sobota 11. září 2021

Spotřebováno a novinky v srpnu

 Milé čtenářky,

v srpnu jsem se snažila se spotřebou a novinky jsou velice skromné. Tak pojďme na to :).

Spotřebováno


Šampon Balea winter protect: NE: Průměrný šampon, nic moc nedělal.

Sprchový gel Fresh Blends Nivea: ANO: Mám ho moc ráda, v zásobě mám ještě jeden. Je moc příjemný, krásně voní, nevysušuje.

Odlakovací tamponky Ebelin: ANO: Mám je moc ráda, kupuji je opakovaně.

Kokosový olej od Purity vision: ANO: Používala jsem ho po čištění zubů na bělení a dezinfekci ústní dutiny, fungoval dobře.

Čisticí pásky na nos, Nivea: ANO: Fungují skvěle, kupuji si je opakovaně.

BB krém Nivea: NE: Tento BB krém jsem se rozhodla vyhodit, protože byl moc tmavý, ač jsem si koupila světlejší odstín. Jinak byl moc příjemný, ale ten odstín jsem prostě neukecala :).

Oční odličovač Mixa: ANO: Miluji ho, kupuji opakovaně.

Termální voda Avéne: ANO: Moje stálice, kupuji si ji stále dokola.

Tělový krém Dove silky: ANO: Moc dobrý a vyživující tělový krém, nádherně voní.

Krém na ruce Barnangen: NE: Byl hrozně mastný a vůbec se nevstřebával, takže mě poměrně zklamal.

Pak tady mám čtyři kusy dekorativní kosmetiky, lak jsem spotřebovala, zbytek jsem vyřadila. Vajíčko od oriflame je fajn, zase si ho někdy koupím.

Novinky


Koupila jsem si samoopalovací pěnu od Lirene, tři tužky na oči a rtěnku od Sephory a jeden lak na nehty. Toť vše :).

Celkem je to 17 spotřebovaných/vyřazených věcí a 5 novinek, takže minus dvanáct kusů. 





1 komentář:

  1. Ahoj,
    někdy je prostě spotřeba nižší:-) Myslím si, že tu červenou rtěnku od Sephory mám taky a ten odstín je skvělý. Na gel od Nivey se taky chystám, jen musím dodělat ty domácí zásoby. Pásky na nos jsou skvělé, kupuji je už několik let pravidelně. Zaujal mě ten krém Dove, ten bych mohla vyzkoušet:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).