pátek 10. srpna 2012

Oriflame Studio Artist

 Zjistila jsem, že mám doma vlastně téměř celou řadu Studio Artist od oriflame (tedy co se týče přípravků na pleť - make-upu, pudru a korektoru), rozhodla jsem se tedy s Vámi podělit o své dojmy. Měla by to být profesionální řada uspokojující i ty nejnáročnější požadavky, přizpůsobit se odstínu pleti, odrážet světlo a vypadat přirozeně a lichotivě v jakýchkoli světelných podmínkách, tak se jí podíváme na zoubek. Na fotografii můžete vidět všechny výrobky pohromadě, make-up mám v odstínu Porcelain (nejsvětlejší),  korektor i pudr v odstínu Light. Make-up má obsah 30 ml a SPF 15, korektor má obsah 10 ml (což je sympatické) a pudr má obsah 8 g.


Design: Jednoduchý design se mi líbí, vypadá opravdu profesionálně, tam nemám co vytknout.

Obaly: Jedním slovem nedostačující. Obaly výrazně snižují můj celkový dojem, jsou takové fórové, mohli si s nimi dát větší práci. Make-up hodně vytéká do víčka (viz foto po skladování naležato) a také jej vždy při použití vyteče až moc, horní část pudru se zrcátkem často vypadává ze spoje, a o obalu korektoru raději nemluvím. Korektor se z něj po vypotřebování cca poloviny obsahu nedá normálně dostat, špatně se vymačkává a také má tendenci vystřikovat všude okolo. Kdyby byl make-up v balení s pumpičkou, neměl by chybu.




Odstíny:  Nemají chybu, k mé světlé pleti s růžovým podtónem sedí krásně. Vyfotila jsem je na ruce, nahoře je korektor a dole make-up, mám teď opálené ruce, ale obličej mám světlejší (díky používání vyššího SPF), takže mi i nyní tyto odstíny docela sedí. Vlevo bez blesku, vpravo s bleskem. O pudru více zde.



Dojem a efekt na pleti, parfemace:

Parfemace je příjemná, takřka neznatelná . Na pleti je efekt opravdu velice přirozený, make-up i korektor se dají krásně rozetřít do ztracena, pleť trošku zmatní, a pudr výsledný dojem dotáhne do dokonalosti. Make-up pleť hezky barevně sjednotí, kryje lehce až středně, korektor by mohl krýt o trochu více, Healthy Mix od Bourjois pořád vede :-). Pudr je skvělý. zmatní, nevysušuje, nedělá šupinky.


Make-up na pleti


Make-up na pleti

Korektor na očním okolí

Make-up a pudr

Korektor na očním okolí, make-up a pudr


Celkový dojem: Kdyby měly tyto výrobky lepší obaly, byly by pro pleť, která nepotřebuje velké krytí, ideální. Za nekvalitní obaly ale musím strhnout nějaké body, nejlépe z toho ještě tak vychází pudr, nejhůře korektor, co se obalu týče. Pokud Vám to ale nijak výrazně nevadí, mohu make-up a pudr z této řady doporučit, korektor bych asi hledala jinde.

Co Vy, máte s těmito výrobky nějaké zkušenosti? Stále ještě žádná z Vás neprojevila zájem o nic z mé blogsale, tak do toho! ;-)


4 komentáře:

  1. Makeup jsem zkoušela ze vzorku a byl mi sympatický, takový lehký a nezalézal do pórů. Ještě jsme zkoušela z té řady rtěnku, tak ta byla podprůměrná. Mně osobně se obaly právě že moc líbí, jednoduché a tuba mi nevadí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Oriflame stále nějak nepoužívám :D mám vlastně jen výrobky od tebe, z GA :) Ale zázračný kelímek je skvělý.. :)

    ráda bych ale zkusila make-up Healthy Mix od Bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta konzistence je opravdu zvláštní a dobře vyfocená, dobré fotky na pleti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).