pátek 17. srpna 2012

Co je nového

Dnes mám pro Vás článek o novinkách, které jsem si poslední dobou pořídila.



Zleva a shora:

Tělové mléko Dove go fresh nourishment: Toto mléko jsem si chtěla pořídit asi od té doby, co ho začali vyrábět, ale vždycky mi připadalo nehorázně drahé. Teď jsem si ho ale koupila se slevovým kuponem v dm, takže mě toto velké 400 ml balení vyšlo cca na stovku. Zatím jsem ho vyzkoušela pouze jednou, ale už teď jsem nadšená.

Dětský šampon Pufík s heřmánkem: Hvězda kosmetických blogů a můj nový oblíbenec jak na štětce, tak na vlasy ;-).

Chladivá tyčinka na oči z řady Optimals od oriflame: Tuto tyčinku jsem měla v její starší verzi, recenze na ni se dočkáte brzy.

Krém od Garnier Nutriskin, regenerační a vyhlazující péče: Zatím nevyzkoušen, čeká na to, až dopotřebuju jeho růžového brášku.

Dva laky od Rimmel, odstíny Riviera red a Sorbet so good: Odstín Riviera red jsem si pořídila už podruhé, Sorbet so good je krásná krémová růžovo-fialová. Zatím oba čekají na otevření.

Stín od Bourjois, odstín 19 Blanc amethyste: Po tomto odstínu jsem toužila tak dlouho, až jsem si ho objednala na internetu :-). Vyšel mě i s poštovným na 245 Kč, je to pro mě univerzálně použitelný stín, takový bílo-stříbrno-fialový. Podrobněji jej uvidíte dále.

Stíny od Bourjois Effet lumiere /trio/, odstín Les Artistiques 55: Tento typ stínů k mé velké lítosti už v našich parfumeriích není k sehnání. O to větší bylo mé překvapení, když jsem značku Bourjois a i tyto stíny objevila v jedné drogerii v Bulharsku, vyšly mě v přepočtu asi na dvě a půl Eura. Je to jemně béžový, matný fialový a tmavě hnědý stín.

Stíny Manhattan, odstín Grey effects: Tyto stíny rovněž pochází z Bulharska, bílý, šedý a černý stín, klasika, kterou miluju :-).

Bourjois Blanc Amethyste



V takovéto obrovské krabici stín dorazil :)



Snaha o vyfocení fialového odlesku, s bleskem

A bez blesku.

O které z těchto novinek byste si rády přečetly? ;-)




3 komentáře:

  1. Zajímá mě zejména, jestli budeš spokojená s tou tyčinkou na oči... Já používám krém ze stejné řady a jsem s ním moc spokojená. A asi žiju v jiném světě, ale o tom šamponu jsem ještě neslyšela. Má mít nějaké zázračné účinky? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ty stín yod bourjois jsem videla ve vyprodeji v belgii v carefouru, ale byly kolem 6ti -8mi eur, coz se ni zdalo dost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).