čtvrtek 10. února 2022

Spotřebováno a novinky v lednu

 Milé čtenářky, skoro vůbec jsem v lednu nenakupovala, tedy po značnou část měsíce, všechno jsem si pořídila až koncem ledna :). Tak pojďme na to.

Spotřebováno: Dekorativní kosmetika a parfémy


Vezmu to stručně. Doporučuji vám parfém Esprit, je to krásná a svěží vůně s dobrou výdrží, CK one je moje srdcovka, tu si budu kupovat asi do konce života. Odlakovač ebelin byl docela blbý, naopak odlakovací tamponky miluju a kupuju opakovaně. Korektor od Maybelline Instant anti age eraser miluju, dá se použít i na celý obličej jako makeup, kryje skvěle, nevysušuje pleť, nezalézá do vrásek, už mám další dva nové doma. Laky: essie nic moc, Rimmel boží, ORLY strašný (loupal se už v den nalakování), podkladový lak od Sally Hansen Hard as nails je super, kupuju opakovaně. Linky od Revolution modern renaissance jsou úžasné, blbuvzdorné, nádherně kreslí, dlouho vydrží. Tužka od Bourjois (to malé šedé) byla super, ale obávám se, že už se nedá moc sehnat. 

Spotřebováno: Tělo a vlasy


Všechny výrobky na fotce jsou skvělé, všechny bych si koupila (nebo už jsem si koupila) znova. To tělové mléko od Neutrogeny je geniální, skvěle vyživuje, rychle se vstřebává, jemně voní.... Zbytek už ode mě znáte.

Spotřebováno: Péče o pleť


Spotřebovala jsem jeden čisticí pásek od Nivey, krém Hydreane légére od La Roche-Posay (řadu Hydreane mám moc ráda), Hydro plumping sérum od Catrice a extra výživný krém od Avéne, který jsem měla ještě od minulé zimy. Hydreane légére byl překvapivě dostatečně výživný i v zimním období, pleť nemastil, bleskově se vstřebával, doporučuji. Krém od Avéne je velmi hutný, používala jsem jej na sebe i na děti, jako podklad pod makeup je docela problematický (žmolkuje), ale svou funkci plní. Dvě masky od Garnier s vitaminem C, protože čím jiným si rozjasnit šedivé dny :). Obě byly fajn, ale ra stará verze (vlevo) se mi ale zdá o chlup lepší.


Novinky


Na Notinu měli 25% slevu na Garnier, Mixu a L´Oréal, takže jsem si koupila zkušební sadu pleťových masek, šest kusů kondicionéru s aloe vera, jednu masku na vlasy ze stejné řady, dvě micelární vody pro citlivou pleť, tři čisticí gely a dvě micelární vody z řady Hyaluronic aloe a sérum Mixa.


Dostala jsem také sprchový gel od Avonu a koupila jsem si nový odlakovač od Lilien.


V drogerii Teta měli velkou slevu na značku gabriella Salvete, takže mám čtyři nové barevné laky  a podkladový a krycí lak. Už se na ně těším, ty odstíny jsou překrásné.
 


Koupila jsem si také nové linky, makeup Hyaluron cellular filler od Nivey (plnou cenu se mi za něj dávat nechtělo, ale za 300 Kč v Tetě už to šlo), korektor a zlatý stín od Catrice (bez kterého neumím žít).

Celkem je to 22 spotřebovaných a 33 nových výrobků. Na to, že jsem si myslela, že si v lednu téměř nic nekoupím, je 11 novinek celkem slušné číslo. 
Co vy a vaše lednové novinky? Zaujalo vás něco v článku, chtěli byste podrobnější recenzi? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře, dělají mi radost :-).