čtvrtek 30. května 2013

Spotřebováno za květen

Milé čtenářky,

ačkoli se to nezdá, konec května je tady a je načase podívat se na to, se kterými výrobky jsem se v tomto měsíci rozloučila.

Spotřebováno doma

Opět zleva: 

Sensibio H2O: ANO: Na tuto micelární vodu jsem "naučila" i sestru, takže doma máme vždy otevřenou jednu lahev, kterou používáme obě. Tuto jsme spotřebovaly rukou společnou a nerozdílnou.

Balea tělová emulze s mandlovým olejem: ANO: Tato emulze je velice příjemná, díky své husté textuře opravdu výživná a krásně voní. I složení je moc fajn. Je to ale limitovaná edice, tudíž nevím, nakolik je dostupná. Některé drogerie dm ale limitované edice zařadily do trvalého prodeje. Měla jsem ještě jednu, kterou jsem poslala Evelins v rámci jejího dobročinného projektu.

Šampon Dusy pro barvené vlasy: ANO: Tento šampon jsem měla od Vánoc, vyhovoval mi, nijak nedráždil či nevysušoval, pěkně voněl. Je to profesionální kadeřnický šampon, ale nejsem odborník, abych poznala rozdíl mezi tímto šamponem a šamponem od Garnieru. Více zde.

Suchý šampon oriflame: MOŽNÁ

Suchý šampon používám jen občas, a tento od oriflame je takový dobrý průměr, řekla bych. Trochu mi ale vadí jeho dost pronikavá vůně. Pro občasné použití mi vyhovoval, existují ale určitě i lepší suché šampony.



Spotřebováno v Brně
Kondicionér Balea More blond spulung: ANO: Tento kondicionér mi vyhovuje, vlasy uhladí, provoní, vyživí a nezatíží, měl by oživovat a podporovat přirozenou či barvenou blond barvu, což mohu potvrdit, vlasy mají opravdu pěknější barvu a více se lesknou. Pro blondýnky jako stvořený!

Tělové mléko Fa Nutriskin: ANO: Velice příjemné tělové mléko s jemnou vůní, které se bleskově vstřebává. Více v tomto článku.

Laky na nehty China glaze Paint the town red a Rimmel Riviera red: NE a ANO: China glaze jsem dopotřebovala do dna a Rimmel mi bohužel zaschl, protože jsem nějak zapomněla, že jej mám schovaný. Když ale tyto dva laky srovnám, tak vítězně z toho vychází Rimmel, Má lepší štěteček a lepší texturu (China glaze byl zezačátku moc řídký a pak strašně rychle zhoustl, nedal se nanést rovnoměrně), s výdrží jsou na tom oba laky stejně. Více o China glaze zde.

Miniaturky vůní Anais anais (Cacharel), With you (Sergio Tacchini) a Zen (Shiseido). ANO: Dala jsem si za cíl spotřebovat miniaturky vůní, které se mi nashromáždily. Anais anais je taková těžší vůně, ze které cítím konvalinky, ale i přesto je mi velice příjemná. With you jsem dostala jako dárek k nákupu a příjemně mě překvapila. Je svěží, citrusovo-květinová, ale má celkem dlouhou výdrž, je to taková nekonfliktní vůně :-). O vůni Zen jsem si dlouho myslela, že to není nic pro mě, ale je to velmi zajímavá vůně s velmi dlouhou výdrží /až do druhého dne/, o které budu tedy taky ještě uvažovat.

Makeup Studio artist od oriflame: ANO: Měla jsem tento makeup hodně dlouho, a jsem ráda, že jsem jej konečně spotřebovala. Je příjemný, jeho krycí schopnost je nižší, nedělá masku, spíše sjednotí barvu pleti. Dobře se roztírá, nedělá mapy, nevysušuje. Hezky jemně voní. Více si o něm můžete přečíst v tomto článku.

V článku se jmenovitě neobjeví kosmetické výrobky, které jsem poslala Evelins, ale vězte, že to byl dvoukilový balík :-). Takže mám dobrý pocit, že jsem se zbavila kosmetiky, kterou bych asi nepoužívala, a ještě někomu udělám radost. Na čísla je to asi -30 výrobků :-). Do spotřebovaných je ale počítat nebudu.

Co se novinek týče, tak jsem si pořídila lak na nehty, řasenku, intimní sprchový gel, tělovou emulzi Balea a minikrém na nohy taktéž od Baley a od Saloos mi přišlo k testování pět výrobků. A ať přemýšlím jak přemýšlím, je to asi vše. Tedy -12 výrobků plus deset rovná se -2. To je dost dobré číslo :-). V květnu jsem mnohem více utrácela za knihy, koupila jsem si boty a také výbavu na lezeckou stěnu. Nejen kosmetikou živa jsem já. 

Co vy, zaujal vás některý z výrobků? A co jste spotřebovaly? Budu ráda, když mi do komentářů napíšete odkaz, pokud to také sepisujete. Díky a mějte se krásně a tančete v dešti!


3 komentáře:

  1. Pěkně ses činila, jen co je pravda. Myslím, že znám jen sensibio, ale docela mě zaujala ta emulze od Baley, tak ji třeba ještě někde potkám... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zen od Shiseido miluju. Taky jsem začínala na té miniaturce a měla jsem z něj podobné pocity a úplně chápu, proč se o něm na arome.cz píše, co se píše. Je totiž těžké si na něj hned udělat názor. Ale čím déle ho používám, tím ho mám raději. Už jsem v půlce 50ml balení. A ty jeho další varianty si taky chci pořídit. Akorát je dobré ho nepoužívat dlouho v kuse, aspoň pro mě, po nějaké době si na něj zvyknu a cítím z něj jen pepř. Ale stačí se pár dní vonět něčím jiným a kouzlo je zpět. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).