pátek 27. října 2023

Spotřebováno a novinky v říjnu a listopadu

 Jdeme na to :).


Spotřebováno:
 Dekorativní kosmetika


Rozjasňovač od Gabrielly Salvete se mi bohužel rozbil, rtěnku a lak od téže značky jsem spotřebovala, korektor Instant eraser od Maybelline je můj nejoblíbenější a kupuju si ho stále dokola :).

Tělo/Vlasy


Všechny výrobky miluji, vyživující masku na vlasy od Maui jsem si koupila podruhé, krém Atoderm od Biodermy mám neustále v kabelce, noční sérum od Nivey z řady Q10 je vynikající a hydratační šampon od Lavery? Už ani nevím, kolik jsem jich spotřebovala :).



Z této fotky bych ráda vypíchla doplňovací sprchový gel od Dove, deodorant od Nivey a odlakovač Lilien. Kondicionér od Lavery je ok, šampon a kondicionér Dove mi bohužel přestal vyhovovat, vysušuje mi pokožku hlavy.


Na fotce vidíte mé oblíbence, odličovač od Mixy, micelární vodu od Garnier a denní a noční krém s Q10 od Nivey miluju navěky.
Novinky





V říjnu a listopadu minulého roku jsem si koupila: bázi pod oční stíny od Rimmelu, gel na intimní hygienu a holení od Australian bodycare, šampon a kondicionér od Dove, zásobu tužek na oči od Miss sporty a jednu tužku od Catrice, bělicí pudry na zuby NanoCare, makeup a parfém od Bourjois, zásobu tužek na obočí téže značky, a bronzer ve dvojici s rozjasňovačem od Gabrielly Salvete. Na poslední fotce vidíte dva korektory od Maybelline, a dva monostíny a rozjasňovač od essence.

Celkem to máme 21 spotřebovaných a 23 nových kusů, takže jsem na plus dvou kusech :). To jde :).

Máme nějaké společné oblíbence? Napište mi do komentářů :).





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).