sobota 27. června 2020

Spotřebováno a novinky v červnu


Milé čtenářky,

vzhledem k tomu, že mi zbývá týden a kousek do termínu porodu, rozhodla jsem se vydání červnové kosmetické statistiky trochu uspíšit :).

Spotřebováno: obličej


Weleda Skin food light: ANO: Příjemný výživný krém, řekla bych, že je vhodný spíše na sušší pleť.

Planet spa Heavenly hydration gelová maska na oči: ANO: Pokud potřebujete extra dávku hydratace, tak tento gel doporučuji. Příjemný, neštípe, hezky voní, a opravdu účinně hydratuje. Většinou jsem jej nechávala působit cca 15 minut.

Sundance Anti pollution fluid na obličej SPF 30: ANO: Moc příjemný krém na obličej a dekolt, funguje zároveň jako ochrana proti slunečnímu záření i jako podkladový krém pod makeup. Tak akorát hutný, rychle se vstřebává, pleť dostatečně vyživí, nemám, co bych mu vytkla.

Čisticí micelární gel Garnier: ANO: Příjemný a nedráždivý odličovací/čisticí gel, používám jej jako první krok v odličování, pleť je po něm opravdu pěkná, nevysušuje ji.

Spotřebováno: tělo


Sprchový gel Tesori d´Oriente Ayurveda: ANO: Už jsem ho měla podruhé, naprosto úžasně voní, nevysušuje, doporučuji.

Jessa intimní gel: ANO: Kupuji opakovaně, funguje a nedráždí.

Fa Foam and Oil s kokosovým olejem: NE: Tato pěna byla spíše podprůměrná, neměla moc příjemnou texturu, ani vůně mě úplně neuchvátila, nedoporučuji.

Tělové máslo Nature Box s avokádovým olejem: ANO: Úplně fantastické tělové máslo, úžasně voní, rychle se vstřebává, bohatě vyživuje pokožku. V těhotenství jsem toho na sebe vymazala poměrně dost a toto máslo bylo asi nejlepší.

Spotřebováno: dekorativní kosmetika a parfémy


Healthy mix BB krém od Bourjois: ANO: Můj nejoblíbenější BB krém/makeup, jiný si nekupuji. Rozjasní, sjednotí, splyne s pletí, vypadá velmi přirozeně, pěkně voní, zkrátka ho miluju.

Better than gel nails krycí lak od essence: ANO: Tyto dva krycí laky jsou další z mnoha spotřebovaných, občas zkusím jiný krycí lak, ale vždy se vrátím k tomuto, je nejlepší.

Rtěnka Trend it up: NE: Měla hezký odstín, ale rozmazávala se a už ani není v prodeji, tudíž vám ji ani nemůžu doporučit.

Tělový sprej bodycology cherry blossom: NE: Byl to příjemný tělový sprej, typově jako spreje například od Avonu, našla jsem jej i na českých stránkách, ale stojí kolem 900 Kč, což bych za něj asi nedala (já jsem ho dostala jako dárek, byl kupován v USA, nevím, kolik stojí tam). 

Parfém Hugo Boss Ma Vie: ANO: Velmi příjemný parfém, asi si ho někdy pořídím znova, teď se ale soustředím na spotřebovávání těch, co mám.

Spotřebováno: vlasy


Maska na vlasy Aloe vera od Garnier: ANO: Tato maska je úžasná, je trochu řidší než banánová verze, lépe se z vlasů vymývá, ale přitom je dostatečně vyživí a zanechá je lehké, hladké a nadýchané. Používám ji i na Zuzčiny vlasy, které se pak mnohem méně cuchají. Doporučuji.

Šampon Nivea Hairmilk: MOŽNÁ: Pěkně voněl, nevysušoval, ale úplně mě neuchvátil.

Novinky


Nákupy byly doplněním spotřebovaných výrobků, ale také jsem si pořídila něco jen tak pro radost :). BB krém patří do první kategorie.


Využila jsem probíhající akce v DM, kdy za nákup dvou a více výrobků od Garnier dostanete 50krát více bodů, a koupila jsem si svoje oblíbené masky na obličej a oči, micelární vodu s hydratačním mlékem, tonikum a čisticí gel. Také jsem si koupila dvoje odlakovací tamponky Ebelin.


Noční maska od Garnier a paletka stínů Revolution spadají do kategorie "pro radost" :).


Dva sprchové gely a dva intimní gely, do zásoby :).


Spotřebovala jsem odlakovač Lilien, jiný už si nekupuji, takže zde nový kus. Neodolala jsem limitované edici sprchových gelů s mučenkou od Nivey, Dove silky je moje oblíbené tělové máslo, které je málokde k sehnání, ale u nás v Tetě jej mají a teď je na celou značku Dove 40% sleva. 

Celkem je to 18 spotřebovaných výrobků a 22 novinek, takže jsem v celkem přijatelných číslech.

A co zajímavého jste si na léto koupily vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).