pondělí 3. června 2013

Bleskové novinky

Milé čtenářky,

doufám, že nejste pod vodou a také doufám, že přestane už brzo pršet. Jak se tak dívám na zpravodajství, ani se mi tomu nechce věřit :-(. Snad bude co nejméně škod a obětí, ale je to teda zas jednou hrůza. V Brně prší jak blbé, ale povodně zatím nejsou. Do dnešního upršeného dne jsem se rozhodla vnést trochu barevnosti a trochu jsem řádila ve Fann parfumerii, kde mají 20% slevu na všechnu dekorativní a pečující kosmetiku, což pro mě znamenalo jediné: Bourjois! :-)


Ještě mi přišla objednávka z parfums.cz; Tangle teezer do kabelky s ovečkou Shaun (absolutní nutnost, klasický Tangle teezer je jednak do kabelky moc velký a jednak se mu ohýbají štětiny) a tvářenka od Mary Kay v odstínu Pink pearl, o níž jsem si myslela, že je už nesehnatelná (na fotce je v krabičce). To, že na parfums.cz mají kosmetiku Mary Kay za velmi příznivé ceny, pro mě bylo příjemným překvapením. Jinak, nákupem ve Fann jsem si splnila několik věcí ze svého seznamu přání, a to rozjasňující makeup Healthy mix (místo 399 Kč jej mám za 320, což už je přijatelné) a dva sprchové gely z nové edice: Refresh me! a Wake me up! Oba naprosto božsky voní, tak snad přijde i léto a teplo, abych je mohla zcela ocenit :-) (se slevou vyšel jeden na 50 Kč). Korektor Healthy mix (můj nejoblíbenější) se už neprodává, ale tam jich ještě pár měli, a tak jsem ihned jeden ukořistila (a neberte to za 220 Kč místo 280 :-)). Mezi sprchovými gely na fotce je micelární voda, kterou jsem se rozhodla vyzkoušet na základě kladné recenze u Beauty of Body and Mind. Pokud se vyrovná Biodermě, asi dost ušetřím (250 ml stojí 120 Kč, já jsem ji se slevou měla za 100). Minerální deodorant se mi zrovna také hodí (běžná cena je 80, se slevou 64 Kč) protože ten od Dove mi už dochází a deodoranty od Rexony i Fa jsem poslala dál, neboť mi nevyhovovaly a Bourjois mám už odzkoušený. Korálový lak na nehty je z nové edice a já jsem prostě neodolala té barvě, hodí se přesně k těm novým sandálkům a navíc jsem na léto chtěla jiný odstín než klasickou červenou, takže to byla jasná volba (ten byl trochu dražší, po slevě stál 180 Kč). Na recenze se můžete těšit. K nákupu ve Fann dostanete kartu s trvalou 10% slevou, slevové kuponky na červen, vzoreček a dárek, tak neváhejte :-). Fann je, co se kosmetiky Bourjois týče, má nejoblíbenější parfumerie. Já jsem se svým nákupem moc spokojená,  a dlouho asi nic od Bourjois potřebovat nebudu :-).

P. S. Držte mi palce na zítřejší zkoušce :-).

Co vy, chystáte se do Fann? Čím si děláte v červnu radost?

9 komentářů:

  1. do Fann se nechystám, je daleko...ale hlavně šetřím! :-D
    já si udělala dneska radost tím, že jsme si objednala štětec PetraLovelyHair, takže se na něj moc těším a jsem zvědavá :-)
    a palce držím!
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten štětec od PetraLovely Hair mě taky moc láká, asi do něj taky půjdu. Děkuji za podporu! :) Jsem zvědavá na Tvé dojmy.

      Vymazat
  2. Já do Fann nechodím, protože žádnou parfumerii blízko nemám, ale už se tam chystám snad rok, právě kvůli bourjois, protože platit poštovné se mi nechce a v drogerii mají jen dekorativku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se to vyplatí! Tak mě informuj, až se tam dostaneš :-).

      Vymazat
  3. To je věcí... Moc pěkné. :)
    Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak doufám, že Ti ta micelárka bude taky vyhovovat:) Já jsem ji akorát nezkoušela na voděodolnou řasenku, protože je nepoužívám... Na odlíčení už ani nic jiného nepoužívám:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta micelárka mě také láká. Zrovna teď zkouším novinku od Mixy, tak jsem na ní zvedavá a v zásobě mám ještě vzorečk od LRP. Tak mám co dělat :) Už se těším na recenzi ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).