úterý 3. září 2013

Milostné rošády a plány na září

Milé čtenářky,
dnes mám pro vás další knižní tip a také se chci s vámi podělit o plány na září. O Roaldu Dahlovi jsem na blogu už psala, ale myslím, že není na škodu jej připomenout. Hledáte-li něco nového ke čtení, ne příliš náročného, ale přitom velmi vtipného, zajímavého a s mnohdy nečekanou pointou, je Roald Dahl tou správnou volbou. Jsem moc ráda, že jeho knihy vycházejí (ve velmi pěkné úpravě) v nakladatelství Volvox globator, a jsou tedy poměrně snadno k sehnání. Když jsem byla mladší, mou jedinou knihou, kterou jsem od něj četla, bylo Jedenadvacet polibků, neboť jiná nebyla u nás v knihovně k dostání. Teď si můžete vybrat ze široké nabídky titulů od něj, z nichž vám doporučuji zejména Příběhy nečekaných konců, Můj strýček Oswald a Milostné rošády. Milostné rošády jsou celkem tenká knížka, která obsahuje čtyři povídky. Tyto povídky jsou spojeny tématem, kterým je lidská sexualita, mezilidské vztahy a podivnosti, k nimž může dojít v touze po vlastním uspokojení. V originále se tato kniha jmenuje Switch bitch, což také dost napovídá, o čem že to asi je :).
Kdo by si nechtěl počíst o výstředním arabském milionáři, který pozve k sobě domů vypravěče první povídky a jenž má nádhernou manželku a dceru, které ovšem střeží jako oko v hlavě a které se okamžitě stanou objektem vypravěčova zájmu? Kdyby to ale nemělo jeden háček... V další povídce se dva manželé domluví, že se v noci vymění a vyspí se s nic netušící manželkou toho druhého. Důsledky jsou velmi překvapivé. A co stárnoucí ovdovělá dáma, která náhle objeví sílu své probuzené sexuality? A která žena by nechtěla parfém, jenž v mužích vzbuzuje okamžitou a neovladatelnou sexuální touhu?

Pokud zkrátka máte chuť přečíst si něco nového, zkuste Milostné rošády ;-).

V další části článku bych chtěla sesumírovat své plány na září.







Myslím, že je vám to celkem jasné už z obrázků. Za tři dny mě a přítele čeká Beskydská sedmička, jupí (cílem je čas kolem dvaceti hodin, tak nám držte palce).  Po Sedmičce přichází náš již tradiční rodinný zářijový víkend v Tatrách a za necelé tři týdny letíme s přítelem do Paříže. Už se moc těším. A uvítám veškeré vaše tipy, co a jak v Paříži, co se vám líbilo, cokoli vás napadne, napište mi prosím do komentářů :-).

Zdroje obrázků:

Mapa, Tatry, Paříž

2 komentáře:

  1. Kniha vypadá zajímavě. Škoda, že už skončilo povalování u vody, přesně k tomu mi zní ideálně. :)
    Jinak hodně štěstí u pochodu. :)
    A z Paříže doporučuji projížďku lodičkou po Seině, jít se podívat do Opery (krásná budova) a vystát si frontu na Vítězný oblouk, protože výhled z něho je moc hezký. A potom samozřejmě úžasný Sacre-coeur, což je pro mě asi nejpůsobivější křesťanská stavba, v jaké jsem doposud byla.
    (Máš v článku pár překlepů, bez nich to bude pěknější. :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, překlepy jsem snad již vychytala :). Sacre-coeur mi doporučovala i sestra, a nejvíce tipů načerpám od kamarádky, která tam již byla :).

      Vymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).