úterý 14. května 2013

Vzorky La roche-posay

Milé čtenářky,

když mi Tereza z blogu Bald and pale poslala spolu s výhrou z giveaway i hromadu vzorečků La roche-posay, rozhodla jsem se je nějak zužitkovat a vyrobit pro Vás takové malé srovnání.

Vzorečky
Vezmeme to pěkně zleva:

Toleriane ultra

Tento krém je neparfémovaný, trošku mi zezačátku smrděl jako lepidlo, ale rychle to přešlo. Je velice lehký, rychle se vstřebává, co mě nejvíce překvapilo, je to, že skvěle a dlouhodobě hydratuje. Je to jeden z nejlepších podkladových krémů pod make-up, který jsem kdy vyzkoušela. Nežmolkuje a vydrží hydratovat opravdu celý den. Asi si ho napíšu na seznam :).

Hydreane legere

Je logicky hodně podobný jako Hydreane riche, který mám moc ráda, akorát o s něco lehčí texturou. parfemace je stejná, velice příjemná, hydratuje dostatečně, nežmolkuje. Nijak výrazně pozitivně nebo negativně mě nepřekvapil. Hydreane riche najdete tady.

Hydraphase UV intense riche

Tento krém mě příliš nezaujal, je moc hutný, zůstáva na pleti a zanechává nepříjemný film, žmolkuje a nevstřebává se příliš dobře. Parfemace je příjemná, ale kvůli tomu žmolkování je pro mě tak trochu nepoužitelný. Nemohu Vám jej tudíž doporučit.

Hydraphase riche

Tento krém je hodně podobný Hydreane riche, takže mi vyhovoval. Pleť vyživí, hezky voní, hydratuje skvěle. Asi si jej taky někdy pořídím. 

Výsledek tohoto minitestování je tedy takový: Doporučuji Vám Toleriane ultra, máte-li rády lehčí krémy nebo Hydraphase riche, dáváte-li přednost hutnějším pleťovým krémům. Mám favoritem ale stále zůstává Hydreane riche ;-).

Co Vy a značka La roche-posay? Které výrobky jsou Vaše oblíbené?

3 komentáře:

  1. priznam sa, ze som z tejto znacky nikdy nic nemala

    OdpovědětVymazat
  2. já mám LRP moc ráda, dřív jsem měla ráda jejich effaclar řadu, pak přávě tuto hydratační leger verzi a výborný byl toleriane

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).