pátek 3. srpna 2012

Nejpoužívanější věci léta 2012

Tento tag se mi dost líbí, viděla jsem jej například u Madaleny, takže jsem se rozhodla v něm pokračovat. Zatímco budete číst tento článek, já budu na výletě v Istanbulu, tak doufám, že přežiju to horko.

1. Nejpoužívanější lak na nehty

Používám teď jediný lak na nehty, a to lak od Rimmelu v odstínu Riviera red, o kterém jsem s
psala tady, takže ho tady nebudu moc rozebírat :-). Je to krásná červená a na mých nehtech ho uvidíte ještě dále ;-). Momentálně mám nalakovné pouze nehty na nohách.

2. Nejpoužívanější přípravek na vlasy

Zcela originálně - šampon a kondicionér. Šampon momentálně Sunsilk a kondicionér - dopotřebovávám kokosovou Baleu. Pro bližší info: šampon tady, kondicionér tady.

3. Nejpoužívanější kabelka

Mou nejoblíbenější kabelkou je momentálně černá kabelka od Terranovy, kterou jsem si pořídila za 199 Kč a kterou mám čím dál tm raději. Pohodlně se nosí, vejde se do ní vše, co potřebuji, je zkrátka moc fajn. Prohlédnout si ji můžete tady.

 4. Nejpoužívanější letní boty

V této kategorii jasně vyhrávají sandály Rieker, které jsem si koupila v červnu. Pohodlné, krásné, elegantní, co více dodat :-). Viz foto (kde můžete vidět i lak od Rimmelu ;-).


5. Nejpoužívanější doplněk

Nejčastěji nosím náušnice z korálu, které mi vyrobila moje teta, a náramky, které jsou rovněž jejím dílem. Dva řetízky na fotce téměř nesundávám, ten s křížkem jsem si koupila ve Skotsku a je to starý kříž jednoho z prvních národů, který osídlil Skotsko - Piktů. Řetízek s půlkou srdíčka je taková sentimentální záležitost, druhou půlku má přítel, a mám ho už asi dvanáct let (ne že bychom spolu chodili dvanáct let, ale skoro jo :-D).



6. Nejpoužívanější oblečení

Těžko vybrat, ale asi tyto šaty :-). Jsou krásné, pohodlné, dají se k nim vzít různé doplňky, a nikdy v nich není horko.



7. Nejpoužívanější výrobek na pleť

Stále a klasicky- Atoderm. I teď, když jsem u moře, mám suché ruce a musím ekzémy neustále promazávat. A také smaozřejmě krémy s ochranným faktorem; od Biodermy, Sundance a krém na obličej od oriflame se SPF 30.



8. Nejpoužívanější výrobek na pusu

Momentálně vanilkové vajíčko od oriflame, voní božsky a pěkně hydratuje.


To je vše, doufám, že se Vám článek bude líbit.


 


1 komentář:

  1. Skvělé pokračování :)

    Mujsím říci, že ty sandálky jsou nádherné...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).