čtvrtek 2. května 2013

Obličejové oleje Saloos: Růže vs. Granátové jablko

Milé čtenářky,

v poslední době jsem si oblíbila obličejové oleje od Saloos. Když mi došel olej "Růže", rozhodla jsem se pro koupi Granátového jablka. Dnes bych ráda oba tyto oleje srovnala.






Balení:  Je u obou stejné, hygienické, se šroubovacím uzávěrem a kapátkem.

Vůně: Subjektivně mi více voněla Růže, byla to taková čistá růžová vůně bez příměsi. Granátové jablko je hutnější, sytější, když jsem jej použila poprvé, trochu mi připadalo, že trochu zkaženě smrdí. Je to ale zřejmě tak v pořádku, akorát teda ta neobvyklá parfemace nemusí vyhovovat každému.

Textura a barva: Granátové jablko je tmavší a trochu hustší než Růže, není to ale na škodu. Jinak oba oleje se rychle vstřebají, základem je ale používat je na vyčištěnou a dostatečně navlhčenou pleť (například nějakou obličejovou vodou od Saloos nebo vodou Purity vision), jinak se nevstřebají tak, jak by měly.

Účinky: 

Granátové jablko

Co píše výrobce?


Revitalizuje a omlazuje zejména suchou, náročnou a zralou pleť.
Vzácný olej z granátového jablka s bioaktivními látkami zachovává pevnost pokožky a zabraňuje jejímu vysychání. Přírodní antioxidant (fytoestrogen) chrání pleť před volnými radikály, aktivně působí proti vráskám.
Zklidňuje a rozjasňuje vysušenou pleť.
Lehce citrusová vůně povznáší unavenou mysl.

A co si myslím já?

Až na tu lehce citrusovou vůni musím souhlasit, hydratační vlastnosti tohoto oleje jsou jedinečné, stačí mi tři až čtyři kapky na celý obličej, nemám s jeho použitím problém ani na citlivé pleti kolem očí. Krásně se vstřebává a mám pocit opravdu vyživené pleti. I na tu parfemaci jsem si bez problémů zvykla. Používám jej na noc a ráno je pleť krásná, jemná, hydratovaná.

Růže

Co píše výrobce?


Exkluzivní péče o všechny typy pleti včetně té nejcitlivější.
Vyživuje a tonizuje, má čistící účinky.
Zmírňuje záněty a zklidňuje podrážděnou pokožku.
Zralá pleť je opět zářivá a vitální.
Harmonizuje psychiku a uvolňuje napětí, působí jako afrodiziakum.
Dodává pocit sebejistoty ženám před porodem.

A co si myslím já?

Tento olej mi zcela vyhovoval, myslím, že pro mladou suchou citlivou pleť je skvělý. Občas se mi ale ráno stávalo, že jsem měla pleť místy suchou, nebyla dostatečně hydratovaná, což s Granátovým jablkem nehrozí. Je tedy o něco méně hydratační než Granátové jablko. Jinak je ale skvělý, dodání sebejistoty před porodem zatím nemůžu posoudit :).

Oba tyto oleje jsou stoprocentně přírodní svým složením, mají certifikát CPK. Složení můžete vidět níže.


Složení Růže
Složení Granátové jablko

Můj závěr je takový, že pokud dáváte přednost nekonfliktní parfemaci a stačí Vám o něco menší hydratace, pořiďte si Růži. Pokud ale chcete prvotřídní hydrataci a nevadí Vám silnější parfemace, zkuste Granátové jablko ;-). Oba tyto oleje jsou luxusní, mají krásný obal a dobře vymyšlené, hygienické dávkování (kapátko). Nejsou ani nijak drahé, stojí kolem 150 Kč a vydrží cca rok. Navíc Saloos je česká firma se zodpovědným přístupem k přírodě, což je mi nadmíru sympatické. Všeobecně je Saloos kosmetika skvělá, ještě se mi nestalo, aby mě nějaký výrobek od nich zklamal.

Co Vy a Saloos?



7 komentářů:

  1. Olejíček od Saloosu jsem měla Avenii, to parfemace taky nebyla ideální, ale jinak spokojenost. Od Saloosu mám nejradši květinovou pleťovou vodu Meduňka, ta je super osvěžující a hlavně nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Saloos miluju a olejíčky používám. Pokud bys měla zájem o olejíček na vlasy (ne od Saloos), zvu tě k sobě na giveaway. :)

    http://50shadesofanna.blogspot.cz/2013/05/co-jsem-spotrebovala-mini-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem podobný olejíček nevyzkoušela, ale možná bych měla :)
    Pěkná recenze ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Na tyhle oleje už koukám pěknou dobu, ale pořád se mi moc nezdá ani jedna parfemace...

    OdpovědětVymazat
  5. já se mažu na noc konopným olejem a ráno ho piju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je skvělá recenze a asi půjdu do té růže :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna jsem váhala, který z těch dvou si pořídit - já mám od Saloosu ylang-ylang a ta vůně není můj šálek kávy, ale funguje skvěle (používám taky Purity Vision), co se týče vůně raději bych Růži, ale jak tak čtu Tvé srovnání asi hold zůstanu u těch těžších vůní byť mi nevoní..Skvělé srovnání!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).