pondělí 16. září 2013

Liebster award



Milé čtenářky,

Wonderfull today a Anna Ananasová mě nominovaly na Liebster award. Tímto jim děkuji za nominaci a přebírám tedy štafetu. Pravidla jsou následující:

  • Řekněte o sobě 10 věcí.
  • Odpovězte na 10 otázek blogerky, která vás nominovala.
  • Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
  • Nominujte 5 blogerek, které mají méně než 200 čtenářů. Informujte blogerky o tom, že jste je nominovali.
Cílem této ceny je upozornit na neznámé blogy (ty, které mají do 200 čtenářů). Nezlobte se, ale nebudu nikoho nominovat, protože mé oblíbené bloggerky mají buď více čtenářů anebo už nominovány byly. Udělám to jinak, napíšu otázky na konec a která z Vás čtenářek bude chtít, se může nominovat a zpracovat tento tag také a následně jej i s odkazem umístit do komentářů. Já pak na něj odkážu v nějakém dalším článku. Děkuji za pochopení :-).

Tak, deset věcí o mně? No pokusím se vymyslet něco nového.

1. Spím zásadně na pravém boku.

2. Miluju cestování, poznávání nových míst a nasávání atmosféry a už se moc těším do Paříže (letíme tam s přítelem v sobotu).

3. Těším se, až budu bydlet na jednom místě, a ne na dvou (což jest doma a v Brně).

4. V lednu nejspíš dokončím své dvacetileté vzdělávání a vrhnu se do pracovního procesu.

5. Mám ráda všechna roční období, hlavně když mám čas být venku :-).

6. S přítelem spolu v říjnu budeme osm let.

7. Miluju kočky (což není tak neobvyklé) a hady (což je asi trochu zvláštní).

8. Mám ráda všechno možné jídlo a jsem ráda, že umím vařit a že mě to baví.

9. Z alkoholických nápojů mě nejvíce uctíte dobrým červeným vínem.

10. Jsem v podstatě velmi šťastná bytost :).

A nyní se vrhneme na otázky od holek:

Wonderfull today:

1. Kdy ses začala líčit a více zajímat o kosmetiku?

Myslím, že tak kolem patnácti let. Ze začátku to byl hlavně Avon :).

2. Kterou kosmetiku nebo šminky jsi kradla mamce?


Moje maminka na kosmetiku moc není, má pár svých oblíbených výrobků a nerada experimentuje, takže jsem jí nikdy nic nekradla, neměla jsem potřebu.

3. Co je pro tebe důležitější: šminky, nebo péče?

Péče.

4. Čteš složení kosmetických výrobků, nebo ti to je jedno?

Ano, čtu.

5. Rozhoduje při výběru kosmetiky země jejího původu?

Ano, jednoznačně dávám přednost evropské, především francouzské kosmetice. Čínskou u mě nenajdete.

6. Sportuješ či cvičíš pravidelně? Co děláš?

Ano, běhám nebo chodím po horách. V zimě přijde na řadu posilovna.


7. Jaká je tvoje nejoblíbenější knížka?

Když už musím vybrat jen jednu, tak Saturnin.

8. Domácí mazlíček?

Naše dvě kočky, Rozárka a Belinka. 


Veliká kočičí láska



9. Čím jsi chtěla být, když jsi byla malá?

Doktorkou nebo princeznou.

10. Která část tvého těla se ti nejvíce líbí?

Záda a ramena. 

Otázky od Anny:

1. Pokud by sis měla do konce života kupovat produkty už jen od jedné značky, která by to byla?

Z pečující Bioderma, z dekorativní Bourjois. 

2. Jmenuj 5 zahraničních bloggerek, které sleduješ.
Ani jednu, ale ráda se inspiruji, když mi nějaké poradíte.
3. V dekorativní kosmetice preferuješ kvalitu nebo kvantitu?
Jednoznačně kvalitu. Kdybych toho měla víc, asi bych nestíhala to používat.
4. Zklamala tě někdy high endová kosmetika? V čem?
Nemám s ní zkušenosti (kromě Clinique, který mě nezklamal).
5. Co děláš pro to, aby byl tvůj blog čím dál lepší? Jak se vzděláváš? Co tě posouvá dál?
Čtu ostatní blogy a sleduju novinky v kosmetickém světě, snažím se lépe a s rozmyslem fotit i promýšlet články dopředu.
6. Je pro tebe při nákupu kosmetiky důležitý její původ a zkoumáš složení?
Ano a ano (viz výše).
7. Máš nějaká zdravotní omezení, co se týká používání kosmetiky? A jak s nimi bojuješ?
Mám suchou pleť, ekzematickou, takže nemohu používat žádnou agresivnější čisticí kosmetiku nebo peelingy, ale už dlouho se mi nestalo, že by mi nějaký výrobek nesedl. Nebojuji s tím nijak, kupuji si to, o čem vím, že mi vyhovuje nebo by vyhovovat mohlo.
8. Je nějaký kosmetický výrobek, který pro tebe splňuje rčení "hodně muziky za málo peněz"? Který?
Věci od Baley - krém na nohy a tělové mléko s ureou, stylingové přípravky na vlasy, šampon a kondicionér na blond vlasy, kondicionér a maska z kokosové řady, některé jejich tělové emulze. Všechny tyto výrobky se vyrovnají i těm dvojnásobně či vícenásobně dražším.
9. Co si myslíš o estetické chirurgii?
Může hodně pomoci, ale i hodně ublížit. Osobně o žádné operaci neuvažuji, ale je to každého věc. Ale připadá mi poměrně neuvážené chodit na operaci (která je vždy velkým zásahem do organismu) kvůli objektivně neexistujícím problémům, které jsou většinou v hlavě.
10. Kolik procent kosmetiky, kterou vlastníš, pravidelně používáš?
Všechnu, až na pár laků na nehty a nějakých věcí do zásoby, které zatím čekají na otevření.

A otázky ode mě, znovu opakuji, nominujte se, kdo chcete, a odkaz mi napište do komentářů.

1. V kolik nejraději vstáváš?

2. Jaká je Tvoje oblíbená kapela?

3. Které jídlo vaříš nejraději?

4. Jaká je Tvá oblíbená kniha?

5. Kolik lidí ví o tom, že máš blog?

6. Se kterou kosmetickou značkou bys chtěla spolupracovat?
7. Kdo Tě inspiruje (je jedno, v jaké oblasti)?
8. Co je Tvým životním snem?
9. Jaký je Tvůj oblíbený čaj?
10. Preferuješ spíše komorní nebo hlučnější společnost?

Děkuji za pozornost a za přečtení a těším se na vaše reakce. A přeji vím krásný týden :).

 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).