středa 12. září 2012

Líčení na fialovo s Bourjois

Pod článkem o stínech se Natália zmínila, že by ráda nějaké líčení s fialovou, tak tady je ;-). Použila jsem korektor Bourjois healthy mix, víčko jsem přepudrovala pudrem Mineral radiance a pak jsem pokračovala fialovou tužkou Effet duochrome, na kterou jsem nanesla stín v odstínu Blanc amethyste, fialový stín z tria Les Artistiques a použila jsem i stíny z tria Violet romantic (viz v tomto článku). Samozřejmě jsem použila i řasenku, Stimulash Volume od Astoru.

Dost povídání, a ukážu Vám nějaké fotky:


Tak, doufám, že se Vám líčení bude líbit. ;-)

5 komentářů:

  1. Moc pěkné líčení :) Já mám fialovou moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta řasenka dělá nádherné řasy!!! Úplná mrkací panenka!

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou řasiska... :))
    Jinak povedené líčení.

    OdpovědětVymazat
  4. ty máš řasy jak smetáky - hustý a dlouhý!!! krása

    OdpovědětVymazat
  5. achjo,strašně ti závidím ty řasy :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).