čtvrtek 3. prosince 2020

Spotřebováno a novinky v listopadu

 Milé čtenářky,

listopad byl vcelku průměrný, co se spotřeby týče, a jinak celkově poklidný. Jsme doma, chodíme ven, hrajeme si, díváme se na Prasátko Peppu a tak stále dokola :). Tak jdeme na to.


Spotřebováno: Tělo a vlasy


John Frieda šampon a kondicionér: ANO: John Frieda je pro mě objevem tohoto roku, rozjasňující šampon i kondicionér pro blond vlasy jsou perfektní, kondicionér si určitě koupím znova. Vlasy mám po použití těchto produktů lesklé, uhlazené a jednoduše krásné.

Gel na intimní hygienu Lactacyd Comfort na zklidnění: ANO: Koupila jsem si jej na období po porodu a byl opravdu moc příjemný, nedráždil, hezky jemně voněl, zklidňoval, obsahuje arniku, která podporuje hojení, zkrátka doporučuji.

Tělové máslo Dove silky: ANO: Teď na podzim a v zimě se musím více mazat, takže spotřeba tělových mazadel se zvýšila. Toto máslo mám moc ráda, má skvělou konzistenci, rychle se vstřebává, krásně voní a opravdu vyživí pokožku. Kupuji jej v drogerii Teta.

Spotřebováno: Obličej


Noční krém Nivea Naturally good: MOŽNÁ: Tento krém se pyšní 99 % složek přírodního původu. Je dost hutný, na můj vkus se poměrně dlouho vsakuje, takže to mi na něm trochu vadilo. Jinak byl ale fajn, dobře voněl a pleť vyživil. 

Denní krém oriflame s vojtěškou Love Nature: ANO: Je to moc fajn krém, příjemný, rychle se vstřebává a vyživuje tak akorát.

Catrice Hydro plumping sérum s kyselinou hyaluronovou: ANO: Kyselina hyaluronová je moje oblíbená složka, a toto sérum jsem si koupila na doporučení z Instagramu. Je fakt skvělé, velmi jemně voní a opravdu dělá to, co slibuje - intenzivně hydratuje pleť a rozzáří ji. Používám jej ráno i večer, pod denní nebo noční krém, prostě jak si vzpomenu. Je fakt úžasné, úplně jsem se zbavila suchách míst na pleti a připadá mi, že i zjemńuje vrásky/linky, které na obličeji mám. Stojí myslím kolem 150 Kč, a myslím, že předčí i mnohem dražší produkty.

Oční krém La Roche-Posay Toleriane Ultra: ANO: Tento krém mě zbavil vleklého problému s ekzémem v okolí očí a na očních víčkách, díky němu se můžu bez obav líčit, takže ho miluji navždy a doporučuji všem, kdo mají citlivé oči a pleť kolem očí.

Garnier micelární voda s hydratačním mlékem: NE: Toto se fakt nepovedlo. Nedoličovalo to, vysušovalo, mělo to divnou konzistenci... Nakonec jsem vylila větší část obsahu, protože jsem se nemohla donutit tuto vodu/mléko používat. Garnier mám moc ráda, ale tento výrobek mi těžce nesedl.

Spotřebováno: Dekorativní kosmetika


Odlakovač Lilien: ANO: Jiný si už nekupuji, je účinný a nevysušuje nehty.

Řasenka L´oréal Volume Million Lashes: ANO: Tuto řasenku jsem měla už poněkolikáté, je skvělá, dělá hezké řasy a má fajn kartáček.

Krycí lak essence Extreme shine: ANO: Krycí laky od essence miluju, dokud je budou vyrábět, budu si je kupovat.

Lak Miss sporty, Gabriella Salvete, oriflame The one ultimate gel Fiery red: ANO, NE, ANO: Laky od Miss sporty a GS jsem měla už dlouho a byly skoro spotřebované, lak od oriflame jsem dostala jako dárek a příjemně mě překvapil. Nádherný odstín červené, dobře se lakoval, rychle schnul, vydržel cca pět dní, určitě si jej pořídím znova. 

Řasenka na obočí Catrice Brow Colorist Semi-Permanent v odstínu Light: ANO: Skvělá řasenka na obočí, kupuji si ji opakovaně.

Korektor Healthy mix od Bourjois: ANO: Skvělý korektor, kryje, rozjasňuje, neslévá se, nevysušuje... Určitě si jej koupím zase. 

Novinky


Doplnila jsem zásoby deodorantů (a stále hledám dokonalý deodorant/antiperspirant :-D) a také jsem si koupila uhlazující šampon a kondicionér od Johna Friedy, mimo jiné i proto, že byl za skvělou cenu.


Koupila jsem si také nové hydratační centrum od Catrice, podkladový a krycí lak od Sally Hansen a jeden lak od oriflame. Druhý byl dárek. Také jsem si koupila řasenku od Flormar Triple action a svou osvědčenou Big Lashes Oh Oui! a nový korektor, tentokrát Instant Anti Age Eraser od Maybelline.


Také mi přišla objednávka oriflame, která obsahovala dva peelingy na nohy, dvakrát gel na intimní hygienu a holení, noční maska na ruce a tělové máslo z řady Swedish spa a ntimní gel s aloe vera (ten jsem si koupila hlavně kvůli praktické lahvičce).



Deodoranty Dove a laky Sally Hansen jste už viděli výše, zapomněla jsem, že jsem je už fotila :-D. Ještě jsem si koupila slupovací pásky na nos od Nivey a nový červený lak essie, na který jsem velmi zvědavá.
 
Celkem je to 17 spotřebovaných a 21 nových výrobků, to znamená plus čtyři výrobky. To docela jde, si myslím :).

Co vy, co jste si v listopadu pořídily pěkného? 







2 komentáře:

  1. Ahojky,
    moje nákupy jsi už viděla, spotřebováno vyjde asi o víkendu (zítra bych ho chtěla sepsat, až mi skončí distanční výuka). Dost jsi mě nalákala na to sérum Catrice a taky na oční krém, protože ekzém mě teď hodně trápí. Mimochodem, na blogu mi právě běží soutěž o kosmetický balíček:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. I have used several products, they are great!

    www.prosphairshop.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).