čtvrtek 16. února 2017

Spotřebováno a novinky v lednu

Milé čtenářky,

už je půlka února a já jsem ještě nenapsala lednovou kosmetickou statistiku, tak to jdu napravit :). V lednu převažovala spotřeba nad nákupy a v podstatě jsem nakupovala jen to, co mi došlo. Únorové novinky budou asi podstatně zajímavější :).

Spotřebováno





Kondiconér dazzling shine pro lesk vlasů od Herbal essences: NE: Tento kondicionér byl skvělý, nádherně voněl, vlasy po něm byly hebké a lesklé, ale bohužel vám ho nemůžu doporučit, protože už se u nás neprodává (já jsem ho koupila ve výprodeji v drogerii Jasmín, ale už ho tam nemají).

Jessa gel pro intimní hygienu Ultra sensitiv: ANO: Jakožto majitelka citlivé pokožky si musím intimní gely vybírat opravdu pečlivě a tento gel privátní značky drogerie markt mě nezklamal. Neobsahuje mýdlo, sulfáty, parabeny ani parfém a je absolutně nedráždivý. A 300 ml stojí asi 50 Kč. Jednoznačně doporučuji. 

Sprchový gel Dove go fresh s granátovým jablkem: ANO: Jeden z mnoha dalších Dove sprchových gelů, které jsem už spotřebovala. Krásně voní, nevysušuje pokožku a vůně dlouho vydrží.

Dove tělový krém Silky: ANO: Už jsem tady o tomto krému psala, je opravdu úžasný, zůstává jedním z mých nejoblíbenějších tělových krémů, musím si koupit další do zásoby :).

Termální voda Avéne: ANO: Tuto vodu používám každý den, na osvěžení a zvýšení hydratace obličeje, na jakékoli podráždění, vyrážku atd.

Balea suchý šampon pro blond vlasy: ANO: Tento suchý šampon mě příjemně překvapil, příjemně voní, není vidět ve vlasech, opravdu účinkuje, vlasy jsou po něm jemné a lesklé. Výhodou je i nízká cena, stojí kolem 60 Kč.

Sprchová pěna Balea Fresh and Fruity: ANO: Tuto pěnu jsem si koupila v létě, kdy byla úžasně osvěžující, ale vyhovovala mi i na podzim a v zimě. Skvěle supluje pěnu na holení, její pěnová textura mě hodně bavila a vůně byla nesmírně příjemná. Navíc nijak nedráždí ani nevysušuje pokožku. Plánuji si ji pořídit ještě v jiné parfemaci, myslím, že drogerie markt teď představila dvě nové verze.


Maska na vlasy Oil repair 3 od Garnieru: ANOOO. Nejlepší maska na vlasy na světe, přísahám :). Nádherně voní, vlasy opravdu vyživí, ale nezatíží, po jejím použití jsou nádherně lesklé, uhlazené a poddajné. Koupila jsem si nedávno tři další do zásoby :).

Odlakovací tampony ebelin: ANO: Tyto olejové tampony jsem tady chválila už mockrát, na odlakování nehtů na rukou už nepoužívám nic jiného. Na rozdíl od ostatních odlakovačů velmi příjemně voní a nevysušuje nehty.

Monostín Maybelline: NE: Tento stín jsem se rozhodla vyhodit, protože jsem jej měla snad osm let. Byl fajn, ale už se určitě neprodává, takže vám ho nedoporučím.

Makeup Healthy mix od Bourjois: ANO: Stále zůstává mým nejoblíbenějším a v podstatě jediným používaným makeupem. Odstín 51 mi zcela vyhovuje, kryje tak akorát, vypadá přirozeně, nevysušuje pleť, vydrží ve stejném stavu celý den, nesráží se, nezalézá do vrásek, nemám, co bych mu vytkla. Už jsem si koupila jeho novou verzi :).

Odlakovač Cien: ANO: Tento odlakovač z Lidlu používám na nehty na nohou, odlakování s ním je rychlé, pohodlné, nehty nevysuší a stojí pár korun. 

Lak na francouzskou manikúru od Miss sporty: NE: Tento lak vám nemůžu doporučit nebo nedoporučit, protože jsem tento lak používala na opravy bílých bot, ne na nehty :).

Stíny Manhattan: ANO: Tyto stíny jsem dopotřebovala téměř celé, bylo to trio stínů: bílý, středně šedý a tmavě šedý. Byly velmi kvalitní a dobře se s nimi pracovalo, Manhattan kosmetika u nás bohužel není dostupná, ale například v Německu se sehnat dá.

Rtěnka Red carpet od oriflame: NE: Tuto rtěnku jsem se také rozhodla vyhodit na základě její věkovitosti, už se určitě neprodává, takže vám v podstatě nemám co doporučit :).

Balzám na rty Atoderm od Biodermy: ANO: Můj nejoblíbenější balzám v tyčince, skvěle hydratuje, jemně voní, tyčinkové balení hodnotím jako vysoce praktické :). Obzvláště během letošní dlouhé zimy si rty musím opravdu poctivě mazat.

Novinky


Novinky, to je v podstatě jeden nákup v dm a odlakovač z Lidlu :). Koupila jsem si nový intimní sprchový gel, masku na vlasy od Baley a sprchový krém a tělový krém s vanilkou a kokosem od stejné značky. Také jsem neodolala dvojici řasenek od Maybelline za 180 Kč. Jedna z nich je má milovaná Lash sensational, druhá je její nová verze, na kterou jsem velmi zvědavá :). V dm rovněž vyprodávali stará balení korektorů Healthy mix, takže jeden putoval i do mého košíku.

Celkem je to tedy 16 spotřebovaných a 8 nových kousků, takže celková bilance je minus osm výrobků :).

A co pěkného jste si v lednu pořídily vy? :)





2 komentáře:

  1. máš dobrou spotřebu, já mám všechno snad věky věkoucí :D až už mi to někdy připadá bezedné a leze krkem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).