středa 1. května 2013

Spotřebováno a dubnová bilance

Milé čtenářky,

aniž bych si toho nějak všimla, v dubnu mi přibylo poměrně hodně nových výrobků a spotřeba nebyla tak vysoká, takže se asi budu pohybovat ve výrazně kladných číslech :). Ve spotřebovaných věcech se tentokrát objevili i dva odpadlíci, o kterých jsem už psala (peelingové mýdlo a balzám od oriflame).

Spotřebováno v Brně

Zleva to jsou:

Intimní sprchový gel od Feminelle: ANO

Netřeba psát nic dalšího, snad jen, že mi vydržel přesně tři měsíce :).

Sprchový gel Dove go fresh se sakurou a švestkou: ANO

Tento sprchový gel jsem měla poprvé a byl moc příjemný. Pokožku nevysušoval, vůně byla i po umytí cítit, stačilo jej použít trochu. Perfektně se s ním holí nohy :). A jeho vůně mi ze všeho nejvíc připomíná jahodový jogurt.

Odličovací mléko Lirene pro pleť se sklonem k červenání: ANO

Toto mléko jsem používala k odlíčení ve sprše a vyhovovalo mi. Měla jsem jej asi třičtvrtě roku s tím, že intenzivně jsem ho začala používat někdy v zimě. Je příjemné, pleť vyčistí, nevysuší, nepodráždí, stačí jen pak dočistit ji micelární vodou. Neobvyklá jemná vůně byla jen příjemným bonusem.

Krém na obličej Hydreane extra riche od La Roche-posay: ANO

Už jsem o něm psala  tady, a stále jej miluji. Pro suchou a citlivou pleť je k nezaplacení, navíc na parfums.cz jej mají za cenu kolem 200 Kč :).

Make-up Bourjois 10 hours sleeping effect: ANO i NE

Kdyby se u nás prodával ve světlých odstínech, tak by to bylo skvělé. Já jsem jej ale měla v odstínu 72 Rosé clair (nejsvětlejšího, který byl k dispozici), u kterého jsem se vždy musela moc snažit, aby nebyl vidět, případně jej míchat se světlějším make-upem. Krytí je nižší střední, spíše pleť sjednotí a rozjasní, ale to mi vyhovovalo. Nezvýrazňuje vrásky ani póry. Kdybyste jej sehnaly ve světlém odstínu, jděte do něj, v opačném případě ne.

Balzám na rty pure nature od oriflame: VYHAZUJI

Toto by fakt nešlo.. Nehydratuje, cuckovatí, rty pokryje divnou vrstvou.

Spotřebováno doma

Sprchový gel Palmolive naturals s vůn třešní: NE

Tento sprchový gel jsem dostala k Vánocům, sama bych si jej nekoupila. Už jej znova nechci z jediného prostého důvodu - divná nasládlá vůně. Jinak mám sprchové gely od Palmolive moc ráda.

Peelingové mýdlo od oriflame: VYHAZUJI

Vysušuje a dře pokožku, takže má smůlu.

Intimní sprchový gel Feminelle od oriflame: ANO

:) Už se těším na Dove intimo, které mám jako náhradu.

Celkem to je sedm spotřebovaných a dva vyhozené výrobky. A kolik mi přibylo novinek?

Výhra v giveaway u Bald and pale

Senzabox

Výrobky k recenzi

Moje nákupy

Moje nákupy



Nově mi dělají radost: gel proti celulitidě, linky a minikrém od Bald and Pale a pět výrobků ze Senzaboxu: deodorant Rexona, krém Idealia od Vichy, krém od Ziaji a šampon a maska od Welly (vzorky a vosk nepočítám). Dále mi byly zaslány tři výrobky Fa k testování, koupila jsem si lesk, stíny, korektor, sprchový gel a dva peelingy, dva krémy na obličej (Avéne a Garnier) a čtyři kondicionéry (po dvou kusech od Baley a od Gliss kur). Celkem je to 23 výrobků. 23 minus 9 je tedy plus 14 výrobků. 

Doufám, že se Vám článek bude líbit, přeji Vám krásný první květen a těším se na Vaše komentáře. A pořádně se oblíbejte pod třešněmi!

2 komentáře:

  1. Ten sprcháč od Oriflame Hawaii Aloha beach si teď budu objednávat. Na ovoněné stránce mi totiž moooc voněl!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju takovýhle články. Já bohužel vždy spotřebovaných výrovků mám jen minimum. Jinak i super nové produkty ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).