: Tělo


Dove sprchový gel limited summer edition: ANO: Velmi příjemný sprchový gel, nevysušoval, nádherně voněl.

Sprchová pěna Dove s vůní acai: ANO: Je velmi bohatá, příjemná, krásně voní, dá se s ní i oholit.

Antiperspirant Nivea Ocean feeling: NE: Nebyl špatný, ale mám od Nivey jiné oblíbence, moc mi nesedl.

Blue cap cream: ANO: Ověřený krém na ekzém, kupuji opakovaně. 

Krém na ruce Manufaktura Sedmikráska: ANO: Příjemný krém na ruce, poměrně rychle se vstřebává, hezky voní a nelepí.

Topicrem CICA krém: ANO: Skvělý hojivý krém téměř na cokoliv, používám jej pro sebe i pro děti.

Tělové máslo Swedish spa: ANO: Úžasné tělové máslo, kupuji ho opakovaně.

Vyhlazující SA krém CeraVe: ANO: Koupila jsem si ho kvůli pupínkům na pažích, takzvané kuřecí kůži, a proti tomuto problému pomáhá vskutku účinně a efektivně.

Spotřebováno: Dekorativní kosmetika



Jak BB krém (Bourjois), tak i odlakovací tamponky a řasenku (Bourjois) můžu doporučit :). 

Spotřebováno: Péče o pleť

¨

Termální voda Avéne: ANO: Miluji, kupuji pořád dokola.

Tělový olej Swedish spa: MOŽNÁ: Spíše průměrný olej, znova jej nepotřebuji.

Catrice glow rozjasňujicí sérum: NE: Nesedlo mi, vyhodila jsem ho.

Termální voda Uriage: NE: Není špatná, ale Avéne mi sedí lépe. Tuto malou lahvičku jsem kupovala kvůli dovolené, kdy Avéne nebyla k sehnání.

Noční krém a maska Nivea Hydra skin effect: ANO: Tato hydratační řada  se Nivee opravdu povedla, krém i maska byly velmi příjemné a pleť byla po jejich používání svěží, rozjasněná a vyživená.

Čisticí pásky na nos Nivea: ANO: Jsou skvělé, kupuji opakovaně.

Oční maska od Garnier: ANO: Tyto polštářky jsou velmi příjemné, zmírňují otoky pod očima a hydratují pleť.

Novinky


Využila jsem bonusové body na kosmetiku Nivea a Mixa v DM, koupila jsem si tři krémy na obličej, denní a noční sérum, BB krém, dvě hydratační a dvě rozjasňujicí masky, čtvery čisticí pásky na nos a čtyři oční odličovače Mixa.


Garnier, to je stejný případ: bonusové body. Rozhodla jsem se vyzkoušet nový tuhý šampon a doplnila jsem zásoby našeho oblíbeného kondicionéru s aloe (mám celkem čtyři kusy) a vlasových masek.


Poslední dávka nákupů jsou výrobky Dove, na které měli v DM rovněž bonusové body. Moc se mi líbí jejich novinka: sprchový gel s pumpičkou, do něhož si můžete dokupovat náhradní náplně, a ušetřite tak plastový obal. Navíc jsem vždy u sprchových gelů měla problém s jejich otevíráním, pumpička je velmi praktická, jsem z toho nadšená. Koupila jsem si dva sprchové gely a dvě náplně, dvě sprchové pěny s acai a šampon a kondicionér (kondicionérů není nikdy dost).



Celkem je to 20 spotřebovaných výrobků a 33 novinek. Tělovou a vlasovou kosmetikou jsem asi zásobená na dlouhé časy :). 

Zaujalo vás něco v dnešním článku? A co nového jste si pořídili vy?


1 komentář:

  1. Ahojky,
    parádní statistika:-) Nákupy jsem už sepsala (http://ciculka.cz/nakupy-a-novinky-rijen-2021/), na spotřebováno se vrhnu snad zítra, aby vyšlo o víkendu nebo na začátku příštího týdne. U kolegyně jsem si konečně objednala nějaké věci od Swedish Spa řady. Já jsem plánovala využít 40% slevu na Niveu v Tetě, ale nějak jsem to nezvládla...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).