pátek 7. září 2012

Trio Balea (a malý bonus)

Značce Balea jsem se poměrně dlouho vyhýbala, úplně jsem jí nedůvěřovala. V poslední době jsem ale změnila názor. Dnes Vám chci představit tři výrobky plus něco navíc. Vezmu to od vypotřebovaného výrobku přes napůl spotřebovaný až po nový. A na závěr mám pro Vás jeden praktický tip na cestování.



Balea Deocompact Sensitive; obsah 20 ml, cena kolem 30 Kč

Tento deodorant/antiperspirant je pro mě překvapením roku. Koupila jsem si ho jako nouzovku v červenci v Praze, kdy jsem si s sebou omylem nevzala deodorant, a bez rozpaků ho mohu nazvat nejlepším miniaturním deodorantem, který jsem kdy měla. Vydržel mi cca měsíc a půl docela intenzivního používání. Miluju jeho praktické balení, které se vejde všude, velmi jemnou vůni, která je taková klasická (vůně čerstvě vypraného prádla), miluji, jak dobře ho snáší moje citlivá pokožka. Miluji na něm zkrátka vše. Za tu cenu získáte velmi dobrý, praktický, kvalitní produkt. Nikdy mě nepodráždil, na rozdíl od jiných deodorantů. Velmi dobře funguje jak proti pachu, tak proti pocení. Je to pro mě ideální deodorant/antiperspirant na sport, testovala jsem jej v zátěžových podmínkách (dvanáctihodinový trénink na Beskydskou sedmičku, kdy jsem se potila opravdu dost) a zvládl to skvěle. Už mi téměř došel, jdu si dnes koupit do DM nový, protože myslím, že bez něj by Beskydská sedmička nešla a do Ameriky se taky velice hodí. Máte s ním nějaké zkušenosti?


Kúra na vlasy Colorglanz 2 Minuten Kur; obsah 150 ml, cena kolem 30 Kč

Tuto kúru na vlasy jsem si koupila na základě skvělých zkušeností s kondicionérem ze stejné řady a rozhodně nelituji. Jsem asi ve třetině balení a myslím, že toto balení určitě nebude mé poslední. Tato kúra vlasy vyživuje a nezatěžuje, nádherně je provoní kokosem, vlasy se po ní krásně lesknou, co víc si přát? Jednou si ji ode mě půjčila sestra, která je na výrobky na vlasy poměrně náročná, a už jsem jí ji musela koupit taky, aby mi ji nevypotřebovala. Tato kúra je sice určena pro barvené a tónované vlasy, ale směle ji můžete použít i na nebarvené, jako to dělám já :-). Pro mě je to jedna z nejlepších péčí o vlasy z drogerie, a navíc za tu cenu, není co řešit.







Krém na nohy Urea Fuscreme; obsah 100 ml, cena cca 50 Kč


                                                                   
Krémů na nohy mám poměrně velkou spotřebu, proto jsem si pořídila i tento krém s Ureou. Hodně si ho chválila Rendy z Ordinary life, takže jsem na něj zvědavá, nicméně čeká na to, až mi dojde můj stávající krém na nohy z oriflame :).




Na závěr mám pro Vás jeden tip. Pokud často cestujete nebo s sebou zkrátka potřebujete nosit lak a tužidlo na vlasy, mohu vám doporučit toto duo od Baley. Mi maximálně vyhovuje, a pro občasné použití mi bohatě stačí i na doma. Navíc oba výrobky stojí 23 Kč, tužidla je 50 ml a laku 100 ml. Vlasy neslepují, příjemně voní, oba výrobky jsou skvělé. Miniaturky například od Welly stojí přes šedesát korun, a připadá mi zbytečné za ně vyhazovat peníze ;-).











A co Vy a Balea? Já musím přiznat, že i přes můj dlouhodobý skepticismus mě tato značka docela přesvědčila :).

4 komentáře:

  1. Baleu mám moc ráda. Momentálně zkouším ten kokosový kondicionér a zatím jsem spokojená, takže do masky určitě půjdu, děkuji za doporučení :o)
    Ten deodorant mám, v takové tuho-netuho verzi a jsem také moc spokojená!
    Hezký víkend :o)

    Čučooriedka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten mini deodorant od Balea mám taky a můžu potvrdit, že je fakt skvělý! Překvapilas mě s tou kokosovou péčí od Baley, možná ji vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Mini deodorant jsem si koupila po pochvalném článku na nějakém blogu (už bohužel nevím, kde to bylo), už jsem ho skoro spotřebovala a taky mi moc vyhovuje. A na cesty je ideální. Jinak mám od Baley obecně ráda sprcháče a vlasovou kosmetiku z Proffessional řady, naopak mě vůbec nepřesvědčily žiletky na holení, mám pocit, že jsou už po prvním použití tupé.

    OdpovědětVymazat
  4. O tom krému na nohy jsem uvažovala,ale ze značky balea mám prochu strach. Potom přidej nějakou recenzi. :)
    http://daniellechaotically.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).